Agencija za istraživanje tržišta automobila Jato objavila je prodajne rezultate za prvi kvartal 2017. godine na europskom tržištu. Najveća novost je smjena na vrhu. Naime, najprodavaniji automobil više nije Volkswagen Golf, već je tu poziciju nakon sedam godina dominacije njemačkog kompakta preuzela Ford Fiesta. Ford je prodao 47.263 komada popularnog gradskog automobila, dok je Volkswagen Golf prodan u 46.795 primjeraka. Nekoliko je razloga za to. Prije svega, riječ je o vremenu kada novi, redizajnirani Golf taman starta na tržištu, dok su zalihe prošlih modela većinom rasprodane. Osim toga, na cijelom europskom tržištu primjetan je trend smanjenja prodaje dizelaša, što je jače utjecalo na Volkswagen Golf nego na Fiestu koja je ponudu bazirana dominantno na EcoBoost benzincima.
Volkswagen ipak nema razloga za pretjeranu tugu, a premda zvoni alarm za stečene pozicije Golfa, VW je i dalje najprodavanija marka u Europi s 443 tisuće prodanih vozila u prvom kvartalu ove godine. Treba pritom spomenuti kako prodaja automobila u Europi raste, a ovaj ožujak je prema broju registriranih vozila rekordan (1,93 milijuna registriranih primjeraka, povećanje od 10,8 posto u odnosu na prošlu godinu). Time je europsko tržište postalo drugo po veličini, budući da je prodan veći broj vozila nego u SAD-u. Što se Hrvatske tiče, u prvom kvartalu zabilježen je rast od 22,7 posto u odnosu na isto vremensko razdoblje prošle godine.
Od modela koji su doživjeli najveći rast u odnosu na prošlu godinu ističu se Citroen C3, Mercedes E-klasa i Volkswagen Tiguan, što je i logično budući da je riječ o novoj generaciji modela. Najprodavaniji segment i dalje su SUV vozila koja imaju tendenciju rasta, pa se tako 28 posto prodanih vozila odnosi na ovaj segment. Dakle, svako četvrto vozilo koje se proda u Europi je SUV. To prepoznaju i proizvođači koji u svojoj ponudi imaju sve više SUV-ova i crossovera.