Audi e-tron GT quattro i RS e-tron GT, električna senzacija iz Bavarske

11 veljače 2021 - autoportal

Audi e-tron GT quattro i RS e-tron GT, električna senzacija iz Bavarske

Audi sve više korača u električno doba. Dugo najavljivana limuzinska, coupe izvedba upravo je predstavljena. Serijski model smo eto, trebali čekati skoro 3 godine, jer se koncept premijerno predstavio na Los Angeles Auto Showu još 2018.

Novi član e-tron obitelji, kako ga opisati?
Električna mobilnost postaje dinamična i fascinantna, što na najbolji mogući način demonstrira Audi e-tron GT. Kupe s četvero vrata, koji će se istovremeno predstaviti na tržištu kao RS model, reinterpretira klasičnu ideju gran turismo izvedbe. Dizajn izaziva emociju, a tehnologija je revolucionarna. Dva snažna električna motora pružaju samouvjereni električni pogon na sve kotače i zadivljujuće performanse na cesti. Baterija s kapacitetom od 85 kWh omogućuje postizanje dometa do 487 kilometara (za Audi e-tron GT quattro) i može se izuzetno brzo napuniti zahvaljujući svojoj 800V tehnologiji. Ovjes, svjetla, komande, veza ili sportski zvuk, sve to pokazuje akumuliranu tehničku stručnost i strast marke Audi za detaljima.

Atraktivni dizajn znači još jedan detalj, a to je poboljšana aerodinamičnost i smanjeni otpor zraka, a veliki kotači i nisko težište garantiraju vrhunske vozne osobine.

Ono što fascinira, zasigurno su dimenzije e-tron GT izvedbe. U duljinu mjeri čak 4,99 m, širina 1,96 m (kao Q7), dok je visina samo 1,41 m. Prtljažnik je ipak nešto manji od očekivanog, a donosi 405 litara.

Izgled interijera djeluje već dobro poznat. Ništa čudno, digitalno doba odavno već puše u Ingolstadtu. Jedina razlika je što ovaj GT nudi paket unutrašnjosti bez kože napravljen isključivo od recikliranih materijala. Klasična priča za električne modele.

U moru zanimljivih informacija, ipak se najviše ističe podatak kako standardni GT razvija 476 KS, dok jači RS broji čak 598 KS i 830 Nm. Quattro pogon i dalje je aktualan i na ovim modelima.

RS verzija 100 km/h hvata za svega 3,3 sekunde (GT 4,3 s). Brzine su ograničene na 240 km/h (GT), tj. 250 km/h (RS).

Audi je u e-tron GT ugradio litij-ionsku bateriju kapaciteta 85 kWh koja se sastoji od 33 modula. Obzirom na kapacitet baterije i napredne sustave rekuperacije energije kod kočenja, Audi e-tron bi, prema WLTP testu, trebao odraditi 488 km s jednim boravkom na punjaču. Nijemci hvale i novi sustav brzog punjenja koji GT čini prilično skladnim za svaki dan, a to je da se za samo pet minuta hvata brojka od 100 km dosega.

Audi e-tron GT serijski dolazi bogato opremljen, reći ćemo samo kako će kupci odmah imati dostupan zračni ovjes i blokadu stražnjeg diferencijala, a u doplati se može dodati i sustav upravljanja svim kotačima, kao i keramičke kočnice.

Audi e-tron GT pojaviti će se na EU tržištu već tijekom proljeća, a cijene još uvijek ostaju nepoznate. No, računajte na iznose od preko 80.000 eura (u Njemačkoj), naravno, za početni model.

