Testirali smo Peugeot 2008, atraktivni crossover fer cijene

4 lipnja 2018 - IndexHR

Testirali smo Peugeot 2008, atraktivni crossover fer cijene

OBNOVLJENI urbani SUV naslanja se na odlično pogođenu ponudu veće braće, a pritom nudi više stila i uglađenosti od direktnih rivala.

Kad je pred pet godina lansiran 2008, mnogi su u njemu vidjeli novi hit model kojem će teško biti moguće parirati. Očekivani uspjeh je ipak izostao, no stvari na svoje sjedaju nakon redizajna. Peugeot 3008 i još veći 5008 odradili su lavovski dio posla, pa ne čudi što je 2008 u redizajnu estetski približen upravo tim modelima. Isti recept rade i premium igrači kojima Peugeot toliko stremi, a tržišno se pokazao vrlo isplativim.

Minimalnim zahvatima 2008 je još 2016. godine dobio na atraktivnosti. Robusniji nastup i plastična zaštita jasno govore da se smije sići s asfalta, ali ipak ne dalje od laganog makadama. Sjedala su poslovično vrlo udobna, preglednost odlična, a jedino privikavanje traži vožnja s pogledom preko upravljača. Svi koji su vozili Peugeot znat će na što mislimo.

Uz crossoverski koncept najjači adut svakako je 1.6 BlueHDI dizelaš. Koliko god se pričalo negativno o dizelašima, činjenica je da i daje pružaju optimalne performanse. Posebno u izvedbi sa 100 KS koja se pokazala osjetno učinkovitijom od slabije inačice sa 75 KS i oko 10.000 kn manjom cijenom, ali i dovoljno snažnom da jača i skuplja izvedba od 120 KS ostane kao opcija za zahtjevnije korisnike.

12,5 sekundi za sprint do 100 km/h i 180 km/h maksimalne brzine ne ostavljaju bez daha, ali više od toga u praksi jednoj tročlanoj obitelji i ne treba. Bitno je znati da bez problema održava brzine u zakonskom okviru i nešto više od toga, a međuubrzanja su dovoljna za sigurno pretjecanje i držanje pristojnih prosjeka. Uostalom, vozaču je na raspolaganju preko 250 Nm već od 1.750 o/min. No više od prosjeka segmenta ne treba tražiti ni očekivati. Isto govori i mjenjač s pet stupnjeva prijenosa koji ne voli nagle i brze izmjene stupnjeva.

Zato će blagonaklono na kućni budžet djelovati podatak o prosječnoj potrošnji goriva. Tvornica deklarira 3,7 l/100 km, a naša praksa rezultirala je s 5,4 l/100 km, što je čak i manje no što smo ostvarili na jednako motoriziranom blizancu iz Citroena.

Usporedimo li ga s kućnim rivalom, novijim C3 Aircross, ono najprimjetnije je da je Citroen širi i viši, dok je Peugeot koji mm dulji i nešto manje visine podnice od tla. U pogledu mehanike preklapanje je gotovo u cijelosti, a ono najočitije je da noviji Citroen nudi veći razmak između osovina, a time i prostorniju kabinu te za jednu torbu veći prtljažnik. Ovdje je osnovni kapacitet 350 l, još uvijek dovoljno za većinu potreba.

Ponuda starta osnovnim paketom opreme Active, a on će zadovoljiti većinu kupaca. Sigurnosna oprema je potpuna, a na raspolaganju su i klima, radio, tempomat te zaslon osjetljiv na dodir. Za nešto više treba ipak doplatiti kroz neku opciju ili birati neki od skupljih paketa opreme. Ono što u praksi ipak nedostaje je pomoć pri parkiranju, kako zbog relativno malog stražnjeg stakla, tako i zbog komfora kojeg PDC sustav danas pruža.

Testni Peugeot 2008,  dakle Active 1.6 BHDi 100 ima cijenu od 140.273 kn, a nakon što dodamo nekoliko opcijskih doplata u vidu alu naplataka, elektropaketa i dvozonske klime cijena se zaustavlja na još uvijek prihvatljivih 146.674 kn.

Akcijska ponuda

Modeli 208 i 2008 u ponudi su sa značajnim uštedama i uvjetima financiranja, Optiway produženim jamstvom od 4 godine te obveznim osiguranjem na dar do kraja kolovoza.

