Alfa Romeo Giulia napokon je startala i na našem tržištu, a zainteresirani je mogu potražiti kod svih ovlaštenih trgovaca. Dugoočekivana Alfina limuzina srednje klase sa stražnjim pogonom od samog predstavljanja izvedbe QV od 510 KS golica maštu Alfista, ali ne i samo njih jer nova Giulia cilja i na kupce BMW-a serije 3, Mercedesa C-klase i Audija A4, dakle gornji premium dom. Od starta će Giulia biti dostupna s dizelskim 2,2-litrenim potpuno aluminijskim JTDM dizelašem koji postiže tri snage; 150, 180 i 210 KS te 2,9-litrenim V6 twin-turbo benzincem od 510 KS u izvedbi QV. Osim ručnog 6-stupanjskog mjenjača svi će motori biti dostupni i sa 8-stupanjskom automatikom (dizelaš od 210 KS stiže isključivo s automatikom i 4x4 pogonom).
Ponovimo, osobitosti talijanske ljepotice su izvanredna raspodjela težine, u velikom dijelu ovjes AlfaLink izrađen od aluminija i najizravniji sustav upravljanja u klasi. Općenito, nova Alfa snažne motore iznimnih performansi kombinira s iznimno laganim materijalima korištenim pri izradi auta: karbonskim vlaknima, aluminijem i ostalim lakim kompozitima. Omogućuje to postizanje najboljeg omjera mase i snage (ta je brojka manja od 3 kg/KS za verziju Quadrifoglio). Po pitanju sigurnosti Giulia je sa 5 EuroNCAP zvjezdica najsigurniji auto u klasi, a ništa manje važno - svi motori zadovoljavaju normu o ispušnim plinovima Euro6.
Giulia se može pohvaliti i kočionim sustavom (IBS) koji značajno smanjuje zaustavni put, od 100 do 0 km/h iznosi 38,5 m za dizelske modele i 32 m za model Quadrifoglio, te sustavom aktivnog ovjesa za iznimnu udobnost. Ekskluzivno za verziju Quadrifoglio, tehnologija Torque Vectoring (prijenos momenta na kotače putem diferencijala) omogućuje izvrsnu raspodjelu momenta na dva kotača na stražnjoj osovini, dok sustav razdjelnika Alfa Active Aero Splitter aktivno upravlja potisnom silom pri velikim brzinama. Atraktivan prepoznatljiv vanjski Alfin dizajn jedan je od najjačih aduta, dok je čist i smiren dizajn unutrašnjosti u potpunosti podređen i posvećen vozaču. Tu je i ovisno o razini opreme 3,5 ili 7 inčni zaslon multimedije u boji gdje se nalaze sve vozaču važne informacije o automobilu.
Dizelski 2,2-litreni motor prvi je dizelaš u povijesti marke u potpunosti izrađen od aluminija. S četiri cilindra ovaj se motor ističe najnovijim sustavom ubrizgavanja s tehnologijom MultiJet II, sustavom za regulaciju brzine ubrizgavanja Injection Rate Shaping (IRS) te radnim tlakom od 2000 bara. Turbopunjač promjenjive geometrije s električnim upravljanjem osigurava najnapredniju mehaniku i skraćuje vrijeme odaziva, dok istodobno donosi brojne pogodnosti na području učinkovitosti. Najviše razine zadovoljstva i udobnosti u vožnji zajamčene su i primjenom balansirajućeg vratila.
Od opreme kupci na izbor imaju pakete Giulia, Super i Veloce dok se Super može nadograđivati paketima Sport pack i Business pack. Za kraj, cijene startaju od 259.000 kuna za izvedbu 2.2 JTDM od 150 KS i s ručnim mjenjačem dok snažnija od 180 KS stoji 308.990 kuna do registracije. Tijekom iduće godine biti će dostupna i izvedba s benzinskim 2.0 turbo motorom od 280 KS i 4x4 pogonom.