Renault se sprema osvježiti Captur: Evo što za sada znamo o redizajnu njihovog najmanjeg SUV-a

1 year,3 months ago - 9 siječnja 2023, JutarnjiList
Renault se sprema osvježiti Captur: Evo što za sada znamo o redizajnu njihovog najmanjeg SUV-a
Trenutna, druga generacija Renaulta Captura predstavljena je 2019., pa se očekuje da će dotjerana verzija stići krajem ove godine

Renault se sprema ažurirati svoju ponudu SUV-ova s redizajniranim Capturom i dugom verzijom popularnog modela o kojoj se jako priča, a koja bi mogla premostiti jaz s većim Australom.

Trenutna, druga generacija Renaulta Captura predstavljena je 2019., pa se očekuje da će dotjerana verzija stići krajem ove godine. Iako tek trebamo vidjeti kamuflirane prototipove ažuriranog Captura, vizualne promjene vjerojatno će biti usmjerene na prednji kraj jer ovo je jedini dio koji nije u korelaciji s Renaultovim razvijenim dizajnerskim jezikom.

Francuski mediji javljaju da će dizajn Captura za 2023. biti inspiriran konceptom Vision Scenic i Australom. To znači da će dobiti tanja full-LED prednja svjetla, trokutaste otvore za branike i novu rešetku koja nosi ažurirani Renaultov amblem. Dizajneri bi mogli osvježiti profil novim opcijama za aluminijske naplatke i vjerojatno uklanjanjem nekih kromiranih detalja koji su u posljednje vrijeme izašli iz mode.

Konačno, stražnji kraj mogao bi se u velikoj mjeri prenijeti s minimalnim promjenama na ukrasima i grafikama stražnjih svjetala, budući da i dalje izgleda prilično moderno.

Ažuriranja interijera mogla bi donijeti veći 9,3-inčni infotainment zaslon osjetljiv na dodir na više opcija, uz 10,2-inčnu digitalnu instrument ploču. Softver bi se mogao ažurirati na Renaultov najnoviji OpenR infotainment s novom grafikom i više značajki povezivanja. Ono što ne znamo jest hoće li francuska tvrtka nastaviti razlikovati jeftinije presvlake s tvrdom plastikom na kontrolnoj ploči, u odnosu na mekšu pjenu na modelima s visokim specifikacijama.

Što se tiče pogonskih sklopova, sigurno je pretpostaviti da će se Renault kladiti na izrazito elektrificiranu kombinaciju. Captur se već nudi u samopunjivim hibridnim i plug-in hibridnim oblicima koji bi mogli dobiti veće baterije i dodatno poboljšati svoju učinkovitost.

BlueHDi dizel će najvjerojatnije biti izbačen iz ponude, ali očekuje se da će 1,0-litreni tri-cilindrični motor s turbopunjačem koji je dostupan u benzinskom i LPG obliku biti prenesen kao najjeftinija opcija. Prema francuskim medijima, redizajnirani Captur neće naslijediti blagi hibridni 1,3-litreni (12V) i 1,2-litreni (48V) pogonski sklop od većeg Australa, jer se smatra da je preskup za segment malih SUV vozila.

Sva gore navedena ažuriranja razlikovat će Renault Captur od njegovog identičnog blizanca, Mitsubishija ASX-a, koji će vjerojatno zadržati stari stil otkako je predstavljen ranije ove godine. Redizajn će također zadržati Captur svježim i relevantnim kako bi se bolje natjecao sa svojim najvećim rivalom – Peugeotom 2008 – koji će također uskoro dobiti ažuriranje.

Ako se te glasine ostvare, Renault će imati četiri SUV-a s elektrificiranim pogonskim sklopovima (Captur, Austral i njihove duže varijante) plus dva potpuno električna crossovera (Megane E-Tech i Scenic E-Tech). Također, tu je i serijska verzija koncepta Renault 4ever Trophy koja bi mogla stići do 2025. kao potpuno električna alternativa Capturu. Redizajn bi trebali vidjeti u jesen 2023., dok bi duža varijanta trebala uslijediti 2024.

Support Ukraine