Model 2008 u ponudi je s uštedom do 15.000 kn s uključenim automatskim klima uređajem i metalik bojom. Prilikom kupnje na kredit uz Peugeot financiranje, u ponudi je akcijska kamata od 2,99 % u eurima. Dodatno, model se nudi i putem financijskog leasinga, prema modelu 1/3. Kupci plaćaju 1/3 iznosa na početku financiranja, 1/3 u 2019. i 1/3 u 2020., a uz 0 % kamatnu stopu. Kupci na dar dobivaju obavezno i kasko osiguranje.

Dodatna oprema testnog modela:

Automatska dvozonska klimatizacija (2500 kn), aluminijski naplaci 16-inčni Hydre Siva Dilium (2500 kn) i električno preklapanje vanjskih retrovizora i el. podizači stražnjih stakala (1400 kn).

Vijesti po temama

a1alfaalfa romeoAlfa Romeo 4CAlfa Romeo GiuliaAlfa Romeo StelvioAlpinaalpinealpine a110amazonAston MartinaudiAudi A3Audi E-tronAudi R8Audi RS3Audi Rs5Audi SQ8AustraliaAustrijaautiautocestaautocesteautoindustrijaautomobilautomobiliautomobilska industrijaautoškolaBentleybenzinbikebikesbmwBMW 3 seriesBMW 4 SeriesBMW 7 SeriesBMW 8 SeriesBMW i3BMW m3BMW M4BMW M5BMW X7boatboatsBosna i HercegovinabrabusbrzinaBugattiburacampercamper vanCentar za vozila HrvatskecestacestarinacesteChryslercitroenCitroen C3citroen c4classicscrash testcrossoverCustom cardaciaDacia DusterDalmacijaDetroit Auto ShowdieselDiesel bandiesel scandaldieselgateDizeldizelašidrag raceDucatiDugopoljeDysonelectricelektrična vozilaelektrični automobilEUeuropeeuropska unijaevFCAferrarifiatfordFord FiestaFord FocusFord MustangFord PumaFord RangerFord TransitFrankfurt Motor ShowfunnygenesisGeneva Motor ShowgermanyGMgorivoGrand TourgranicagumegužvehacHAKHarley-DavidsonHoldenhondahow toHrvatskaHrvatske cestehybridhydrogenhyundaiHyundai KonaHyundai Santa FeHyundai TucsonIgor NešićistraživanjejaguarjeepJeep WranglerJeremy ClarksonkamionKaznakazneKiaKia SportageKia Stingerkoenigseggkoronaviruskupnjalamborghinilancialand roverLand Rover DefenderLexusMaseratiMate RimacmazdamercedesMercedes SprinterMercedes X-Classmilan bandićmitsubishiMotociklimotorcyclemotorsportMUPnesrećaNikolanissanNissan ArmadaNissan LeafNissan TitanNjemačkanovi automobiliOleg ButkovićopelOpel AstraOpel ComboOpel CorsaOsijekParis Motor Showparkiranjepeugeotpeugeot 2008peugeot 208Peugeot 3008Peugeot 308Peugeot 5008Peugeot 508pickuppolandpolicijapolovni automobiliporezporeziporschePorsche 911porsche panamerapotrespožarprekršajiprodajaProdaja automobilaprodajni saloniprometprometnaprometna dozvolaprometna nesrećaPrometne kazneprometne nesrećePSArabljenirabljeni autirabljeni automobilRabljeni automobiliradoviramrecallrecreational vehiclerecreational vehiclesregistracijaRemetinečki rotorrenaultRenault ClioRenault DusterRenault KadjarRenault MeganeRenault Zoerent a carRichard HammondRijekarimacRimac C_TwoRivianromeorotorRVSeatSeat LeonservisŠibenikskodaSkoda KaroqSkoda KodiaqSkoda OctaviaSkoda ScalaSlavonski BrodSljemeSlovenijasmartSplitspy shotsSrbijasubarusudarsupercarssuvSuzukitechnologytehnički pregledteslaTesla Model 3toyotaToyota TacomaToyota YaristrajekttrucktržišteTržište automobilatuningtvornicaukUSAvanVaraždinVolkswagenVolkswagen ArteonVolkswagen Golfvolvovozačivozačka dozvolavozački ispitvozilaVOZNI PARKvwVW ArteonVW Atlasvw beetleVW GolfVW Golf VIIIvw jettaVW PoloVW T-CrossVW T-RocYachtYamahayugoZadarZagrebZagreb Auto Showzakonzakon o sigurnosti prometa na cestamazastavazimske gume