Predstavljen novi Land Rover Defender 130: Najduži model legendarne trilogije može prevesti osam putnika

1 year,10 months ago - 4 lipnja 2022, tportal
Predstavljen novi Land Rover Defender 130: Najduži model legendarne trilogije može prevesti osam putnika
Mnoštvo poboljšanja i tehnologija vanjskog i unutarnjeg dizajna razlikuje novi Defender 130, jedinstveno balansirajući udobnost s uobičajenom izdržljivošću i sposobnošću Defendera

Land Rover je predstavio svoj najveći Defender, model 130. Tako sada, osim Defendera 90 i 110 imamo i novi dizajn karoserije kao najduži modelom u liniji. Nova 130-tka omogućuje korisnicima da prevezu do osam ljudi preko bilo kojeg terena i predstavlja vrhunsku demonstraciju Defenderove širine talenata.

Proizvođač kaže da mnoštvo poboljšanja i tehnologija vanjskog i unutarnjeg dizajna razlikuje novi Defender 130, jedinstveno balansirajući udobnost s uobičajenom izdržljivošću i sposobnošću Defendera.

Defender 130 ima vlastitu paletu boja, s novom, ekskluzivnom opcijom Sedona Red koja osigurava da se 130 ističe u liniji. Eksterijer je nadopunjen Extended Bright Pack – dostupan uz postojeći Bright Pack – koji pruža poseban dizajn eksterijera s Ceres Silver Satin završnom obradom oko svih obloga donjeg dijela karoserije i prednjih i stražnjih kliznih ploča od Noble Chromea.

U unutrašnjosti su promišljena rješenja za pohranu i praktičnost osigurana za svakog putnika u sva tri reda sjedala, s laganim pristupom prostranom trećem redu u svijetloj i prozračnoj kabini.

Dizajn interijera sadrži nove opcije boja i materijala, pružajući pojačano iskustvo na svim terenima. Najnovije povezane tehnologije i sustavi podvozja – uključujući novi, veći 11,4-inčni Pivi Pro zaslon osjetljiv na dodir, standardni elektronički zračni ovjes i Cabin Air Purification Plus – pružaju vrhunsku podršku i udobnost za moderne terenske izlete.

Novi Defender 130 dostupan je u SE, HSE, X-Dynamic i X specifikacijama, uz prvo izdanje. First Edition je dostupan u tri kombinacije koje su pomno pripremili dizajneri, a svaka ima posebnu boju i temu dizajna: Fuji bijela (Fuji White) s proširenim svijetlim paketom s unutrašnjosti od Light Oyster Full Windsor kože i prirodnim svijetlim hrastovim furnirom; Sedona crvena ( Sedona Red) sa sjedalima od ebanovine Full Windsor kože i furnirom od dimljenog hrasta; Karpatsko siva (Carpathian Grey) s Vintage Tan punom Windsor kožom i grubo rezanim furnirom od oraha.

Model First Edition nadovezuje se na HSE specifikaciju s opsežnim popisom opreme uključujući Matrix LED prednja svjetla, grijana sjedala u drugom i trećem redu, četverozonsku kontrolu klime, Meridian Sound System, Driver Assist Pack i Privacy Glass. Svi standardno imaju 20-colne aluminijske naplatke, s izborom između P400 benzinskih ili D300 dizelskih Ingenium šest-cilindaričnih pogonskih agregata.

Osiguravajući da avanture započnu i završe bez napora, sada svi Defenderi s ulaskom bez ključa imaju automatiziranu bravu Walkaway. Prilikom napuštanja vozila, Novi Defender 130 će se automatski zaključati kada je privjesak za ključeve udaljen više od 1,5 metara.

Vanjski dizajn
Defenderova kultna silueta straga je elegantno produžena za 340 mm kako bi pružila poboljšani unutarnji prostor u sva tri reda, bez ugrožavanja njegovih neusporedivih sposobnosti na svim terenima. Njegove vanjske dimenzije su sljedeće: duljina 5358 mm, širina 2008 mm (s preklopljenim retrovizorima), visina 1970 mm, međuosni razmak 3022 mm, visina od podloge 290 mm. Defender 130 ima produženi stražnji prevjes (1491 mm) koji pruža još veći unutarnji prostor u trećem redu sjedala i prtljažniku.

Kako bi zadržali prepoznatljiv stražnji dizajn Defendera, inženjeri Land Rovera osmislili su suptilno podizanje repa u stilu čamca koje također maksimizira neusporedivu sposobnost za sve terene koje kupci očekuju od Defendera, pružajući kut odlaska od 28,5 stupnjeva. Okruženje stražnjih LED rasvjetnih jedinica rekonstruirano je kako bi se zadržale tri različite linije koje definiraju Defenderov bočni profil dok se suptilno uzdižu prema stražnjem dijelu.

