Interior: Air Conditioning, Cooled Seats, Power Steering
Exterior: Alloy Wheels
Safety: Antilock Brakes
Electronics: Trip/Mileage Computer
Seller's comments about 1990' Mazda MX-5 Turbo
Auto ima 116000 km. Registrirana do 03/2022. Prva registracija 1990.
Specifikacije:
Motor: Glava motora Miata NB 1.6, portana kod CHP, Supertech ventili Blok motora 323 GTX 1.6 Turbo, ojacani blok sa spricaljkama za klipove Wiseco kovani klipovi sa 9:1 kompresijom Carillo kovane klipnjace sa ARP2000 sarafima ARP sarafi bloka i glave Aftermarket knife edged radilica ACL leteci i stajaci ležajevi 900ccm Bosch injektori Custom ispusna grana by Vesko Garrett GT2860R turbina 0.64a/r, 0.7bar opruga Custom usis FMIC intercooler Goodspeed oversize hladnjak vode Custom piping Custom oil catch can Turbosmart blow off ventil Custom downpipe 2.5" Custom auspuh 3" za jednim loncem VEMS ECU VEMS instalacija, CAS senzor 60-1, MAP senzor MAC electronic boost solenoid Walbro 255lph pumpa goriva Turbosmart FPR Wideband lambda sonda Mitsubishi 3000GT Twin Turbo bobine Silikonski kablovi svjećica Custom aluminijska remenica radilice by Brane IL Motorsport trkaći nosači motora
Prijenos: Fidanza aluminijski zamasnjak BOFI Racing street kuplung Mjenjac od Miate NBFL Limited 6 brzina Diferencijal sa Torsen LSD od Miate NB 1.8
Ovjes: Tein Street Advance Z sa podesavanjem visine i tvrdoće u 16 tocaka Racingbeat deblje balans stanje Powerflex poliuretanski seleni kompletnog podvozja Podesive spone balans stange Servo letva i servo pumpa od Miate NB Aluminijski brace za ojačanje stražnjeg mosta
Kočnice: Straga bušeni diskovi Prebacen kompletan ABS sustav sa Miate NB
Šasija i interijer: Prednji strut bar Stražnji strut bar Prednji lip Stražnji spojler Blatarice Sjedala nanovo tapicirana Restauriran soft top Vinci boost gauge Vinci EGT gauge
Performanse (na getribi 5 brzina i Michelin slick gumama) 0-100kmh 4.9sec 100-200kmh 10.8sec 312ks i 380NM
Na 86.000km -prerada motora, ovjesa, kočnica -restauracija šasije i interijera -zaštita kompletnog podvozja
Na 98.000km -zamjena zupčastog remena, španera i rolice -zamjena vodene pumpe -novo stazno remenje
Na 104.000km -zamjenjena GT2560R turbina za novu GT2860R -upgrade na M10 šarafe turbine -novi inox usis by Bakula
Na 106.000km -ugrađena getriba 6 brzina od NBFL -repariran diferencijal (svi novi ležajevi) -promjenjeno ulje u getribi + Motorcoat tretman -promjenjeno ulje u diferencijalu + Motorcoat tretman -nove obloge lamele (Comet Jaska) -novi IL Motorsport nosači motora -dvostruko ispiranje motornog ulja -novo ulje u motoru (Shell Ultra 5W40) i filter ulja -novi antifriz G12 -novi downpipe, fleksibilno crijevo, cijevi auspuha i oba lonca (silent verzija radi tehničkog pregleda) -stavljene reparirane OEM kočnice sprijeda (uređene čeljusti sa novim klipovima, svim novim gumicama, novi Zimmermann diskovi, nove disk pločice, novi opleteni i gumom obloženi lajtunzi kočnica) -novo ulje u kočnicama ATE DOT4 -gewinde očišćene i podmazane
Na 112.000km -stavljen novi diferencijal Torsen 3.6 LSD s 100.000km -promijenjeno ulje u diferencijalu -stavljen 3" auspuh -mali servis -nove svijećice NGK -novi kardan -novi Bofi racing street clutch -novi olakšani zamašnjak -novi kuplung cilindri (svi) -zaštićeno podvozje bitumenom -stavljeni novi ACL leteći ležajevi -radilica balansirana -stavljeni angel eyes farovi -novi sound sistem -novi Kenwood 2DIN radio -quick release volana -ugrađeno centralno i daljinsko zaključavanje -novi IAC
Uz auto također imam: -ACT trkace kvacilo sa 6 pera lamelom -tihi auspuh za tehnicki pregled -originalne farove -JR3 15'' felge sa zimskih gumama -dodatni set 195/45/16 guma dot 2019 -dodatne tvornicke dijelove -style bar
Cijena je između 9000 i 10000€, ovisi o tome što ide uz auto. Zamjena za auto/kombi do 5000€.