Prvi vlasnik Walk around Kabina s dva ležaja Dimenzije: D6,25m; Š2,5m, T:900KG (bez opreme i motora), 8 osoba, 140L gorivo, 50 lit voda, kabina, motor 100-250KS (optimalno 150KS) Bez ikakvih oštećenja Vodena ploha je čišćena I nije stavljan antivegetativni premaz da ga ne uspori nego je cijelo plovilo pa I vodena ploha polirana Sve izvrsno održavano I bez nepoznanica (nešto ne radi i slično..)
Standardna oprema (specificira proizvođač):
Volan s upravljačkim mehanizmom – hidraulika Centralna konzola s vjetrobranom Jastuci u kokpitu I na pramcu Skiperska klupa s okretnim naslonom Inox ograde na pramcu - lijevo I desno Ljestve na krmi Inox vodilica sidra Spremište za sidro Bitve 4 komada Samoprazneći kokpit Mrežice u kokpitu bočno Bijeli gelcoat s grafikama Oznake na trupu Zadnja klupa s naslonima Klizna vrata kabine s bravom Bočni prolazi s obje strane kabine Krmena klupa na preklop s amortizerima Ventilacijski otvori za kabinu 2 komada Ulaz na krmi lijevo Kabina s pretincima I jastucima Mrežica za stvari ispod volana
Dodatno prilagođena oprema:
Skiperska fotelja Tuš na krmi Špirun naprijed Bimini Kositrene instalacije !!! Dvije baterije Victron Energy Cirix CT preklopnik za punjenje glavne I pomoćne baterije Glavni preklopnik za obje baterije Podvodna krmena plava svjetla OCEANLED SIMRAD GO7 XSR navigacijski uređaj povezan s motorom I FUSION hifi uređajem CMAP kartografija FUSION MS-RA 770 FUSION stereo zvučnici s plavom LED kokpit rasvjetom + FUSION subwoofer u krmi s plavom LED kokpit rasvjetom Yamaha separator vode od benzina
Cerade za plovilo posebno naknadno izrađeno od super materijala za: Kabinu (na gumbiće + patent za vrata) Sjedala (2x) Motor iz dva dijela povezano patentom (kapa + cijela noga) Zimska cerada od vrhunskog mateijala koja pokriva plovilo do ispod vodene linije te Cerada od proizvođača za cijelo plovilo Kaljužna pumpa – automatski I ručni režim LECOMBLE & SCHMITT vrhunsko hidrauličko upravljanje za motor Stol u kokpitu
MOTOR YAMAHA 175, 2019 g. Svake godine nakon ljeta održavan od ovlaštenog servisa (ulja, filteri, impeleri, Zn protektori, ispiranje…) Oko 350 sati rada na kraju sezone pri serivisu očitano stanje od 0 sati do 350 sati bez najmanje greške (moguće provjeriti kod ovlaštenog servisera u Malom Lošinju koji je isključivo održavao motor) inox propeler s korakom prilagođenim plovilu
PRIKOLICA TECHAU, 1992.g. S naletnom kočnicom Nikada nije bila u moru jer je plovilo uvijek spuštano na dizalici (udaljenoj 3,5km od suhe marine) Nije registrirana, registracija odjavljena
PODACI O POTROŠNJI GORIVA (mjereno na SIMRAD navigacijskom uređaju) 1-1,05 Nm/lit pri normalnom opterećenju, mirno do malo valovito I cca 22cv cca 3200o/min 0,8 Nm/lit pri većem opterećenju, valovito more I cca 17-20cv cca2900-3200 o/min 0,6 Nm/lit poludeplasmanski 1,1 Nm/lit pri najmanjem do malom gasu 0,6-0,8 Nm/lit pri punom gasu kratkotrajno uz mirno more do max 37cv i cca 4900-5000 o/min pri čistim podvodnim plohama