Kokpit je potpuno digitaliziran, Golf može sam ubrzavati i kočiti do 210 km/h te komunicirati s drugim autima u krugu 800 metara. Donosi bogatu početnu opremu i nudi najmodernije benzince, dizelaše i 5 hibridnih uzvedbi
Nova osma generacija najpopularnijeg automobila u Europi Volkswagen Golfa predstavljena je danas u sjedištu njemačkog automobilskog giganta u Wolfsburgu. Kao što se i očekivalo, nova Golf "osmica" dizajnerski je naslonjena na dosadašnji model i prepoznatljivo naslijeđe koje je krenulo s prvom generacijom predstavljenom 1974. godine, a do danas je prodano više od 35 milijuna primjeraka.
Osmica izgleda dinamičnije i markantnije, ali prepoznatljivo i uz proporcije koje od kompaktne, odnosno "golf klase" i očekujemo. Dimenzije su ostale gotovo identične, dugačak je 428,4 cm (+26 mm), širok 178,9 cm (-1 mm) i visok 145,6 cm (+5 mm) uz međuosovinski razmak od 263,6 cm (-1 mm). Obujam prtljažnika nije objavljen, a očekuje se da će biti sličan dosadašnjem koji je primao 380 litara.
Aerodinamika je poboljšana pa je koeficijent otpora zraka na novom Golfu spušten na 0,275, što će pridonijeti manjoj potrošnji.
Karakterističan golfovski C stup prepoznatljiv još od prve generacije i dalje je zaštitni znak bočne siluete, a sprijeda je osmicu karakterizira uska rešetka hladnjaka i LED svjetla koja će biti serijska na svim modelima i dio su stilskog izričaja novog Golfa.
Kao i vanjština i dizajn unutrašnjosti je evolucija dosadašnjih tekovina, ali novi Golf donosi revoluciju u digitalizaciji u čije je središte postavljen čovjek, odnosno prije svih vozač. Novi Golf je prvi model ovog cjenovnog razreda koji donosi serijski potpuno digitalni kokpit nazvan "Innovision Cockpit".
Informacijski spektar opcijski se nadopunjuje Windshield Head-up zaslonom. Uz to donosi novo rukovanje govornim naredbama. Inovativno upravljanje govornim naredbama reagira na naredbe izgovorene prirodnim jezikom i jednostavno je za rukovanje. Funkcija Mobile Key donosi mogućnost da se kompatibilni smartphone uređaji koriste kao klasični ključ vozila, a Golf uvijek može biti umrežen pomoću "We connect" sustava koji donosi streaming, webradio i dodatne online značajke u vozilo.
Izravno intergirana u Golf može biti i Amazonov glasovni asistent "Alexa" koju možete zamoliti da reproducira glazbu, upravlja kompatibilnim uređajima u Smart Home-u ili da poziva informacije poput vijesti i vremenske prognoze.
Novi Golf donosi revoluciju i u sustavima potpore vozaču. Prvi u klasi dolazi s potporom "Travel Assist" koji omogućuje da se do brzine od 210 km/h može voziti s potporom bez aktivnog upravljanja, davanja gasa ili kočenja. Osobito se na dugačkim dionicama time poboljšavaju udobnost i sigurnost. A kao u prvom Volkswagenu u novom je Golfu predstavljena funkcija Car2X koja automobil umrežava sa njegovim okruženjem: funkcija Car2X koristi se informacijama drugih vozila u okruženju do 800 metara te signalima prometne infrastrukture kako bi upozorila vozača i ta upozorenja također proslijedila drugim modelima s funkcijom Car2X. VW će uskoro tu funkciju ponuditi kao dio serijske opreme za masovne modele poput Golfa.
Dodatno povećanje sigurnosti k tomu će nuditi nova „IQ.LIGHT – LED matrix glavna svjetla" sa svojim djelomično interaktivnim svjetlosnim funkcijama.
Mnoge novosti novi Golf donosi i ispod poklopca motora, a osim još boljih i štedljivijih turbobenzinskih TSI motora i turbodizelskih TDI motora u ponudi će biti i 5 hibridnih verzija, kao i pogon na zemni plin (TGI).
Benzinci i dizelaši će razvijati od 90 do 300 KS. Novost su dva 3-cilindrična TSI turobenzinca sa 90 i 110 KS te dva 4-cilindrična TDI turbodizelaša sa 115 i 150 KS. Novi TSI motori odlikuju se posebno niskim vrijednostima potrošnje i emisija ispušnih plinova zahvaljujući, između ostalog, inovativnom "TSI Miller postupku izgaranja". Novost kod TDI motora jest tehnologija Twindosing – dvostruko ubrizgavanje sredstva AdBlue – znatno smanjuje emisije dušikovih oksida (NOx). Poboljšanje potrošnje novih TDI motora: do 17 posto u usporedbi s prethodnima.