Unutarnji motor je Mercedes OM605, dizel 2.5 L, 115 KS bez turbine. Kopca je ZF Hurth HSW 250A. Kad ugradnje u brod bila je potpuno nova. Motor i kopca su u vrhunskom stanju, savrseno se podudaraju i rade vrlo dobro! Do sada nemaju vise od 270 radnih sati. Kod ugrade motora i kopce je istodobno i cijeli elektricni sistem na brodu obnovljen. Motor ima isto puno snage kada je brod pun i kada je lose vrijeme, tako da je pogodan za dulju plovidbu, ribolov i izlete.
Krmena platforma je produzena i prosirena, tako da na moru vrlo stabilno leze. To se vidi i na slici. Brod se krajem ljeta vadi iz mora i cijelu zimu i proljece se nalazi iz mora i cijelu zimu i proljece se nalazi na suhome vezu, gdje bude konzerviran i pokriven tendom da bude zasticen. Ima zimske ceradu za zatvaranje kokpita.
Svi prozori od polycarbonata su novi i tenda za njih je isto nova.
Uz barku ima i jedna neregistrana prikolica.
Barka se nalazi u Dubrovnik.
Detalji: - CENTAFLEX DS elasticna spojka - JOHNSON vodena pumpa motora - VETUS Bow Thruster (pramcani propeler) - VETUS Waterlock Tip NLP - VETUS vodeni filter - RACOR 500 dizel filter - LOFRANS elekticni vinc za sidro - model KOBRA - LOWRANCE Elite 7ti Fishfinder - 2 x 180 W solarni panele - DC pretvarac od 2000W, pure Sinus - SHURFLO nova vodena pumpa - potrosacka baterija VARTA AGM 260 Ah - baterija za motor BANNER AGM 92 Ah - 102 L rezervar goriva (plastika) - 2 x 70 litara rezervar vode - frizider ispod sjedala kormilara - kuhinja vanjska sa 2 plinska plamenika - sudoper sa vodoopskrbom - Radio JVC - WC - tus na krmi