Poslati na moderiranje!Ocijeniti!Dodaj u favorite

2000' Elan 20 CCL

€16,900
2000' Elan 20 CCL photo #1
Zastario
1 year,10 months ago
Tip:Ribarski brod
Gorivo:Benzin

https://youtube.com/shorts/XfPWybKy8VQ?feature=share

Tel: 098281374

Godina proizvodnje čamca: 2000.
Prvi puta u moru: 2002.
Dužina čamca: 6,17 m. Širina: 2,48 m
Čamac je trajno registriran.
Motor: Honda 130 KS BF 4-taktna, montiran i pripremljen u ovlaštenom Honda servisu, električni trim, pokazivač trima - nagiba motora, količine goriva, broja okretaja, radnih sati motora, motor je redovno održavan svake godine u ovlaštenom Honda servisu Casper u Sv. Filipu i Jakovu (2020. godine zamijenjen je novi impeler, ulje u stopi i motoru, svjećice, cink anode - donje bočne, separator goriva, termostat, izvršen je kompletan check i servis trima sa izmjenom ulja, čepova i brtvi trima), motor je korišten isključivo sezonski, samo 3 tjedna u sezoni). Maksimalna brzina čamca je 41 nautička milja.
Motor je besprijekoran, spreman za sezonu bez ikakvih dodatnih ulaganja (potrebna samo dekonzervacija motora prije puštanja u more). O motoru cijelo vrijeme vodi brigu i održava ga isti ovlašteni Honda servis i svake godine se nakon sezone ispire slatkom vodom i posebnim sredstvom protiv stvaranja kamenca.

Oprema čamca:
•BLAUPUNKT Elba 120 marine radio s 2 vodonepropusna marine FUSION zvučnika od 100 Watta, AUX ulaz (mogućnost reprodukcije muzike sa MP3 plavera, iphone-a i sl.) + GLOMAX elektronska antena
• električno sidreno vitlo QUICK Prince DP2 512 (500 W) s 20 metara lanaca i plužnim BRUCE sidrom od 7,5 kg (kontrole za električni vinč nalaze se i na centralnoj konzoli i pramcu)
• ULTRAFLEX hidraulični sustav upravljanja - servo volana
• INOX rezervoar od 160 litara s pokazivačem količine goriva (kompletno očišćen 2018. Godine); gorivo se dodatno tijekom sezone i zimovanja čamca uvijek tretira DATACOL FUELDAT aditivima za odvajanje vode iz goriva i održavanje čistoće cjelokupnog sustava goriva
• Dodatan filter za gorivo sa separatorom vode
• INOX bimini tenda (Sunbrella vodootporni materijal s UV zaštitom) rađena po mjeri + nastavak tende za bimini koji pokriva cjelokupno sunčalište do špiruna (cijelo sunčalište plovila do zadnje klupe je u hladu)
• INOX ljestve za ulazak u plovilo + INOX ograda sa špirunom
• tikovina na platformama na krmi za ulazak u more i na špirunu
• 2 potpuno nova centralna jastuka + nastavci za kompletno proširenje sunčališta sa dodatna 3 nova jastuka (sve nove spužve + tapecirunzi s plastičnim patentnim zatvaračima i mesh folijom za provjetravanje spužvi i jastuka)
• novo tapecirane bočnice za prednji i stražnji dio čamca
• crni keder po svim rubovima u unutrašnjosti plovila
• električna + ručna kaljužna pumpa
• samodrenažan kokpit, nepotopivo plovilo
• IGLOO marine Ultra 48 ledenica koja služi kao sjedalica i hladnjak
• navigacijska svjetla, sirena
• akumulator sa sigurnosnom centralnom sklopkom i kontrolom kapaciteta akumulatora
• centralna konzola s velikim spremištem na ključ, inox volanom, top komanda motora i vodootporni prekidači, dodatno spremište na ključ u konzoli
• Navigacijski uređaj - GARMIN 421S ploter (navigacija i fishfinder) u boji, GPS ploter/fishfinder
• nosač pomoćnog motora
• rezervno sidro (“mačak”) s lancem i konopom + komplet ostalih priveznih konopa
• čaklja, veslo, aparat za gašenje požara 1 kg, prva pomoć, Polyform bokobrani (6 komada)
• novo tapecirani kožni jastuci za prednje sunčalište + novo tapecirane bočnice za prednji i stražnji dio čamca
• zimska cerada za čamac krojena po mjeri + navlaka za centralnu konzolu čamca
• spremište za sidro + 5 suhih spremišta za ostalu opremu čamca + veliko suho spremište u središnjoj konzoli s ključem
• 12v utičnica u središnjoj konzoli

OPĆENITO O PLOVILU:

Na cijelom trupu plovila aplicirana je 3M folija “Boat blue G127” u dark blue marine boji koja je izuzetno otporna i učinkovito štiti trup čamca; svake godine folija je polirana te dodatno tretirana voskom i nano sredstvom protiv kamenca. Čamac je korišten isključivo sezonski (maksimalno 20-tak dana godišnje) i korišten je obiteljski za odmor i zabavu, vrlo pažljivo održavan. U sezoni je rađeno vrlo malo radnih sati zbog blizine lokacije kupanja (Murter, Murvenjak, Vrgada). Cijeli čamac i inox na čamcu su svake godine prije sezone detaljno polirani visokokvalitetnim voskovima i politurama za zaštitu gelcoat-a i inoxa, pripreman za sezonu vrlo detaljno. 2021. stavljen antifouling. Svaki detalj na čamcu je u potpuno ispravnom stanju. Čamac i motor ne iziskuju u sljedećim razdobljima apsolutno nikakva ulaganja osim klasične provjere, pranja i dekonzervacije motora prije stavljanja u more. Tijekom ostatka godine čamac je smješten u suhoj marini, u potpunosti opran, konzerviran, pokriven zimskom ceradom i u besprijekornom je stanju. Svi jastuci plovila i sva pokretna oprema se nakon sezone peru slatkom vodom, suše i voze u Zagreb kako bi se sačuvali od vlage.
Radi se o vrlo kvalitetnom Elanovom čamcu koji pruža sigurnost i izvrstan komoditet, posebno za obitelji s djecom, pruža veliku količinu zabave te je odličnih maritivnih sposobnosti. Potrošnja motora je ekonomična jer čamac glisira na niskim okretajima motora. Čamac i motor odlikuje iznimno povoljno godišnje održavanje i realno uopće ne opterećuju godišnji budžet kao neka skuplja novija plovila.
Ovo je idealan obiteljski čamac zbog velike količine prostora, sigurnosti i čvrstoće gradnje te jednostavnosti i izuzetno povoljnog održavanja.

Molim samo ozbiljne ponude.
Zamjene su isključene.

Tel: 098281374

Support Ukraine