Novi Opel Combo: Nije ljepotan, ali je praktičan

6 years,8 months ago - 20 veljače 2018, IndexHR
Novi Opel Combo: Nije ljepotan, ali je praktičan
Dugo čekati da PSA koncern nakon Citroena Berlingo javnosti predstavi i drugi model iz obitelji tzv. vozila za slobodno vrijeme.

Najkraće rečeno, Berlingo i ostatak ekipe dobili su nasljednike koji donose napredak u baš svim područjima. Koliko god ovo neće zvučati popularno, za razliku od crossovera ovdje visina ima itekako smisla, a to je ponuditi što više prostora putnicima i pritom biti prilagodljiv u što više prilika. Ideja je to stara koliko i primjerice "spaček" ili Renault 4, ali ideja za koju danas mari malo koji proizvođač.

A kad su Francuzi u pitanju, trojčeki Berlingo, Combo i Partner će to raditi odlično. I dok je Berlingo razigran, Opelov  furgon nudi tipičnu njemačku odmjerenost. No sve drugo je ostalo isto, pa i dvije dostupne duljine, od 4,40 i 4,75 metara. Prevedeno, dvije su izvedbe na raspolaganju, s pet i sedam sjedala.

Interijer nudi prepoznatljiv potpis, sada ukrašen centralnim 8-inčnim zaslonom infotainmenta. Combo Life po potrebi možete opremiti grijanjem sjedala i upravljača, head-up zaslonom i već dobro poznatim sustavima asistencije.

Bočni čuvar je novost u Opelovu portfelju, a funkcionira kao podrška vozaču prilikom okretanja pri malim brzinama tako što ga upozorava na opasnost udarca bočnim dijelom automobila u prepreku (stupovi, pregrade, zidovi ili druga vozila). Bočni čuvar sastoji se od 12 senzora oko vozila koji analiziraju okruženje i upozoravaju vozača preko zaslona informacijsko-multimedijskog sustava. Panoramska stražnja kamera povećava kut vidljivosti iza vozila na 180 stupnjeva tako da vozač prilikom vožnje unatrag ima potpuni pregled.

Ono bitno je da vlasnik na raspolaganju ima 597 litara prtljažnika kod standardne i čak 850 litara kod dulje izvedbe. Rečeno pomnožite s 3 ako mislite preklopiti stražnja sjedala (do 2.693 l).

Kupci će birati između nekoliko benzinskih i dizelskih motora s turbopunjačem i izravnim ubrizgavanjem. Motori će biti upareni s pet- ili šest-stupanjskim ručnim mjenjačima, a prvi put u segmentu bit će dostupan i osam-stupanjski automatski mjenjač.

Početak prodaje je u prvoj polovici godine, a isporuke počinju koji mjesec kasnije. Nadamo se samo da ova vozila vrlo zahvalnog koncepta neće po uzoru na crossovere dobiti i osjetno višu cijenu.

Support Ukraine