Vijesti po temama

a1ACEAalfaalfa romeoAlfa Romeo 4CAlfa Romeo GiuliaAlfa Romeo StelvioAlfa Romeo TonaleAlpinaalpinealpine a110amazonAston MartinaudiAudi A3Audi E-tronAudi R8Audi RS3Audi Rs5Audi RS6Audi SQ8AustraliaAustrijaautiautobusautocestaautocesteautoindustrijaautomobilautomobiliautomobilska industrijaautoškolaBentleybenzinbikebikesbmwBMW 3 seriesBMW 4 SeriesBMW 7 SeriesBMW 8 SeriesBMW i3BMW i4BMW M2BMW m3BMW M4BMW M5BMW X3BMW X7boatboatsBosna i HercegovinabrabusbrzinaBugattiburacampercamper vanCentar za vozila HrvatskecestacestarinacesteChryslercijenacijenecitroenCItroen BerlingoCitroen C3citroen c4classicscrash testcrossoverCustom carCVHdaciaDacia DusterdaimlerDalmacijaDetroit Auto ShowdieselDiesel bandiesel scandaldieselgateDizeldizelašidrag raceDucatiDugopoljeDysonelectricelektrična vozilaelektrični automobilelektrični automobiliEUeuropeEuropska komisijaeuropska unijaevFCAferrarifiatFiat TipoFiskerfordFord F-150Ford FiestaFord FocusFord MustangFord PumaFord RangerFord TransitFrankfurt Motor ShowfunnygenesisGeneva Motor ShowgermanyGMgorivoGrand TourgranicagumegužvehacHAKHarley-DavidsonHoldenhondahow toHrvatskaHrvatske cestehybridhydrogenhyundaiHyundai KonaHyundai Santa FeHyundai TucsonIgor NešićistraživanjejaguarjeepJeep WranglerJeremy ClarksonkamerekamionKaznakazneKiaKia SorentoKia SportageKia StingerkoenigseggkoronakrizakoronavirusKTMkupnjalamborghiniLamborghini Uruslancialand roverLand Rover DefenderLexusmarin kameničkiMaseratiMate RimacmazdaMazda CX-30mclarenmercedesMercedes SprinterMercedes X-Classmilan bandićmitsubishiMotociklimotorcyclemotorsportMUPnesrećaNikolanissanNissan ArmadaNissan LeafNissan QashqaiNissan TitanNjemačkanovi automobiliNovskaOff-roadoffroadOleg ButkovićopelOpel AstraOpel ComboOpel CorsaosiguranjeOsijekParis Motor ShowparkiranjePDVpeugeotpeugeot 2008peugeot 208Peugeot 3008Peugeot 308Peugeot 5008Peugeot 508pickuppolandPolestarpolicijapolovni automobiliporezporeziporschePorsche 911porsche panameraPorsche TaycanposkupljenjepotrespožarprekršajiprodajaProdaja automobilaprodajni saloniprometprometnaprometna dozvolaprometna nesrećaPrometne kazneprometne nesrećePSAPularabljenirabljeni autirabljeni automobilRabljeni automobiliradoviramrecallrecreational vehiclerecreational vehiclesregistracijaRemetinečki rotorrenaultRenault ClioRenault DusterRenault KadjarRenault MeganeRenault Zoerent a carRichard HammondRijekarimacrimac automobiliRimac C_TwoRimac NeveraRivianRivian R1romeorotorRVsafetyScaniaSeatSeat Leonself-driving carservisŠibenikskodaSkoda EnyaqSkoda ENYAQ iVSkoda KaroqSkoda KodiaqSkoda OctaviaSkoda ScalaSlavonski BrodSljemeSlovenijasmartSplitspy shotsSrbijastarost vozilaStellantissubarusudarsupercarssuvSuzukitechnologytehnički pregledteslaTesla Model 3test rabljenogtoyotaToyota SupraToyota TacomaToyota YaristrajekttrošarinatrošarinetrucktržišteTržište automobilatuningtvornicaukUmagunos automobilaUSAvanVaraždinVelika BritanijaVelika GoricaVolkswagenVolkswagen ArteonVolkswagen GolfVolkswagen ID.4Volkswagen PassatVolkswagen Tiguanvolvovozačivozačka dozvolavozački ispitvozilaVOZNI PARKvožnjavwVW ArteonVW Atlasvw beetleVW GolfVW Golf VIIIvw jettaVW PoloVW T-CrossVW T-RocYachtYamahayugoZadarZagrebZagreb Auto Showzakonzakon o sigurnosti prometa na cestamazastavazimske gume