Test: Renault Twingo 0.9 TCe 110 GT Gradska jurilica u kojoj vam nikad neće biti dosadno

13 October 2017 - JutarnjiList

Test: Renault Twingo 0.9 TCe 110 GT Gradska jurilica u kojoj vam nikad neće biti dosadno

Motor s 20 konja više od standardnog te ovjes i ispuh podešeni za što sportskiji dojam kada sjedite za volanom Twinga s oznakom GT jasno upućuju na činjenicu kako je riječ o najsportskijoj izvedbi francuske gradske zujalice

Najava malog auta sa stražnjim pogonom i motorom straga kod fanova Renaulta izazvala je brže kucanje srca. Posebice kod onih koji još pamte homologacijsku raketu sa stražnjim pogonom i središnje smještenim motorom - Renault 5 Turbo. No kada je potpuno novi Twingo stigao na tržište prije dvije godine oduševljenje entuzijasta je splasnulo jer premda vrlo simpatičnog izgleda, motorna se ponuda sastojala od dva benzinca snage 70 i 90 KS (turbo). Izvedba R.S. usto ostala je pusti sanak, no da bi donekle kompenzirali taj nedostatak u Renaultu su ponudili paprenu izvedbu Twinga s oznakom GT koja je s 90 pojačana na 110 KS.

Poznati Twingov TCe benzinski trocilindraš za ovu je prigodu nanovo mapiran te je uz jači turbo i novi ispušni sustav (pa i usisnik), pojačan s 90 na 110 KS. Uz karakteristični izgled koji sada obuhvaća spojler i dvije cijevi straga, dobio je i više snage te nanovo ugođeni ovjes s novim amortizerima i jačim anti-roll barom. Karakteristični trocilindarski zvuk sada pak zvuči bitno ugodnije od "zvuka mlinčeka" i kao da poziva na dodavanje gasa u svakom režimu vožnje. Motor pritom brzo reagira i ispaljuje Twinga naprijed sa svakim dodavanjem pa se GT izvedba vozi bitno brže i ugodnije od slabijih. Tako je na gradskim ulicama ovakav Twingo uvijek prvi na semaforu, a male dimenzije i mali krug okretanja daju mu na još većoj prodornosti i snalažljivosti. Usto, mjenjač od pet stupnjeva sa skraćenim omjerima dobro se i precizno šalta te je pravi užitak sjediti za volanom ovakvog Renaulta Twinga.

Za 20 milimetara spušten ovjes i naplaci od 17 cola vizualno se sjajno uklapaju uz ranije spomenute estetske dodatke, dok u unutrašnjosti pronalazimo karakterističan kokpit Twinga, ali s mnoštvo opreme koja uz doplatu uključuje i multimedijski sustav R-Link sa 7 inčnim zaslonom. Odlazimo van gradskih zidina na otvorenu cestu gdje se u vožnji zavojima sjajnim pokazao ovjes, no upravljač je pritom djelovao pomalo mlako za onu pravu vožnju "na nož", a kada smo poželjeli zabaciti stražnjicu svaki se puta više nego revno uključio ESP sustav kao podsjetnik da bismo mogli pretjerati.

Isto tako u konstantnoj vožnji autocestom do izražaja dolazi povećana buka motora koja pak neće smetati sportski nastrojenim vozačima, pa tako nakon ispražnjenog tanka dolazimo i do brojke prosječne potrošnje u svim uvjetima koja se zaustavila na 6,2 litre. Pritom treba znati da na autocesti pri konstantnim visokim brzinama kazaljka mjerača pada bitno brže "prema narančastoj lampici" nego u gradu. Na koncu, maleni Renault već kultnog imena u posljednjoj generaciji u izvedbi GT osigurava puno užitaka za volanom kao i puno zabave posebice mladim vozačima željnim adrenalina, a s obzirom na opremu, mogućnosti i sportski izgled ni početna cijena od 108.000 kuna do registracije ne čini se bezobraznom.

0.9 TCE 110 GT

TEHNIČKI PODACI

  • Motor benzinski, 898 ccm
  • Snaga 80 kW/110 KS pri 5750/min
  • Moment 170 Nm pri 2000/min
  • Mjenjač ručni, 5 stupnjeva
  • Dimenzije 359,5 x 164,6 x 155,4 cm
  • Osovinski razmak 241 cm
  • Prtljažnik 251/959 litara
  • Gume 185/45 R17, 205/40 R17
  • Masa 980 kg
  • Ispuh CO2 115 g/km
  • Brzina 182 km/h
  • 0-100 km/h 9,6 sekundi
  • Potrošnja 6,1 l/100 km

Cijena 108.000 kuna

S doplatama 117.293 kuna

SERIJSKA OPREMA • diodna dnevna svjetla • audiosustav R&GO s 5-inčnim zaslonom • zimski paket (grijanje prednjih sjedala, svjetla za maglu...) • automatska klima • podešavanje vozačkog sjedala po visini • el. podizači prednjih stakala • parkirni senzori straga • putno računalo...

