Rivalstvo Rangera i Hiluxa je već stara stvar. Uostalom, Rangerove usluge koristila je i američka vojska u Afganistanu, a sada su ih preuzeli talibani. Novi Ranger okreće novu stranicu i predstavlja se kao "najpametniji, najsposobniji i najsvestraniji" do sada. Nastao je nakon što se Ford raspitao kod postojećih vlasnika Rangera i saznao što sve "ne valja“ na Rangeru. Navodno su sve popravili i dodali još malo začina, a sada ga planiraju pustiti s lanca u čak 180 zemalja svijeta.
Dolazi i u Europu, a nudit će se u nekoliko motornih izvedbi. Glavnu riječ drži 3.0 V6 dizelaš, a prate ga i 2.0 jedinice u bar dvije izvedbe snage. Na popisu je i benzinac, 2.3 EcoBoost s 10-stupanjskom automatikom. Europljani će se morati naviknuti na još veće dimenzije jer je novi model još 50 mm širi, a narasla je i duljina. Tu je i još agresivniji izgled, a jedino gdje se pomodna publika neće buniti je uvođenje digitalnog kokpita s novim infotainmentom.
I na kraju objašnjenje spominjanja Volkswagena u naslovu. Naime, Ranger je osnova novog Amaroka, kao dijela suradnje dvaju autogiganta na području gospodarskih vozila. Amarok će se tako proizvoditi u Fordovim pogonima na jugu Afrike.