2001' Mitsubishi Pajero 3,2 Did Gls photo #1

2001' Mitsubishi Pajero 3,2 Did Gls

Poslati na moderiranje!Ocijeniti!Dodaj u favorite
€11,500
Objavljeno 12 lipnja 2021ID: 8g8jfI
Zastario
3 years,6 months ago

Information from the owner

Starost: 20 godina
Kilometraža: 316000 km
Radni obujam: 3200 ccm
Gorivo: Dizel
Mjenjač: Automatski
Boja: Siva
Interijer: Klimatizacija, Središnja konzola, Hlađenje sjedala, Tempomat, Servo
Eksterijer: Aluminijski naplatci, Svjetla za maglu, Nove gume, Spojler
Sigurnost: ABS
Elektronika: AM/FM Radio, CD Player

Komentari prodavatelja o 2001' Mitsubishi Pajero 3,2 Did Gls

Mitsubishi Pajero 3,2 DID GLS * 7- SJEDALA*NIJE UVOZ*UNIKATNO STANJE*
KUPLJEN NOV U HR !!!
BEZ IKAKVE HRDJE !!!
ZDRAV KO BOCA !!!
REGISTRIRAN GODINU DANA !
NOVA SVA 4 DISKA I PLOČICE !
NOVE GUME !
NOVI AKUMULATOR !
NOVI KOMPRESOR KLIME !
NAPRAVLJENI SVI SERVISI !
IZVANA I IZNUTRA SAVRŠENO STANJE !!!
JEDINSTVEN NA TRŽIŠTU !!!
Mitsubishi Pajero je jedan od najprodavanijih japanskih terenaca teške kategorije. Dobro pogođena kombinacija goropadnog, a otmjenog izgleda, luksuzne unutrašnjosti i nepoderive mehanike, sa odličnim 4x4 pogonom, ostavlja dubok trag na tržištu prestižnih terenaca. Ovo je jedan od onih ozbiljnih terenaca čiji je izgled davno nadmašio jednostavnu potrebu za "šminkom". Četvrta generacija atraktivnog terenca svojim dimenzijama, opremljenošću i voznim osobinama, uliva poverenje, ali u isto vrjeme budi onu skrivenu želju za avanturom, naglašavajući kako je spreman za mnoge poduhvate kako po asfaltnim putevima, tako i van njih. Ovo "van" je posebna priča, jer se testirani Pajero u šumi osjeća i ponaša kao kod kuće i prema takvim sposobnostima svrstavamo ga u krug odabranih. Bogata oprema modela još više je povećala osećaj ekskluzivnosti i moći.
Uz odličan motor, glavni adut ovog automobila svakako je njegov prjenos koji omogućava testiranom Pajeru da prođe bilo kuda. Velika masa automobila osigurava da točkovi uvjek prođu kroz sloj blata do čvrste podloge, a pogon na sve točkove sa uključenom blokadom diferencijala bez problema će ga potjerati uz najoštrije strmine prekrivene blatom. Izbor pogona na dva točka (samo zadnja osovina), na sva 4 točka u visokom modu, zatim pogon na sve točkove u visokom modu ali sa blokadom srednjeg difrencijala i pogon na sva 4 točka sa "reduktorom", vrši se uz pomoć kratke ručice smeštene uz ručicu menjača. Na asfaltnoj podlozi automobil se ponaša mirno, kroz krivine ide bez prevelikog naginjanja. Čak ni zadnji pogon, koji je opterećen velikim obrtnim momentom (u normalim okolnostima treba koristiti samo pogon na zadnje točkove) ne pokazuje sklonost ka proklizavanju !!!
A što drugo reć nego SAVRŠEN TERENAC !!!

MOGUĆA ZAMJENA ZA VAŠ AUTOMOBIL !!!

VRŠIMO STRUČNU I OBJEKTIVNU PROCJENU VAŠEG VOZILA !!!

Support Ukraine