Novi Porsche 911 Sport Classic podsjeća na klasičan automobil ne samo zbog "ducktail" spojlera i malo retro grafike po njemu. U kabini nema F1 poluga mjenjača na upravljaču, već su vam uz nogu tri pedale i ručni mjenjač na središnjoj konzoli. Ne postoji automatska varijanta, ni opcija s pogonom na sva četiri kotača.
Vozač će na raspolaganju imati 543 KS, što 911 Sport Classic čini najsnažnijim Porscheovim automobilom s ručnim mjenjačem u ponudi. Kao takav, neki bi ga mogli nazvati analognim superautomobilom u digitalnom svijetu. Upravo tako ga je direktor posebnih projekata Porschea Grant Larson nazvao tijekom konferencijskog poziva s medijima.
Ne biste bili u krivu ni kad biste ga nazvali 911 Turbo S s ručnim mjenjačem, jer je Sport Classic baziran na tom automobilu s istim 3,7-litrenim twin-turbo motorom. Snaga se prenosi isključivo na stražnje kotače, a dobivate i keramičke kočnice, dinamičku kontrolu šasije, upravljanje stražnjom osovinom i aktivni sustav upravljanja ovjesom - sve kao standardna oprema.
Stražnji kraj je, u odnosu na 911 Turbo S, proširen, jer je Porsche želio automobilu dati starinski široki izgled. Ducktail spojler također značajno doprinosi tom cilju, odajući počast voljenoj 911 Carreri RS iz 1970-ih. Porsche oznaka izvana i iznutra podsjeća na neke od ranijih dizajna tvrtke, i nemoguće je ne primijetiti modernu interpretaciju klasičnih Fuchs kotača, dimenzija 20 inča sprijeda i 21 inča straga.
Kao što možete zamisliti, 911 Sport Classic uključuje mnoge manje očite značajke dizajna koje nećete pronaći na drugim modelima. Među njima je i krov, izrađen od plastike ojačane karbonskim vlaknima. Hauba je također od karbonskih vlakana, a prugice su također Sport Classic ekskluziva. Kupci mogu odabrati bilo koji broj između 1 i 99, ili odabrati izgled bez njih.
Unutrašnjost je također nadograđena za posebno izdanje 911. Poluanilinska koža korištena je po prvi put od 918 Spydera, gdje je kombinirana s platnenim umetcima sjedala, platnenim panelima vrata i drvenim oblogama kako bi dočarala ambijent kasnih 1960-ih - ranih 1970-ih. Tu je i analogni brojač okretaja.
Planirano je 1250 primjeraka za globalnu proizvodnju, iako još nije poznato koliko njih ide u Europu, a koliko u SAD. 911 Sport Classic će se ponuditi u četiri boje, uključujući crnu, sivu metalik, plavu metalik ili sport sivu metalik. Kupci će također dobiti poseban sat s temom Sport Classic, iako cijena za njega ili automobil još nije dostupna.