Konceptni Scénic Vision, predstavljen u svibnju prošle godine na konferenciji ChangeNOW u Parizu, najavio je drugu fazu Renaultove strategije vezane uz električna vozila C-segmenta: osnaživanje sveobuhvatne ponude 100 posto električnih osobnih vozila novim modelima Mégane E-Tech electric, ZOE i Twingo Electric.
Koncept Scénic Vision je popločao put prema održivijoj, sigurnijoj i uključivijoj mobilnosti. Ujedno je to bila i najava pete generacije Scénica. Riječ je, prema francuskom proizvođaču, o vozilu koje ostvaruje svoju viziju i istražuje nove vidike te predstavlja oličenje najnaprednijih tehnoloških zamisli za dekarbonizaciju.
Novi Renault Scénic E-Tech electric slijedit će njegove stope te će biti prvi serijski model koji će utjeloviti novu Renaultovu strategiju održivosti, usmjerenu na okoliš, sigurnost i uključivost.
Scénic E-Tech electric obiteljski je automobil sutrašnjice
Kako bi napravio korak dalje prema odgovornijim, sigurnijim automobilima punim inovacija i tehnologije za planet i ljude, Renault je odlučio dodati novu dimenziju imenu Scénic.
Četiri generacije Renault Scénica
Scénic se prvi put pojavio 1996. godine – kao Megane Scénic u to vrijeme – i naširoko se smatra prvim kompaktnim jednovolumenom u europskoj automobilskoj povijesti. Ime je dobio kako bi potaknuo želju za putovanjem i istraživanjem vanjskog svijeta.
Uz Clio (15,9 milijuna vozila), Megane (13 milijuna), Twingo (4,1 milijun) i Espace ( 1,3 milijuna), Scénic je postao prekretnica u Renaultovoj povijesti. Bio je Europski automobil godine 1997., a Renault ih je prodao više od 5,4 milijuna primjeraka u 110 zemalja.
Marka je opsežno unaprijedila svoj izum tijekom godina zadržavajući sve izvorne karakteristične značajke – udobnost u zatvorenom prostoru, sigurnost i korisnu tehnologiju. 'Malo ljudi to zna, ali naziv Scénic također je akronim za sigurnosni koncept utjelovljen u novom inovativnom automobilu (eng. Safety Concept Embodied in a New Innovative Car)' rekla je Sylvia dos Santos, voditeljica strategije imenovanja u odjelu globalnog marketinga marke Renault.
Zabavna činjenica: kad su dizajneri radili na prvoj generaciji Scénica, pitali su djecu zaposlenika što žele i trebaju, kako zamišljaju unutrašnjost automobila i kakve stvari u njemu vole. To objašnjava zabavan asortiman poluskrivenih kutova i pukotina za pohranu i druge pametne pogodnosti u prvom kompaktnom MPV-u.
Sljedeće generacije – Scénic II 2003., Scénic III 2009. zatim Scénic IV 2016. – sve su bile dostupne u dvije duljine. Scénic je model koji je svaki put bio pravi za svoje vrijeme. Svijet se promijenio i Scénic se promijenio s njim.
Njegove prve četiri generacije imale su iste ugrađene prednosti: svi su bili prostrani, prepuni korisne tehnologije i iznimno sigurni. Kao i sljedeći: Renault je odlučio nazvati svoje buduće potpuno električno obiteljsko vozilo - potpuno novi Scénic E-Tech electric, bit će sve od navedenog i bit će radikalno iznova izumljen.
Pretproizvodni primjerci, koje će Renaultovi inženjeri ovog ljeta testirati na javnim cestama, već sad razotkrivaju konačne obrise novog modela.
Proizvode se u centru za električna vozila ElectriCity u Douaiju (Francuska), a krasi ih poseban maskirni uzorak koji je razvio Renaultov odjel za dizajn. Poigravajući se linijama i uzorcima Renaultovog novog kultnog logotipa, ovaj maskirni dizajn, koji smo dosad mogli vidjeti na pretproizvodnom Méganeu E-Tech electric, na cesti stvara učinak zasljepljujuće kamuflaže.
Svjetska premijera novog Renaulta Scénic E-Tech electric održat će se 4. rujna na Međunarodnom salonu automobila u Münchenu.