Pristup prostranom prtljažniku je nepromijenjen, dok je dostupan zaštitni poklopac u boji karoserije za rezervni kotač, što odražava pozicioniranje Defendera 130 na vrhuncu Defenderove linije. Narvik Black krovni nosači ugrađeni su kao standard, dok je Defenderov cijeli niz vanjskih dodataka, ključujući pakete Explorer, Adventure, Country i Urban.

Prostrani interijer
Novi Defender 130 ima impresivan unutarnji prostor nastao učinkovitim omatanjem komponenti unutarnjeg pakiranja oko karoserije u bijeloj boji, maksimizirajući količinu korisnog unutarnjeg prostora, bez potrebe za velikim tlocrtnim otiskom na cesti.
Elegantno prošireni stražnji dio stvara beskompromisni smještaj u trećem redu, s dovoljno širine da osigura udobno sjedenje za tri odrasle osobe, dok poznati obris Defendera osigurava izdašan prostor za glavu u sva tri reda. Dodatni dodaci osiguravaju udobno iskustvo putnika u trećem redu, uključujući grijana sjedala, podstavljene naslone za ruke, promišljenu pohranu i USB-C opciju za punjenje uređaja u pokretu. Tepisi su također postavljeni kako bi odgovarali jedinstvenom karakteru modela 130.

Veliki prozori pružaju izvrsnu vidljivost u sva tri reda sjedala, dok standardni panoramski stakleni krovni otvor, koji je nadopunjen drugim krovnim otvorom iznad trećeg reda, čini unutrašnjost laganom i prozračnom za sve. Dodatnu udobnost osigurava ventilacija za svaki red, s dodatnim kanalima koji osiguravaju veći kapacitet grijanja i klimatizacije putem opcijske kontrole klime s četiri zone, što je ekskluzivno za Defender 130.

Putnici u drugom i trećem redu također imaju koristi od malog podizanja sjedala, za vrhunsku vidljivost. Ulazak u treći red je bez napora, jer sjedala iz drugog reda klize i preklapaju se prema naprijed kako bi se omogućio širok pristup. S vrata prtljažnika kupci mogu jednostavno spustiti Defenderov elektronički zračni ovjes s gumbima unutar prtljažnog prostora kako bi pomogli pri utovaru predmeta straga.

Defender 130 pruža prostran i praktičan tovarni prostor, s do 3893 l prtljažnog volumena čak i s krajnjim stražnjim sjedalima. Kada se sjedala ne koriste, slažu se kako bi stvorili veliki utovarni prostor, dajući kupcima konačan izbor u konfiguriranju unutarnjeg uređenja koji najbolje odgovara njihovim potrebama. Podijeljeni su u konfiguraciji 40:20:40 radi dodatne pogodnosti.

Za obitelji, ISOFIX nastavci za dječja sjedala nalaze se na do pet suvozačkih sjedala, na vanjskim sjedalima drugog i trećeg reda, kao i na suvozačevom sjedalu. Verzija Defendera 130 s pet sjedala nudi veliku tovarnu površinu do 2516 litara s preklopljenim drugim redom.

Novi završni materijal – furnir od prirodnog svijetlog hrasta – inspiriran je naplavljenim drvetom i daje prirodan, moderan izgled i dojam, dostupan za elegantno nadopunjavanje sjedala od Light Oyster perforirane kože Windsor. S ovim izborom sjedala, gornja rola i obruči na nadzornoj ploči dovršeni su u lunarnom stilu – postavljeni na bijelim praškastim elementima Cross Car Beam koji pružaju dodatnu dubinu i kontrast. Vintage Tan perforirana Windsor koža dostupna je u cijeloj liniji Defendera, dok X-Dynamic modeli mogu biti opremljeni Robustec tkaninom u Duo Tone završnoj obradi.

Sprijeda, Defender 130 ima veći 11,4-inčni Pivi Pro zaslon osjetljiv na dodir kao standard nakon njegovog uvođenja na Defender 90 i 110 V8, što omogućuje poboljšanu kontrolu nad osnovnim funkcijama vozila putem jasnog i intuitivnog zaslona. Zakrivljeno stakleno sučelje pruža brzu, najsuvremeniju funkcionalnost i reagira čim se vozilo pokrene, s jednostavnom strukturom izbornika i mogućnošću softvera preko zraka tako da je uvijek ažuran.

Vozači mogu personalizirati raspored s tri ploče kako bi odgovarao njegovim željama i najčešće korištenim funkcijama. Inteligentni sustav sposoban je naučiti navike i prilagođavat će se u skladu s tim, kao što je sugeriranje navigacijskog navođenja na početku prepoznatog putovanja, dok također smanjuje broj audio instrukcija putem pametnog glasovnog navođenja u poznatom okruženju.

Integrirana tehnologija omogućuje unošenje what3words adresa izravno u navigacijsku traku na Pivi Pro Infotainmentu ili putem povezane aplikacije za automobile, radeći neprimjetno zajedno s postojećim HERE povezanim softverom za navigaciju i mapiranje.

