Komforan automobil za putovanja, suvereno vučno vozilo i autentičan terenski automobil – sve istovremeno. Volkswagen sada na tržište donosi sljedeću generaciju Touarega. Kao prvi VW, ovaj vrhunski model marke debitirat će s novo razvijenim “IQ.Light – HD LED matrix glavnim svjetlima”. Interaktivni sustav svjetala čini vožnju noću još ugodnijom. Volkswagen je dodatno oplemenio vrhunski interijer: “Innovision Cockpit” sadrži najnovije verzije hardvera i softvera. Novi senzor krovnog opterećenja i usavršeni sustavi voznog postroja povećavaju raspon između najboljeg komfora i maksimalnih performansi. Sa svojim novim tehnologijama, Touareg je još svestraniji nego prije. Osvježenje je odmah vizualno prepoznatljivo po novo dizajniranom prednjem i stražnjem dijelu. Posebno su markantna LED stražnja svjetla koja su sada dizajnirana kao svjetlosna traka sa crveno osvijetljenim VW logotipom. Omiljeni SUV luksuzne klase. Do danas je prodano više od 1,13 milijuna primjeraka Touarega.
Imelda Labbé, direktorica marke za prodaju, marketing i postprodaju: „Kod novog Touarega dodatno smo poboljšali općenito visok nivo kvalitete i komfora na temelju povratnih informacija kupaca. Rezultat je premium model koji će impresionirati svojim oštrim dizajnom, intuitivnim rukovanjem i izvrsnim voznim svojstvima – na cesti, u terenskoj vožnji i naravno kao prvoklasno vučno vozilo.”
U Touaregu su oduvijek svoju premijeru imale tehnologije orijentirane prema budućnosti – know-how od kojeg su profitirale i mnoge manje klase vozila, a tako je i ovaj put. Kai Grünitz, član Upravnog odbora marke zadužen za tehnički razvoj: „Za nas je Touareg uvijek bio svjetionik tehnologije koji je donosio nove razvoje marke od vrha prema dolje. To je slučaj i kod novog Touarega. Kao prvi Volkswagen započeo je s novo razvijenim ‘IQ.Light – HD LED matrix glavnim svjetlima’ – jednim od najboljih sustava svjetala na svijetu. 38.432 interaktivne LED žaruljice po noći osiguravaju fascinantno iskustvo komfora. Uskoro ćemo prenijeti HD LED matrix svjetla na sljedeću manju SUV klasu.”
Fuzija sustava tehnologija. Touareg je opremljen novim senzorom krovnog opterećenja koji je umrežen s elektronikom voznog postroja. Prednost: veća agilnost. Ako je montiran krovni spremnik, senzor to prepoznaje i prosljeđuje tu informaciju sustavima potpore, poput ESC-a, koji intervenira ranije kako bi povećao stabilnost vožnje. U slučaju da nema tereta na krovu, sustavi omogućuju veće sportske performanse nego prije. Za Jochena Reichela, voditelja odjela dinamike vožnje, sustava upravljanja i regulacije, ova međusobna interakcija svih tehnologija ono je što posebno odlikuje novi Touareg: “Uslijed senzora krovnog opterećenja omogućeno nam je daljnje povećanje raspona između maksimalnog komfora i optimalnih performansi. Prilagodba sustava voznog postroja i sustava regulacije, koja je usavršena u ovoj fazi, omogućuje veću stabilnost i preciznost kako u dinamičnim, tako i u komfornim situacijama u vožnji. Upravo u kombinaciji sa sustavima voznog postroja kao što su aktivna stabilizacija njihanja i upravljanje svim kotačima, Touareg je postao još aktivniji u vožnji. ” U inovativne sustave potpore Touarega ubrajaju se tehnologije kao što su “Travel Assist” , “Area View” (prikaz okoline, koji se prikazuje na zaslonu infotainmenta, olakšava manevriranje), “Park Assist Plus s daljinskim upravljanjem”1 putem aplikacije za automatski izlazak i ulazak u parkirno mjesto (vozač može upravljati parkiranjem izvana), “Trailer Assist”1 (asistirano manevriranje s prikolicom) i “Night Vision” (sustav potpore svjetala za noćnu vožnju).
Sa svoja tri svjetlosna modula i tri svjetlosne točke na svakoj strani, stvara se prepoznatljiv dizajn svjetala za dnevnu i noćnu vožnju. Također po prvi put u Touaregu osvijetljen je središnji okvir u rešetki hladnjaka. Dodatno jedinstveno obilježje Touarega je novi dizajn stražnjeg dijela s neprekidnom LED poprečnom linijom stražnjih svjetala i VW logotipom koji je po prvi put osvijetljen crvenom bojom.
Benzinski, dizelski i plug-in hibridni pogon. Novi Touareg na tržište dolazi s pet pogonskih verzija. To su 3,0-litreni V6 motori: turbo benzinski (250
kW3/5 / 340 KS), dva turbo dizela (170 kW3/6 / 231 KS i 210 kW3/7 / 286 KS) i dva plug-in hibridna pogona ( V6 benzinski plus električni motor). Plug-in hibridni pogon modela Touareg eHybrid razvija sistemsku snagu od 280 kW3/8 (381 KS); u vozilu Touareg R eHybrid sustav isporučuje snagu od 340 kW3/4 (462 KS). Svi su motori serijski povezani s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem i konstantnim pogonom na sve kotače 4MOTION. “R-Line”2 i R-model2/3/4. Što se tiče opreme, u Hrvatskoj će Touareg biti dostupan s dvije linije opreme: „R-Line” (cijena u Njemačkoj – od 79.660 €) i Touareg R eHybrid (cijena u Njemačkoj – od 93.870 €2/3/4).
Cijene za
hrvatsko tržište bit će poznate u lipnju kada očekujemo i početak pretprodaje. Službeni početak prodaje te dolazak prvih modela u Hrvatsku očekujemo u četvrtom kvartalu 2023. godine.
U serijsku opremu, između ostalog, ubrajaju se sljedeće značajke:
U vozilu se, povrh toga, u serijskoj opremi nalaze i razni sustavi potpore:
Vrhunski model Touareg R eHybrid. Koncipiran od strane Volkswagen R odjela, Touareg R eHybrid2/3/4 jedinstven je vrhunski model s najsnažnijim pogonom. Najnovija generacija nastavlja dugu tradiciju modela Touareg R s high-tech karakteristikama i individualiziranom opremom. A sve ih je razvio Volkswagen R.
Touareg R eHybrid. Uz mnogobrojne značajke opreme “R-Line”, vrhunski
model R nudi i sljedeće detalje:
Posebna ponuda boja za model R. Nova boja, 22-inčni naplatci. Ekskluzivnoccza Touareg R eHybrid i Touareg R-Line dostupna je nova vanjska bojac„Silicon Gray Matt“ “by Volkswagen R”. Tradicionalna R boja također jec”Lapiz Blue Metallic”. Po želji, Touareg R može biti opremljen 22-inčnimclakometalnim kotačima “Estoril”. U opciji za sve verzije Touarega, četiri nova lakometalna kotača od 19, 20 i 21 inča i nova vanjska boja “Chilli RedcMetallic” proširuju spektar individualnih mogućnosti.