Ako je Giulia kamen temeljac novog uspona slavne talijanske marke, onda je Stelvio krovni model koji će Alfi osigurati propulzivni napredak i tržišnu sigurnost. Trećeg puta nema, a to u Alfi jako dobro znaju, pa ne čudi što su prvi puta u povijesti odlučili ući u SUV segment i to napravili tako hrabro.
Ne samo da su stvorili oku ugodan model, kako izvana tako i iznutra, već su uspjeli prepoznatljivu upravljivost i dinamiku sportski nastrojenih limuzina pretočiti u povišeno pakiranje. A to ne uspijeva svatko. Stelvio tako mora nuditi besprijekorno držanje ceste, agilnost i komfor za sve putnike. Sve to izgurat će naprednim tehnologijama i pažljivim rasporedom masa, pa tako ovaj model nudi aluminijske i karbonske dijelove, napredni AlfalinkTM ovjes, ali i mogućnost odabira Q4 pogona te mehaničkog samoblokirajućeg stražnjeg diferencijala.
Jedan od najiščekivanijih talijanskih, pa i europskih noviteta je puno više od povišene Giulije s dodatnim trećim volumenom. I mora biti, jer se na tržištu želi okušati sa etabliranim oponentima kao što su Audi Q5, BMW X3 (X4) i Mercedes GLC, ali i cestovni šminkeri kalibra Jaguara F-Pace. Jasno, talijanski potpis donosi puno, nešto i oduzima, a u konačnici starta s nešto nižom cijenom.
Konkretno, benzinsku izvedbu 2.0 Turbo od 200 KS s ručnim mjenjačem i stražnjim pogonom naplatit će vam 364.900 kuna, a dizelski 2.2 JTDM od 180 KS s 8-stupanjskim ZF mjenjačem 334.500 kuna. Za one vatrene tu je benzinac s 280 KS u Q4 izvedbi, no cijena je u tom slučaju 391.164 kn, odnosno 442.570 kn u specijalno Launch Edition izdanju. Pritom imajte na umu da je u pripremi slabiji (čitaj povoljniji) dizelaš od 150 KS, ali i svemoćna izvedba od 510 KS koji je sasvim sigurno priča za sebe.
Stelvio je najviši planinski lanac u Italiji u geografskom smislu, dok u cestovnom nedvosmisleno stoji za tržišno i vozno najkonkretniji model iz Italije.
Povezane vijesti