Korisnici će se moći precizno kretati do bilo koje lokacije u svijetu, brže i praktičnije nego ikad koristeći samo tri riječi – bilo da pronađu savršeno mjesto za istraživanje off-roada, lociraju zasebno parkirno mjesto ili identificiraju određeni ulaz.

Kvaliteta zraka u unutrašnjosti na svakom putovanju poboljšana je Cabin Air Purification Plus, koja svoj Defender debitira u novom modelu 130. Standardno je ugrađen u najveći Defender u liniji i kombinira nanoeTM X tehnologiju za smanjenje alergena i uklanjanje patogena, za značajno smanjenje mirisa i virusa. Osim toga, upravljanje CO₂ i filtracija zraka u kabini PM2,5 poboljšavaju okruženje u kabini praćenjem unutarnjeg i vanjskog zraka i prilagođavanjem u skladu s tim, osiguravajući da putnici iskuse najbolju dostupnu kvalitetu zraka.

Znanstveno je dokazano da napredna tehnologija nanoeTM X značajno smanjuje viruse i bakterije, a funkcija Purge omogućuje korisnicima da nadopune kabinu prije polaska na daljinu, koristeći svoj pametni telefon, kako bi osigurali optimalnu kvalitetu zraka od samog početka svakog putovanja.

Učinkoviti pogonski sklopovi
Defender 130 je dostupan sa snažnim i učinkovitim izborom elektrificiranih pogonskih sklopova, uključujući P300 i P400 blagi hibrid Ingenium šest-cilindričnim benzincima, te D250 i D300 Ingenium šest-cilindričnim dizelašima.

Tehnologija blagog hibridnog električnog vozila (MHEV) podupire Land Roverove šestocilindrične pogonske sklopove Ingenium, pružajući besprijekorne odgovore kao i poboljšanu ekonomičnost goriva. Koristi 48V remen integrirani Starter Generator (BiSG) koji prikuplja energiju koja se inače gubi pri kočenju i usporavanju, a koja se pohranjuje i koristi kasnije tijekom putovanja, dok također čini sustav stop-start bržim i učinkovitijim.

P300 pruža lake, profinjene performanse iz svog 3,0-litrenog Ingenium šest-cilindričnog pogona i ubrzava od 0-100 km/h za 8,0 s. P400 postiže 0-100 km/h za 6,6 s, uz dovoljno snage i profinjenosti.

Dizelski motori Ingenium pružaju poboljšanu isporuku okretnog momenta, glatke reakcije i impresivnu ekonomičnost goriva, uz vrijeme od 0-100 km/h od 7,5 s za D300. D250 također pruža performanse bez napora sa 250 KS i 600 Nm okretnog momenta iz svog šesterocilindričnog pogonskog sklopa i sposoban je ubrzati od 0-100 km/h za 8,9 s.

Terenske karakteristike
Svaki Defender 130 standardno je opremljen Land Roverovim inteligentnim pogonom na sve kotače (iAWD) i 8-stupanjskim ZF automatskim mjenjačem. Tehnologija iAWD učinkovito upravlja pogonskim sklopom i distribucijom snage između prednje i stražnje osovine, optimizirajući učinkovitost na cesti i po potrebi sposobnost na svim terenima.

Svaki Defender 130 opremljen je elektroničkim zračnim ovjesom s prilagodljivom dinamikom i Land Roverovim naprednim Terrain Response® sustavom za veliku sposobnost na svim terenima i povjerenje vozača u svim okruženjima. Kombinacija naprednih sustava osigurava udobno i lako napredovanje po rastresitim površinama, pružajući agilne performanse.

Sustav elektroničkog zračnog ovjesa omogućuje do 430 mm artikulacije, uz 71,5 mm dodatnog dizanja sprijeda (73,5 mm straga) u off-road visini za uklanjanje prepreka i pomoć pri prelasku vodenih prepreka – Defender 130 će prijeći do 900 mm vode. Defenderovim terenskim sposobnostima upravlja Land Roverov Terrain Response® sustav, koji omogućuje vozaču da fino prilagodi iskustvo vožnje na bilo kojem terenu putem Pivi Pro zaslona.

Temelji Defenderove sveobuhvatne sposobnosti na svim terenima oslanjaju se na Land Roverovu monokok arhitekturu D7x koja intenzivno koristi aluminij. S torzijskom krutošću od 25 kNm/stupnjeva, Defender je tri puta čvršći od tradicionalnih dizajna karoserije na okviru i ima osnovu za potpuno neovisni zračni ovjes, prijenosnu kutiju s dvije brzine i inteligentni sustav pogona na sve kotače.

Defender 130 pruža kapacitet vuče do 3000 kg, dok je pričvršćivanje olakšano s elektroničkim zračnim ovjesom – kojim se upravlja preko prekidača unutar vrata prtljažnika. Odvojivi i viševisinski dizajni kuke za vuču dostupni su za vuču bez napora.

Support Ukraine