Novi Porsche 911 Dakar evocira prvu ukupnu pobjedu Porschea na reliju Pariz-Dakar 1984.

2 years,1 month ago - 19 studenoga 2022, tportal
Porsche 911 Dakar
Porsche 911 Dakar
Trolitreni biturbo motor sa šest cilindara sa 480 KS (353 kW) i najveći okretni moment od 570 Nm pružaju vrhunske performanse s uvjerljivim zvukom bokser motora. Ubrzanje od 0-100 km/h je 3,4 s, a zbog guma za sve terene najveća je brzina ograničena na 240 km/h

Porsche je na sajmu automobila u Los Angelesu predstavio potpuno novi model 911 Dakar. Ekskluzivni model, ograničen na 2500 primjeraka, ne samo da pokazuje da gotovo da nema ograničenja za koncept Porschea 911. On također evocira prvu ukupnu pobjedu Porschea na reliju Pariz-Dakar 1984., a to je ujedno bilo i rođenje pogona na svim kotačima u Porscheu 911. Zbog toga se novi 911 Dakar također nudi s opcijskim Rallye Design paketom, koji podsjeća na taj kultni pobjednički automobil. Cijena u Velikoj Britaniji je oko 173.000 funti (198.000 eura), a stiže idućeg proljeća.

Prvi upečatljivi detalj Porschea 911 Dakar je njegov razmak od tla, koji je 50 milimetara viši od onog kod 911 Carrera sa sportskim ovjesom. Standardni sustav podizanja može podići prednji i stražnji dio za dodatnih 30 milimetara. Njegov razmak od tla i kut pregiba su konkurenti konvencionalnim SUV vozilima. Sustav podizanja ne samo da se koristi za polagano prelaženje prepreka, već je sastavni dio ponovno podešenog podvozja. Postavka ‘high level’ dostupna je za ambiciozne terenske avanture pri brzinama do 170 km/h. Iznad te brzine, automobil se automatski spušta na normalnu razinu.

Sportske off-road atribute automobila nadopunjuju posebno razvijene gume Pirelli Scorpion All Terrain Plus (veličine 245/45ZR19 sprijeda i 295/40ZR20 straga). Grubi profil gaznoga sloja dubok je devet milimetara, a ojačane bočne stijenke i niti sastoje se od dva sloja karkase (konstrukcijski dio gume).

Sve to čini gume za Porsche 911 Dakar idealnim čak i za zahtjevne terene i vrlo su otporne na posjekotine. Pirelli P Zero ljetne i zimske gume dostupne su kao opcija, također s dva sloja karkase. Ali gume all-terrain za sve terene dolaze kao standard i nude dinamiku sportskog automobila i na cesti.

Kontrolirana snaga na svim površinama
Trolitreni biturbo motor sa šest cilindara sa 480 KS (353 kW) i najveći okretni moment od 570 Nm pružaju vrhunske performanse s uvjerljivim zvukom bokser motora. Novi sportski automobil do 100 km/h ubrzava za 3,4 sekunde, a zbog guma za sve terene najveća je brzina ograničena na 240 km/h.

Porsche za model 911 Dakar deklarira kombiniranu (WLTP) potrošnju goriva od 11,3 l/100 km, a kombiniranu (WLTP) emisiju CO₂ od 256 g/km).

Support Ukraine