Poslati na moderiranje!Ocijeniti!Dodaj u favorite

1999' Audi A4 Avant 1,9 Tdi

€5,300
1999' Audi A4 Avant 1,9 Tdi photo #1
Zastario
3 years,1 month ago
Karoserije: Hatchback
Starost: 22 godine
Kilometraža: 353000 km
Radni obujam: 1900 ccm
Gorivo: Dizel
Mjenjač: Ručni
Boja: Plava
Interijer: Klimatizacija, Hlađenje sjedala, Servo
Eksterijer: Aluminijski naplatci, Svjetla za maglu
Sigurnost: ABS, ESP
Elektronika: Putno računalo

Vrhunski očuvan primjerak modela b5 avant.
Svaki detalj na autu je na svome mjestu, pragovi nisu niti malo deformirani od udaraca o rubno kamenje i sl., lampe i farovi ne zijevaju, niti se klimaju ili vlaže nakon pranja, svi zazori na autu su simetrični, plastični poklopac ispod motora je postojan,...

Nasloni za glavu zadnjih sjedišta su kao i rolo zasun prtljažnog prostora te mrežasta pregrada istog u podrumu!!!!

Auto je "nježno" pojačan snažnijom turbinom, izmjenom uložaka dizni, profi komplementarnim intercoolerom te u konačnici i mapom.
Nisam ga testirao na valjcima, no snaga je znatno veća od nominalne koja iznosi 110 kS.
Bez problema riješi serijalca od 150, čak i 170 kS!!
Na autu svaki gumb radi osim tvorničke navigacije, koja zahtjeva instalacijski cd.
Auto je u mom vlasništvu blizu 10 godina.
Kočnice su također znatno kvalitetnije i efikasnije od serijskih, a radi se o EBC Trec kočnicama na sva 4 kotača.
Iste su znatno efikasnije od ATE Power!!
Na autu su bili diskovi od 320 mm sa pripadajućim čeljustima, no to se negativno odrazilo na akceleraciju.
Optimalno rješenje je originalna dimenzija diskova, no EBC kvalitete.
Da znam što je u serijskoj dimenziji bolje, to bi bilo na autu!!
Naravno da sam prije ugradnje kočnica reparirao sve 4 čeljusti, a ugrađeni su i armirani EBC crvuljci.
Auto izgleda serijski jer ne volim upadati u oči.
Niti čeljusti nisam htio bojati u crvenu ili žutu boju!!!!

S line ovijes, opruge te sva 4 plinska amortizera, nove vilice, seleni,...
utegnut je 100%.
Zbog S line opruga, zadnji sam kraj "malo" podigao sa podloškama.

Novi kuplung set od znatno jačeg modela, jer serijski zamašnjak rastrga za cca 15 000 km, a lamela i ranije počne proklizavati.
...
Auto ne troši ulje ni antifriz!!!!
Ulje mijenjam na 7 500 - 8 000 km.

Veliki displej ( ispravan ), putno računalo, tempomat, na km satu temp. ulja i voltmetar, desni retrovizor je veličine poput lijevog i također sa mrtvim kutem,...

Samo treba platiti!!!!

Support Ukraine