Nove preinake trebale bi ubrzati promet na Slavonskoj aveniji na istoku, odnosno spoju Ulice svetog Ivana prema autocesti, najavio je pročelnik gradskog ureda za mjesnu samoupravu, promet, civilnu zaštitu i sigurnost Andro Pavuna.
‘’Napravili smo to da će traka koja je sada isključivo za desno skretanje, po novome ići ravno. Dakle, tko želi ići prema sjeveru nakon petlje, prema Varaždinu, Mađarskoj, Popovcu i slično, može se već prije semafora pozicionirati i tako će se značajno povećati protočnost prometa’’, kazao je Pavuna.
Plan je rasteretiti i Zagrebačku cestu, točnije križanje sa Zagrebačkom avenijom.
‘’Ovo je ujedno i raskrižje na koje će se spojiti Jarunski most. A što smo mi napravili? De facto smo semaforizirali raskrižje i, isto uz minimalan zahvat, omogućit ćemo skretanje ulijevo iz ulice Roberta Frangeša Mihanovića. Prema projektantskoj procjeni očekuje se čak 45 posto veća protočnost prometa u korist Zagrebačke ceste’’, izjavio je pročelnik.
"U Zagrebu ih nema puno, mi ćemo ih početi graditi. To znači da se vi pozicionirate prije ulaska u rotor i tako vas trake same vode van’’, rekao je pročelnik.
Pavuna je objasnio i kako će prazan betonski prostor na Jadranskom mostu iskoristiti za izgradnju dodatnih traka, a u perspektivi te velike plohe su priprema mosta za buduću Šarengradsku koja će se s mosta, nadvožnjakom iznad raskrižja, spuštati tamo gdje je sada stara Osnovna škola Horvati i ulaziti u koridor Šarengradske. Novost je i da će se usporiti promet u Ulici Andrije Žaje na Trešnjevki.
‘’Malo suzimo cestu, stavimo parking djelomično s jedne i druge strane, napravimo razdjelni otok i promet će se usporiti. Ovim zahvatom smo pronašli 30 parkirališnih mjesta’’, rekao je Pavuna.
Povezane vijesti