PAKIRANJE JE SLIČNO, ALI SADRŽAJ JE POTPUNO NOV: Ovo je četvrta generacija Audija A3!

4 ožujka 2020 - JutarnjiList

PAKIRANJE JE SLIČNO, ALI SADRŽAJ JE POTPUNO NOV: Ovo je četvrta generacija Audija A3!

Četvrta generacija Audijeva premium kompakta već po tradiciji izgledom sliči prijašnjem modelu, ali zapravo je u svim segmentima temeljito pripremljena za novu tvrdu utakmicu s vječitim rivalima iz Mercedesa i BMW-a.

Nakon posljednje generacije Mercedesa A-klase otkrivene prije dvije godine i dolaska nove BMW-ove serije 1 pretkraj prošle godine, u utakmicu premium segmenta kompaktne klase ulazi i treći najvažniji njemački igrač – četvrta generacija Audija A3. Što se izgleda tiče, ponavlja se priča kao sa svakim novim Audijem posljednjih godina. A to znači da dizajnerima ponovno treba skinuti kapu. Na bazi prepoznatljivih generičkih elemenata po tko zna koji put osmišljen je tipičan i snažan, Audijevski izgled lišen ekstravagancije, ali koji opet ima nešto svoje i svježe. Zrači temeljitošću i kvalitetom, a detalji poput svjetala LED Matrix i velikih naplataka, ali i visokih bokova, pritom su bitni vizualni i funkcionalni faktori stasitog izgleda.

Peterovratna karoserija ima i nešto veće dimenzije: dugačka je 4,34 metra (+3 centimetra) i široka 1,82 (također +3 cm), ali zadržava visinu od 1,43 metra, jednu od najnižih u kompaktnoj klasi, što za sobom povlači i već poznatu nešto nižu poziciju sjedenja i blagi sportski dojam. Osovinski razmak kompaktne modularne platforme MQB veći je četiri centimetra i sa svojih 2,64 metra i širim tragom kotača također ostavlja pozitivnog traga na sportskije proporcije, ali i prostraniju i komforniju unutrašnjost. Audi obećaje više mjesta u putničkom prostoru, dok obujam prtljažnika ostaje korektnih 380 litara.

Ugođaj za volanom u znaku je digitalizacije, u kojima glavnu vizualnu i tehnološku ulogu igraju virtualni kokpit s ekranom čiji se prikaz može razvući do dijagonale od 12,3-inča te središnji dodirni ekran multimedije s ekranom serijske dijagonale 10,1-inča, povezan s MMI sustavom treće generacije. Brojne servisne i zabavne usluge pružene putem multimedije i aplikacija myAudi ulaze u sferu viših klasa i dokaz su kako i donedavno "obični" automobili zaista postaju puno više od prijevoznog sredstva.

I arsenal sigurnosnih sustava doveden je na maksimalnu razinu.
Nova platforma nosi i nove postavke dorađenog ovjesa, straga s četveroveznim multilinkom. U opciji se nudi i samoprilagodljiv rad svakog amortizera zasebno, čiji senzori dirigiraju raspon rada ovisno o stanju ceste, ritmu vožnje i jednog od odabranog načina rada iz sustava Driving Select. Sportski ovjes, serijski u opremi S-Line, znači i 15 milimetara sniženo čitavo podvozje.
Što se motora tiče, zasad nema iznenađenja. U svibnju, kad krene prodaja na hrvatskom tržištu, moći će se odabrati turbobenzinac 1.5 TSI s isključivanjem dvaju cilindara u mirnoj vožnji (150 KS) i poznati dizelaš 2.0 TDI (116 i 150 KS), s prednjim pogonom. S vremenom će se izbor svega, naravno, povećavati.

Vijesti po temama

a1alfaalfa romeoAlfa Romeo 4CAlfa Romeo GiuliaAlfa Romeo StelvioAlpinaalpinealpine a110amazonAston MartinaudiAudi A3Audi E-tronAudi R8Audi RS3Audi Rs5Audi SQ8AustraliaAustrijaautiautocestaautocesteautoindustrijaautomobilautomobiliautomobilska industrijaautoškolaBentleybenzinbikebikesbmwBMW 3 seriesBMW 4 SeriesBMW 7 SeriesBMW 8 SeriesBMW i3BMW m3BMW M4BMW M5BMW X7boatboatsBosna i HercegovinabrabusbrzinaBugattiburacampercamper vanCentar za vozila HrvatskecestacestarinacesteChryslercitroenCitroen C3citroen c4classicscrash testcrossoverCustom cardaciaDacia DusterDalmacijaDetroit Auto ShowdieselDiesel bandiesel scandaldieselgateDizeldizelašidrag raceDucatiDugopoljeDysonelectricelektrična vozilaelektrični automobilEUeuropeeuropska unijaevFCAferrarifiatfordFord FiestaFord FocusFord MustangFord PumaFord RangerFord TransitFrankfurt Motor ShowfunnygenesisGeneva Motor ShowgermanyGMgorivoGrand TourgranicagumegužvehacHAKHarley-DavidsonHoldenhondahow toHrvatskaHrvatske cestehybridhydrogenhyundaiHyundai KonaHyundai Santa FeHyundai TucsonIgor NešićistraživanjejaguarjeepJeep WranglerJeremy ClarksonkamionKaznakazneKiaKia Sportagekoenigseggkoronaviruskupnjalamborghinilancialand roverLand Rover DefenderLexusMaseratiMate RimacmazdamercedesMercedes SprinterMercedes X-Classmilan bandićmitsubishiMotociklimotorcyclemotorsportMUPnesrećaNikolanissanNissan ArmadaNissan LeafNissan TitanNjemačkanovi automobiliOleg ButkovićopelOpel AstraOpel ComboOpel CorsaOsijekParis Motor Showparkiranjepeugeotpeugeot 2008peugeot 208Peugeot 3008Peugeot 308Peugeot 5008Peugeot 508pickuppolandpolicijapolovni automobiliporezporeziporschePorsche 911porsche panamerapotrespožarprekršajiprodajaProdaja automobilaprodajni saloniprometprometnaprometna dozvolaprometna nesrećaPrometne kazneprometne nesrećePSArabljenirabljeni autirabljeni automobilRabljeni automobiliradoviramrecallrecreational vehiclerecreational vehiclesregistracijaRemetinečki rotorrenaultRenault ClioRenault DusterRenault KadjarRenault MeganeRenault Zoerent a carRichard HammondRijekarimacRimac C_TwoRivianromeorotorRVSeatSeat LeonservisŠibenikskodaSkoda KaroqSkoda KodiaqSkoda OctaviaSkoda ScalaSlavonski BrodSljemeSlovenijasmartSplitspy shotsSrbijasubarusudarsupercarssuvSuzukitechnologytehnički pregledteslaTesla Model 3toyotaToyota TacomaToyota YaristrajekttrucktržišteTržište automobilatuningtvornicaukUSAvanVaraždinVolkswagenVolkswagen ArteonVolkswagen Golfvolvovozačivozačka dozvolavozački ispitvozilaVOZNI PARKvwVW ArteonVW Atlasvw beetleVW GolfVW Golf VIIIvw jettaVW PoloVW T-CrossVW T-RocYachtYamahayugoZadarZagrebZagreb Auto Showzakonzakon o sigurnosti prometa na cestamazastavazimske gume