Jučer je izvršni direktor Volkswagen osobnih automobila Ralf Brandstätter ugodno iznenadio dobre poznavatelje autoindustrije najavivši potpuno novi model, u obliku VW ID.X konceptnog automobila. Da stvar bude još zanimljivija, učinio je to na svom Linkedin profilu i odmah izazvao veliki interes.
Ova objava uslijedila je nakon što je Volkswagen krajem travnja na svjetskoj digitalnoj premijeri, održanoj u berlinskoj zračnoj luci Tempelhof, predstavio svoj prvi potpuno električni model visokih performansi: ID.4 GTX. Ovo je prvi model zasnovan na modularnoj matrici električnog pogona (MEB) koji ima dvostruki pogon na svim kotačima, a također nudi atraktivne, visokokvalitetne elemente dizajna.
Pokazujući slike ID.X konceptnog automobila Ralf Brandstätter je napisao sljedeće:
'Upravo smo predstavili ID.4 GTX. Naš prvi električni performansni model vrlo je dobro prihvaćen. To se odnosi i na naše inženjere - jer su upravo s njim otkrili zabavu u razvoju električnih automobila visokih performansi. I zato smo im to jednostavno dopustili da učine.
Tim je jedan ID.3, izvorno s baterijom od 62kWh, opremio s baterijom od 82kWh i kombinirao ga s dijelovima ID.4 GTX.
Pogonski sklop, šasija i infotainment su modificirani, a vozilo je dobilo neobičan izgled iznutra i izvana. ;-). Rezultat ovog eksperimenta je motor s pogonom na sve kotače, izlaznom snagom od 245 kW i sportskim dizajnom. Naziv projekta: ID.X.
Upravo mi je bilo dopušteno testirati ovaj prototip - i oduševljen sam. Od 0 do 100 za 5,3 sekunde, 200 kilograma lakši od svoje ID. braće i sestara, interijer i eksterijer apsolutni su vrhunac dizajna - i u drift načinu zabava je nenadmašna. Često sam govorio o tome koliko je naš MEB svestran. ID.X to vrlo jasno pokazuje.
Čak i ako ID.X neće biti proizvodno vozilo, poduzet ćemo puno ideja.
Veliki kompliment timu Andreasa Reckewertha i svim uključenim kolegama - možete vidjeti da automobile ovdje grade ljudi koji vole automobile!'
Da podsjetimo, nedavno predstavljeni ID.4 GTX ima po jedan električni pogonski motor i na prednjoj i na stražnjoj osovini. Zajedno isporučuju maksimalnu električnu snagu od 220 kW (299 KS) i mogu zajedno raditi kao električni pogon na svim kotačima.