2002' Renault Clio 1,5 Dci
Poslati na moderiranje!Ocijeniti!Dodaj u favorite
€1,123Objavljeno 19 studenoga 2020ID: 2rxzTq
Zastario
4 years ago
Information from the owner
Karoserije: Hatchback
Starost: 18 godina
Kilometraža: 232000 km
Radni obujam: 1461 ccm
Gorivo: Dizel
Mjenjač: Ručni
Boja: Plava
Interijer: Klimatizacija, Hlađenje sjedala, Servo
Eksterijer: Aluminijski naplatci, Svjetla za maglu
Sigurnost: ABS
Komentari prodavatelja o 2002' Renault Clio 1,5 Dci
Prodaje se Renault Clio 1.5 dci u prometu od 2002.godine registriran do 05/2021, 232000 km.
Auto je uredno i redovito servisiran.
Vozilo je ispravno: motor ispravan, mjenjač ispravan, kvačilo ispravno, zupčasti remen promijenjen.
Što se karoserije i unutrašnjosti tiče..mislim da slike prikazuju realno stanje (nema prodaje m… pod bubrege).
Lak na haubi, krovu, vratima se pogulio, koliko vidim nema na limariji baš nešto puno hrđe ali ovo što je lak otišao nagrđuje dojam.
Kako je na slici vidljivo „nebo“ u vozilu je otpalo pa je pričvršćeno klamaricama.
Što se limarije i unutrašnjosti tiče rekla bi da je auto u lošem stanju no motor je u odličnom stanju uredno održavan, mali potrošač, siguran, sjedi i vozi (nekako sam sigurna da će još dosta dugo poslužiti..možda za dostavljače i/ili vozače početnike).
Kupila sam ga prije 4 godine od prijateljice koja ga je vozila godinama a ona ga je kupila u auto kući u Hrvatskoj.
Što se tiče održavanja/servisiranja znam da je ona u 10/2013 promijenila sva 4 grijača motora i zadnji desni ležaj.
Od kada je u mom vlasništvu redom su napravljeni ovi servisi:
11/2016 = kupljen novi akumulator
03/2017 na 177000km servis:
ulje motora, filteri ulja, zraka, goriva, ventilacije, prednje kočione pločice, stražnje pakne, oba zadnja cilindra, ulje u kočnicama, prednji i zadnji desni ležaj kotača, ulje u mjenjaču
09/2017:
2 nova ležaja (prednji lijevi i desni), prednja lijeva glavčina, lijeva kugla, napravljen špur
04/2018 na 196000 km servis:
ulje motora, filteri ulja, goriva, zraka, klime, ulje u mjenjaču, desna spona, manžeta letve, manžeta lijeve poluosovine
05/2018 napravljen veliki servis:
kompletan set zupčastog remena (remen alternatora, rolica, razvodni remen set, pumpa, natezač, antifriz) + lijeva prednja poluosovina + oba kompleta prednjih amortizera (ležajevi, nosači, čaše, sicevi..to bi bio ustvari set za prednji trap) + špur
10/2018:
radilica alternatora
02/2019 na 208000 km servis:
kompletan kuplung set, ulje u mjenjaču, ulje u motoru, svi filteri + prekidač za podizanje stakla na vozačkim vratima
10/2019:
ugrađen original motor za prednje brisače + metlice + podmazivanje oba kraka brisača
04/2020:
poliranje farova
05/2020 na 225000 km servis:
ulje, svi filteri, original filter goriva, svjećice, ulje u mjenjaču, prednje disk pločice, podešavanje zadnjih kočnica i ručne, predihtan motor gdje se bila pokazala kap ulja
06/2020:
zadnji desni ležaj
Na autu klima radi no negdje pušta plin pa ga ja jednom godišnje (pred ljeto) napunim i uredno je radila.
Na sebi ima aluminijske felge i cjelogodišnje gume koje bi trebalo promijeniti.
Uz automobil također dajem i 4 zimske gume (vožene 4 zime po gradu po cca 2 mjeseca, DOT na gumama 0212015, 195/50 R15 82H Sava M+S Eskimo HP radial tubeless made in Poland).
Također uz vozilo dolazi i rezervna felga+guma te oprema za zamjenu kotača.
Ima centralno daljinsko zaključavanje (na zadnjim lijevim vratima centralno ne radi pa se ručno otključavaju i zaključavaju..bila sam u ovlaštenom servisu kažu da se ne isplati popravljati).
Za vozilo imam 2 ključa (oba su ispravna samo što bi na onom kojega nisam koristila trebalo promijeniti bateriju).
Ima električno podizanje prednjih stakala i električno namještanje lijevog retrovizora (na desnom retrovizoru ta funkcija nije radila ni kada sam ga kupila (kažu u ovlaštenom servisu da se ne isplati popravljati).
Auto ima ispravan i servo i ABS.
Ima ispravna i prednja i stražnja svijetla za maglu.
Ima Kenwood radio/CD, naslonjače za glavu svih 5 sjedala, zadnje sjedalo djeljivo 1/3+2/3, volan podesiv po visini, prednji pojasevi podesivi po visini.
Zračni jastuci vozački + suvozački + bočni vozački + bočni suvozački.
Auto je stvarno izrazito mali potrošač (rekla bi da troši manje od 5 litara zato što npr kada se napuni za 100 kuna napravi se cca 220 kilometara ovisno kako se vozi).
O cijeni se može još malo popričati (korigirati) no rekla bi da je ovo realna cijena za ovaj auto (bez obzira na njegov izgled).
Na njuškalu vidim da se neki, ovakvi auti no karambolirani, ne registrirani, oštećeni, pokvareni prodaju za dosta velike iznose!
Npr:
kambol = 5200,00
u dijelove = 6600,00
karoserija bez motora = 4900,00
ne registiran (350000km) = 7500,00
Razlog prodaje je kupnja većeg vozila.