Svestrani SUV, koji je opcijski dostupan sa sedam sjedala, četvrti je model koji se proizvodi u najvećoj tvornici Volkswagen grupe, uz Golf, Tiguan i Touran. Do danas je u Wolfsburgu proizvedeno više od 48 milijuna automobila – više nego u bilo kojoj drugoj tvornici automobila na svijetu. “Wolfsburg je oduvijek bio uzor unutar naše proizvodne mreže – i nastavit će ispunjavati tu ulogu čak i u izazovnim vremenima,” kaže Christian Vollmer, član uprave za proizvodnju i logistiku u marki Volkswagen i također član proširenog Upravnog odbora Grupe. . “Druge lokacije gledaju na ono što se događa u Wolfsburgu. Uspješan Tayron SoP [Start of the production (Početak proizvodnje)] šalje snažan signal.”
Upravitelj tvornice Uwe Schwartz iskoristio je SoP kako bi zahvalio kolegama iz različitih specijalizacija koji su bili uključeni u projekt: “Planiranje automobila uvijek je timski rad, koji uključuje cijeli proizvodni tim. S Tayronom su se mnogi zupčanici savršeno poklopili: od presa za konstrukciju karoserije, bojanje, montažu i dovršetak vozila.” Prema Schwartzu, suradnja s drugim odjelima, poput nabave ili tehničkog razvoja, također je funkcionirala glatko. To je bio jedini način na koji je bilo moguće gotovo točno pridržavati se dugo planiranog SoP rasporeda, posebno s izazovom integracije Tayrona u procese montažne trake 4 dok je proizvodnja Tiguana bila u tijeku. “Naši kolege mogu biti ponosni na ovo postignuće”, dodaje Schwartz. “U nadolazećim tjednima učinit ćemo sve što možemo kako bismo uspješno povećali proizvodnju Tayrona.”
Prvi Tayron koji je ovaj tjedan sišao s proizvodnje konfiguriran je u Ultra Violet Metallic primjerak s 2,0-litrenim TDI motorom i panoramskim krovom. Tijekom sljedećih tjedana u Wolfsburgu će se proizvoditi izložbeni i demonstracijski automobili za europske Volkswagen trgovce. Drugi najveći SUV marke Volkswagen u Europi, nakon Touarega, bit će izložen u prodajnim salonima od ožujka, a prvi automobili kupcima će biti isporučeni ubrzo nakon toga. Kupci će uskoro moći birati između sedam učinkovitih motora, uključujući dva plug-in hibridna pogona sljedeće generacije (eHybrid). Oni nude električni domet od više od 100 kilometara i duge udaljenosti putovanja do 850 km i idućeg stajanja na benzinskoj postaji.