DOPLATE • paket Techno (sustav za pomoć pri parkiranju + kamera za vožnju unatrag, multimedija R-Link sa 7-inčnim zaslonom, navigacija TomTom s kartografijom Europe, Flexi Case pretinac, sound paket...) • naljepnice na krovu i prednjem poklopcu • narančasta boja Piment / ukupno 10.394 kuna

News By Tags

a1alfaalfa romeoAlfa Romeo 4CAlfa Romeo GiuliaAlfa Romeo StelvioAlpinaalpinealpine a110amazonAston MartinaudiAudi A3Audi E-tronAudi R8Audi RS3Audi Rs5Audi SQ8AustraliaAustrijaautiautocestaautocesteautoindustrijaautomobilautomobiliautomobilska industrijaautoškolaBentleybenzinbikebikesbmwBMW 3 seriesBMW 4 SeriesBMW 7 SeriesBMW 8 SeriesBMW i3BMW i4BMW m3BMW M4BMW M5BMW X3BMW X7boatboatsBosna i HercegovinabrabusbrzinaBugattiburacampercamper vanCentar za vozila HrvatskecestacestarinacesteChryslercitroenCitroen C3citroen c4classicscrash testcrossoverCustom cardaciaDacia DusterDalmacijaDetroit Auto ShowdieselDiesel bandiesel scandaldieselgateDizeldizelašidrag raceDucatiDugopoljeDysonelectricelektrična vozilaelektrični automobilEUeuropeeuropska unijaevFCAferrarifiatfordFord FiestaFord FocusFord MustangFord PumaFord RangerFord TransitFrankfurt Motor ShowfunnygenesisGeneva Motor ShowgermanyGMgorivoGrand TourgranicagumegužvehacHAKHarley-DavidsonHoldenhondahow toHrvatskaHrvatske cestehybridhydrogenhyundaiHyundai KonaHyundai Santa FeHyundai TucsonIgor NešićistraživanjejaguarjeepJeep WranglerJeremy ClarksonkamionKaznakazneKiaKia SportageKia Stingerkoenigseggkoronaviruskupnjalamborghinilancialand roverLand Rover DefenderLexusMaseratiMate RimacmazdamercedesMercedes SprinterMercedes X-Classmilan bandićmitsubishiMotociklimotorcyclemotorsportMUPnesrećaNikolanissanNissan ArmadaNissan LeafNissan TitanNjemačkanovi automobiliNovskaOleg ButkovićopelOpel AstraOpel ComboOpel CorsaosiguranjeOsijekParis Motor Showparkiranjepeugeotpeugeot 2008peugeot 208Peugeot 3008Peugeot 308Peugeot 5008Peugeot 508pickuppolandpolicijapolovni automobiliporezporeziporschePorsche 911porsche panamerapotrespožarprekršajiprodajaProdaja automobilaprodajni saloniprometprometnaprometna dozvolaprometna nesrećaPrometne kazneprometne nesrećePSArabljenirabljeni autirabljeni automobilRabljeni automobiliradoviramrecallrecreational vehiclerecreational vehiclesregistracijaRemetinečki rotorrenaultRenault ClioRenault DusterRenault KadjarRenault MeganeRenault Zoerent a carRichard HammondRijekarimacRimac C_TwoRivianromeorotorRVSeatSeat Leonself-driving carservisŠibenikskodaSkoda KaroqSkoda KodiaqSkoda OctaviaSkoda ScalaSlavonski BrodSljemeSlovenijasmartSplitspy shotsSrbijasubarusudarsupercarssuvSuzukitechnologytehnički pregledteslaTesla Model 3toyotaToyota SupraToyota TacomaToyota YaristrajekttrucktržišteTržište automobilatuningtvornicaukUSAvanVaraždinVolkswagenVolkswagen ArteonVolkswagen GolfVolkswagen PassatVolkswagen Tiguanvolvovozačivozačka dozvolavozački ispitvozilaVOZNI PARKvwVW ArteonVW Atlasvw beetleVW GolfVW Golf VIIIvw jettaVW PoloVW T-CrossVW T-RocYachtYamahayugoZadarZagrebZagreb Auto Showzakonzakon o sigurnosti prometa na cestamazastavazimske gume