2004' Lancia Thesis 2,4 Jtd 20V
Report This Ad!Rate This!Bookmark This
€6,336Published 21 July 2020ID: mwANg1
Expired
4 years, 5 months ago
Information from the owner
Body: Sedan
Age: 16 years
Mileage: 206000 km
Displacement: 2387 cc
Fuel: Diesel
Transmission: Automatic
Exterior color: Black
Interior: Air Conditioning, Child Seat, Cooled Seats, Cruise Control, Power Steering
Exterior: Alloy Wheels, Fog lamps
Safety: Antilock Brakes
Electronics: AM/FM Radio, CD Player, Integrated Phone, Trip/Mileage Computer
Seller's comments about 2004' Lancia Thesis 2,4 Jtd 20V
Dogovor oko cijene može s ozbiljnim kupcom, cijena nije fiksna. Neozbiljne koji ubijaju dosadu surfanjem molim da ne zovu. Molim bez pitanja "može zamjena" jer me zamjena ne zanima!
Službena kataloška procjena vrijednosti vozila na 21.02.2020. iznosi 47.964kn (imam potvrdu od CVH). Rijedak primjerak čija cijena može samo rasti
Registriran do 07/2020
Broj šasije: ZLA84100000012194
Nikada karamboliran
Bez zamjena
VIDEO uz oglas
Lancia Thesis s opremom Emblema Comfortronic (najskuplja izvedba Thesis-a)
Iznimno udobno i kvalitetno vozilo čija je proizvodnja (na žalost) prekinuta zbog prodaje premalog broja primjeraka (oko 24000), a uzrok tome je bio neobićan dizajn koji kupci tog vremena nisu prihvatili i visoka cijena (480.000kn). Lancia je imala viziju napraviti zamjenu za Rolls Royce ali je projekt propao... Ovaj model ja napravljen po uzoru na Rolls-Royce Silver Seraph iz 1998.
Ovaj auto obožavaš ili mrziš, nema između. Ili ti je predivan ili ti je ružan. Ako si profinjen gospodin sa stilom, uspješan, hrabar i samouvjeren, ovaj automobil češ obožavati i u njemu češ se osječati kao James Bond 007 jer zaista je takav osječaj voziti. Ako si balavac bez profinjenog karaktera, onda ovo nije za tebe, jednostavno kupi BMW :)) da ne pogriješiš
Često pitanje: je li skupo održavanje? Ne, sve potrošne djelove proizvodi FIAT i jako su povoljni. U slučaju kvara, one "specifične" djelove može se jeftino nabaviti rabljene iz Italije. Ali na prvom mjestu ovog automobila su udobnost i kvaliteta pa kvarove nije za očekivati
Bogata oprema za koju ne bi vjerovali da vozilo posjeduje: BOSE ozvučenje, komande na volanu, oba sjedala s električnim podešavanjem, memorija sjedala i volana, automatsko zatamljivanje retrovizora, grijanje siceva, hlađeni pretinac, pretinac na struju, savršena TROZONSKA klima, električna roleta, električno podizanje naslona za glavu, upravljanje s stražnje klupe, bi-xenon svjetla, putno računalo, tempomat, sva vrata na gumb (uključujući gepek) i radi perfektno, kompletna unutrašnjost od kože i drveta bez oštečenja (kao novo), LED ambijent rasvjeta ispod siceva, senzori za kišu, atermička stakla, u vozilu nije pušeno, ima radare za prepoznavanje rupa i neravnina na cesti te automatski priprema ovjes (električni) za prelazak preko rupe. To rezultira iznimno udobnom vožnjom bez naglih i tupih udaraca. Putnička kabina se neće zatresti čak niti pri udaru u veliku rupu na cesti, samo se ugodno zaljulja
Svi koji su sjeli u auto, rekli su: Vauuu
FIAT motor 2,4 JTD s 5 cilindara snage 175KS okretnog momenta 330 Nm @2000 rpm za koji svi govore da je vječan i tvrde da nema nikakvih problema, a nemam niti ja. Daje iznimno lijep i "močan" zvuk te svi pitaju "kakva je to mašinerija ispod"? Potrošnja prema računalu 6,5L ali stvarna izmjerena je 8L uz to da se vozim "živahno" jer toliko dobro prima gas da je nemoguće ne stisnuti ga i katapultirati se na semaforu. Zvuk motora i škripa guma izazivaju na divljanje ;)))
Lim debel, čvrst i kvalitetan. Blatobrani, pragovi i mulde potpuno zdravi kao novi. Nevjerojatno je da automobil nakon 15 godina nigdje nema trunke hrđe. To ipak govori o kvaliteti proizvodnje ovog vozila...
Čvrsta šasija, debela stakla, masa od 1900kg i 8 zračnih jastuka garantiraju potpunu sigurnost putnika u slučaju sudara. Ovo je savršen automobil za one koji imaju strah prema sigurnosti u prometu. Auto je kao tenk
Morate znati da je ovo vozilo bilo namjenjeno elitnom društu, to je bilo vozilo talijanskog premijera. Bio je to ponos, i nadali su se budućnost tvornice Lancia te se pazilo na svaki detalj i nije se štedilo na materijalu. Cijena novog vozila iznosila je 480000kn, a kako sam saznao Lancia je na svakom prodanom primjerku gubila 1000E jer je proizvodnja bila skuplja od prodajne cijene. Unutrašnjos vozila proizvodio je Maserati, ako vam to nešto znači :)))
KONTAKT:
e-mail: info@anakonda-store.com
Mobitel : 0991916792
Zvati: PON - PET: 9:00 - 16:00h