Poslati na moderiranje!Ocijeniti!Dodaj u favorite

2004' Nissan Primera

€2,200
2004' Nissan Primera photo #1
2004' Nissan Primera photo #2
2004' Nissan Primera photo #3
2004' Nissan Primera photo #4
2004' Nissan Primera photo #5
2004' Nissan Primera photo #6
2004' Nissan Primera photo #7
7 foto
Zastario
2 years,10 months ago
Karoserije: Sedan - 4 vrata, 5 mjesta
Stanje: Normalan
Starost: 17 godina
Kilometraža: 221000 km
Snaga: 108 KS
Radni obujam: 1600 ccm
Gorivo: Benzin + LPG
Mjenjač: Ručni, 5 stupnjeva
Boja: Plava
Emisija klase: Euro 3
Interijer: Klimatizacija, Električni podizači stakla, Električnа ogledala, Centralno zaključavanje, Servo
Eksterijer: Nove gume, Aluminijski naplatci
Sigurnost: ABS, Zračni jastuk vozača, Zračni jastuk putnika
Elektronika: Bluetooth, AM/FM Radio, CD Player

Nedavno registriran, tehnički ispravan. Ima certifikat plinske instalacije koji vrijedi 5 godina. Vrlo mali potrošač goriva, udoban i brz automobil za dulja putovanja. Ujedno vrlo je prostran za veliku obitelj, veličina unutrašnjeg prostora kao kod: VW Passat ili Mazda 6 ili Audi A6 ili Mercedes C-klasa ili BMW series 5 ili Škoda Octavia. Ovo je bolja vrijednost za novce nego li VW Golf ili Peugeot 307

Ovaj auto je milina za voziti jer fino potegne, odličan presretač. Motor i mjenjač su mu savršeni, a nedavno mu je zamjenjena nova korpa kvačila, novi disk kvačila i novi ležaj mjenjanjača brzina, te termostat. Ulje i filter ulja, a i plina.

Pogonski agregati ovog Nissan-a proglašeni su za jedan od deset najbolje ikad napravljenih serijskih benzinskih motora na svijetu. Dizajnirani su od Aichi Kikai Machine Industry division Japan. Ovaj motor je primio nagradu: RJC Technology of The Year Award 2001 godine za dizajn i kvalitetu. Ovaj ViTec motor napravljen je u Nissanovoj Yokohama tvornici, a Japanci prave jako dobre motore koji se malo kvare.

Ovi Nissan automobili su se prodavao po cijelom svijetu kao model Primera P12 gdje su zbog svoje pouzdanosti i kakvoće bili vrlo popularani i dan danas.

Jedina loša stvar kod ovog auta je što na mjestima ima ogrebotine i na nekim dijelovima karoserije mala ulupljenja koje kupac može popraviti kod bilo kojeg limara. Ta nesavršenstva ne utjeću na njegova tehnička i vozna svojstva. Estetika mu nije najbolja strana, ali ide ko'metak. U ovaj auto utrošio sam jako puno novca i bezbrojne sate rada jer sam ga sa ljubavlju postepeno obnavljao za sebe i svoju obitelj. Svjestan da ga zbog godina i izgleda ne mogu prodati ni približno za novce koje sam uložio, nadam se povratu dijela novca. Ovo je stariji auto, ali potpuno ispravan i trajat će dugi niz godina onome tko ga kupi. Tehnički pregled će proći svaki put bez problema, nema ECO test za njega jer je na plin, pa s'njim možete voziti i u Europske gradove koji zabranjuju vožnju dizelima. Ovo je tz. GREEN Vehicle (ekološki čisto vozilo) sa niskom cijenom potrošnje goriva, (troši manje nego li diesel vozilo iste klase). Sjedala su mu fenomenalno udobna, i nisu potrgana. Star, ali odličan!
Imajte na umu da je cijena koštanja LPG - plinske instalacije sa ugradnjom oko 7000kn + certifikati, što onda ispada pola vrijednosti ovog vozila.

Napomena !
Registske tablice NE ostavljam kupcu!

Za više informacija, molim nazovite na telefon: 095 7627999

Napomena: Nedavno su stavljene nove ljetne gume Vredestein SPORTRAC 5 (HIGH PERFORMANCE), balansirane i auto je spreman za ljeto, klima uređaj hladi, daljinski upravljač provjeren, električni podizaći stakla; sve radi bez problema! Tko ga kupi neće požaliti.

Support Ukraine