1998' Audi S4 Avant
Poslati na moderiranje!Ocijeniti!Dodaj u favorite
€9,900Objavljeno 14 lipnja 2018ID: VD64zQ
Zastario
6 years,4 months ago
Information from the owner
Karoserije: Sedan
Starost: 20 godina
Kilometraža: 170000 km
Radni obujam: 2700 ccm
Gorivo: Benzin
Mjenjač: Ručni
Boja: Crvena
Interijer: Klimatizacija, Hlađenje sjedala, Tempomat
Sigurnost: ABS, Parking senzori
Elektronika: AM/FM Radio, CD Player, MP3 priključak, Putno računalo
Komentari prodavatelja o 1998' Audi S4 Avant
- 1998/99 g.
- uvoz iz D 2004, odjavljen i nevožen 2008-2011
- 2. vl. u HR
- 177.000 km (garantirano i provjerivo u svakom ovlaštenom servisu)
-do 158.000km servisiran isključivo u ovlaštenom servisu AUDI (vidljivo u servisnoj knjižici)
- garantirano nekaramboliran, uglavnom prvi lak na vozilu (osim pojedinih dijelova lakiranih radi oštećenja od kamenčića)
- apsolutno vrhunsko stanje cjelokupnog auta, na razini salonskog vozila / godišnjaka, od prvog dana nepušački auto
Tvornička oprema:
- Climatronic
- 4 x Airbag, ABS
- Navigacija (ne podržava HR – trenutno nije u vozilu)
- Autotelefon (instalacija za Nokiu 6310)
- Xenon farovi s funkcijom pranja
- Stakleni krovni otvor (šiber)
- Zimski paket (grijanje sjedala, volana – nije trenutno na vozilu, grijanje mlaznica za pranje stakla)
- Sound paket – 8 zvučnika + aktivni Subwoofer
- Veliki el. paket – daljinsko centralno zaključavanje, alarmni uređaj, grijana i el. podesiva ogledala, putno računalo s velikim ekranom i grafičkim prikazom svih obavijesti i upozorenja
- Comfort paket – Parktronic + Tempomat
- Ukrasni umetci od pravog karbona
- Središnji naslon za ruke
- Pregradna mreža između kabine i prtljažnika
- itd itd…
od 2012 do 2013g. na 156.000 km izvršeno kompletno detaljno (pre)uređenje automobila i ekstenzivni tuning – većina radova izvršeno u ovlaštenom Audi servisu i s originalnim dijelovima " !!!
tijekom 2015g. na161.000km komplet dorada motora u KONOPEK MOTORSPORTU +redovni servis tako da vozilo od prerade komplet motora sa turbinama ima prijeđenih cca 10.000km
Karoserija:
- parcijalno lakiranje (prednji branik, blatobrani, poklopac motora, krov, zadnji branik), ugradnja originalnog RS4 krovnog spojlera, modifikacije za prihvat većih intercoolera, šireg traga kotača. Ugrađeni novi original prednji žmigavci i stražnja svjetla zbog požutjelosti. Nakon svih radova cijeli lak je mikro-brušen specijalnim postupkom te u nekoliko faza poliran do sjaja i glatkoće koja nadmašuje novo vozilo
Interijer:
rastavljen do detalja, svaki dio zasebno detaljno kemijski čišćen i rekondicioniran, svaki imalo istrošen ili olabavjeli dio (rukohvat, nosač, prekidač, obloga, klizač itd) zamijenjen novim originalnim, ugrađen originalni RS4 volan i ručica mjenjača prethodno vrhunski tapecirani u Porsche GT3 RS Alcantaru, ugrađeni svi novi zvučnici na originalna mjesta, ugrađen Pioneer Bluetooth Radio CD MP3, dodatno zatamnjena stakla od B-stupa do poklopca prtljažnika
Podvozje
- kompletno obnovljeno uz sljedeće radove i komponente:
- kompletno reparirane poluosovine, novi ležajevi kotača, uporišta amortizera
- nova komplet ramena i spone prednjeg trapa
- novi original RS4 selen blokovi mostova i nosači mjenjača i stražnjeg diferencijala
- apsolutno svaki originalni selen blok podvozja zamijenjen Powerflex Sport- ili Race- line poliuretanskim selenima
- ugrađen KW Clubsport 'gewinde' ovjes najviše kvalitete s prelivnim posudama i gotovo neograničenim mogućnostima podešavanja
- Team Dynamics motorsport 8,5x18 felge s Conti CSC 5 225/40 gumama
Mjenjač:
- Mjenjač i stražnji diferencijal servisirani, prebrtvljeni, izmjenjeni ležajevi glavnih osovina
- novi original RS4 nosači mjenjača i stražnjeg diferencijala
- kardan servisiran, balansiran i ugrađen pojačani središnji ležaj
- Ugrađen Sachs Racing set kvačila – jednomaseni lagani alu-zamašnjak, pojačana potisna ploča i organska lamela do 650 Nm
- ugrađeni novi cilindri kvačila i spojne cijevi
Kočnice:
- ugrađene 8 klipne Porsche-Brembo prednje čeljusti s plivajućim diskovima 365 mm (Touareg R50)
- stražnje čeljusti reparirane, ugrađeni kaljeni diskovi
- originalne Audi pločice naprijed i straga
- svi fleksibilni vodovi zamijenjeni armiranim čelično-teflonskim
- Castrol SRF DOT5 kočiona tekućina
Motor:
Servisni dio:
"KONOPEK MOTORSPORT"
- kompletno prebrtvljen, izmjenjeni svi ležajevi radilice originalnim RS4 ležajevima, cijevi hlađenja i podmazivanja, dodatna pumpa vode, set zupčastog remena, bobine, svi mogući indikatori, senzori, cjevčice…. – ukratko napravljen praktički novi motor
Tuning:
"KONOPEK MOTORSPORT"
- kompletan RS4 RS6 'kit' – turbine RS4 sa RS6 usisnim krilcima, grane 3 u 1, spojne cijevi, intercooleri, injektori, pumpa goriva…
- bregaste od atmosferca
- ručno rađeni (po narudžbi u D) cjevasti ispušni kolektori 3 u 1, de-cat downpipe velikog promjera, ispušni sustav 2 x fi 70 u 1x fi 90 s dva sportska 100 cell katalizatora i dva lonca, završni nastavak RS Q3
- sva moguća Forge Motorsport silikonska tlačna crijeva i blow-off ventili
- originalni RS4 nosači motora
- Elektronika motora programirana u SKN Slovenija (Edo Grubelič) – trenutno podešenje za svakodnevnu upotrebu - 1,3 Bar = 420 KS / 630 Nm i 100% legalan eco- test. Maksimalni broj okretaja = 7.300. Maksimum za sigurnu upotrebu = 460 KS / +700 Nm ali uz upitan eco-test i trajnost prijenosa.
- jedinstven automobil, Uloženo je preko 20.000 € + automobil.
- maksimalna brzina izmjerena je GPS uređajem i iznosi 296 km/h...
itd...itd....
______________________________
CIJENA U ZAMJENI 12.000EURA
____________________________