Najnoviji projekt kontroverznog tunera: Mansory pretvorio Lamborghini Urus u coupe s dvoja vrata

1 year,10 months ago - 14 siječnja 2023, JutarnjiList
Najnoviji projekt kontroverznog tunera: Mansory pretvorio Lamborghini Urus u coupe s dvoja vrata
Prednji dio Ventus Evo S paketa dodaje potpuno novi branik i rešetku koji su još složeniji od prednje strane standardnog Urusa

Unatoč toliko kontroverzi koje prate Mansoryjeve divlje kreacije, tuning kompanija očito nema problema s pronalaskom vlasnika voljnih napraviti dramatične i nepovratne izmjene na svojim automobilima.

Njegov najnoviji projekt uključuje Lamborghini Urus, vozilo za koje Mansory ima dosta stručnog znanja. Ovaj konkretni Urus prošao je nadogradnju Ventus Coupe Evo C, što ga čini jednim od samo 8 postojećih, ali jedinim s ovom intrigantnom vanjskom završnom obradom.

Prednji dio Ventus Evo S paketa dodaje potpuno novi branik i rešetku koji su još složeniji od prednje strane standardnog Urusa. Uključuje nove vodoravne, dijagonalne i okomite ploče, a tu su i neka nova LED dnevna svjetla koja izgledaju apsolutno prekrasno.

Bočni profil još je dramatičniji od prednjeg. Mansory se odlučio za proširene lukove kotača koji uključuju aerodinamične otvore. SUV također dobiva set naplataka te nove obloge vrata. Kad smo već kod vrata, treba napomenuti da nakon Mansoryjevih modifikacija zadnjih vrata nema. Mansory je ovaj Urus pretvorio u Coupe SUV s dvoja vrata, a na mjestu stražnjih vrata nalaze se veliki usisnici zraka.

Kako bi to bilo moguće, Mansory je pomaknuo B-stup unatrag 200 mm, što znači da su prednja vrata mnogo veća nego što bi inače bila. Nismo sigurni zašto bi se netko želio voziti u Urusu koji ima samo dvoja vrata umjesto četvero, ali svakako daje SUV-u karakterističan izgled.

Izmjene se nastavljaju na stražnjoj strani gdje je Mansory ugradio krovni spojler, fiksno stražnje krilo, novi difuzor i redizajnirao ispušni sustav. U kabini se nalazi plišana svjetloplava koža, aluminijske papučice, kožne podne prostirke, novi sustav ambijentalne rasvjete i mnoštvo kovanih akcenta od karbonskih vlakana.

Mansoryjeve modifikacije zaokružene su modifikacijama pogonskog sklopa koje SUV-ovom 4,0-litrenom V8 s dva turba omogućuju da razvija 900 KS i 1100 Nm okretnog momenta. To smanjuje vrijeme potrebno za hvatanje stotke na 2,9 sekundi i povećavaju maksimalnu brzinu na 323 km/h.

Support Ukraine