2000' BMW Serija 3 320D
Poslati na moderiranje!Ocijeniti!Dodaj u favorite
€2,700Objavljeno 25 siječnja 2025ID: UqEKeA
Information from the owner
Karoserije: Sedan
Starost: 25 godina
Kilometraža: 280000 km
Radni obujam: 2000 ccm
Gorivo: Dizel
Mjenjač: Ručni
Boja: Plava
Interijer: Klimatizacija, Hlađenje sjedala, Tempomat, Servo
Eksterijer: Aluminijski naplatci
Sigurnost: ABS, ESP
Elektronika: Putno računalo
Komentari prodavatelja o 2000' BMW Serija 3 320D
ČITAJ OGLAS: VLASNIK 9 GODINA, BMW e46, 320d, 100 KW. registriran do 08.mj./2025.u mom vlasništvu prešao cca 60 000 km, redovito servisiran svakih 15 000km (ulje 5w30) a u posljednjih 30 000km je zamjenjeno: prednji ovjes kompletan (vilice, seleni, stabilizatori, spone i krajnici), obnovljen stražnji most (selen-blokovi, plivajuće kugle, unutarnji kinetički zglobovi, stabilizatori i stražnji amortizeri). Zamjenjen je zadnji križ kardana, zadnji lijevi ležaj kotača, nosači i ležajevi kardana, hardy-zglob, nosači mjenjača, nosači motora (gumeni), nosači auspuha, remenica radilice, grijači i modul grijača, brtva glave motora, termostat i termostat hladnjaka EGR-a, EGR uklonjen a njegov hladnjak je ostavljen radi lakšeg dizanja temperature, zamjenjen je i senzor radilice, senzor protoka zraka (MAF senzor) i senzor tlaka na usisu (MAP senzor), redovito mjenjan i filter uljnih para turbine, zamjenjena kontakt bravica (uložak), gume su M+S starijeg DOT-a u odličnom stanju nimalo potrošene, u zadnje vrijeme je zamjenjena vodena pumpa i kanalni remen sa svim senzorima gore nabrojanima, akumulator BOSCH S4. To sve je koštalo sa radom majstora preko 4000 eura. Unutrašnjost automobila je maximalno sačuvana, ništa nije poderano niti oštećeno i nije zapaljena cigareta u njemu, vanjština je isto jako sačuvana ali ima par sitnica, auto je garažiran cijelo vrijeme.
Imao sam problema sa BOSCH pumpom tj. sa elektronikom na pumpi pa sam kupio drugu (polovnu) i sada se dešava da auto povremeno izgubi dio snage pa sporije ubrzava na nižim okretajima pa se opet snaga vrati i bude ok dok se vozi na višim okretajima. Pretpostavljam da je problem u elektronici pumpe jer sam sve senzore i vakum crijeva izmijenjao, posjedujem i staru BOSCH pumpu sa djelomično ispravnom elektronikom koju dajem uz auto ako želite nešto iskombinirati, ja ne želim više ništa rastavljati jer me je jako skupo izašao taj auto i nemam nikakvu računicu više ulagati, prodajem ga za manje nego što sam samo uložio. Molim švercere da jako široko zaobiđu oglas.