1999' Audi A4 Avant 1,9 Tdi photo #1

1999' Audi A4 Avant 1,9 Tdi

Report This Ad!Rate This!Bookmark This
€5,300
Published 5 March 2021ID: oFSQza
Expired
3 years, 9 months ago

Information from the owner

Body: Hatchback
Age: 22 years
Mileage: 353000 km
Displacement: 1900 cc
Fuel: Diesel
Transmission: Manual
Exterior color: Blue
Interior: Air Conditioning, Cooled Seats, Power Steering
Exterior: Alloy Wheels, Fog lamps
Safety: Antilock Brakes, Traction Control
Electronics: Trip/Mileage Computer

Seller's comments about 1999' Audi A4 Avant 1,9 Tdi

Vrhunski očuvan primjerak modela b5 avant.
Svaki detalj na autu je na svome mjestu, pragovi nisu niti malo deformirani od udaraca o rubno kamenje i sl., lampe i farovi ne zijevaju, niti se klimaju ili vlaže nakon pranja, svi zazori na autu su simetrični, plastični poklopac ispod motora je postojan,...

Nasloni za glavu zadnjih sjedišta su kao i rolo zasun prtljažnog prostora te mrežasta pregrada istog u podrumu!!!!

Auto je "nježno" pojačan snažnijom turbinom, izmjenom uložaka dizni, profi komplementarnim intercoolerom te u konačnici i mapom.
Nisam ga testirao na valjcima, no snaga je znatno veća od nominalne koja iznosi 110 kS.
Bez problema riješi serijalca od 150, čak i 170 kS!!
Na autu svaki gumb radi osim tvorničke navigacije, koja zahtjeva instalacijski cd.
Auto je u mom vlasništvu blizu 10 godina.
Kočnice su također znatno kvalitetnije i efikasnije od serijskih, a radi se o EBC Trec kočnicama na sva 4 kotača.
Iste su znatno efikasnije od ATE Power!!
Na autu su bili diskovi od 320 mm sa pripadajućim čeljustima, no to se negativno odrazilo na akceleraciju.
Optimalno rješenje je originalna dimenzija diskova, no EBC kvalitete.
Da znam što je u serijskoj dimenziji bolje, to bi bilo na autu!!
Naravno da sam prije ugradnje kočnica reparirao sve 4 čeljusti, a ugrađeni su i armirani EBC crvuljci.
Auto izgleda serijski jer ne volim upadati u oči.
Niti čeljusti nisam htio bojati u crvenu ili žutu boju!!!!

S line ovijes, opruge te sva 4 plinska amortizera, nove vilice, seleni,...
utegnut je 100%.
Zbog S line opruga, zadnji sam kraj "malo" podigao sa podloškama.

Novi kuplung set od znatno jačeg modela, jer serijski zamašnjak rastrga za cca 15 000 km, a lamela i ranije počne proklizavati.
...
Auto ne troši ulje ni antifriz!!!!
Ulje mijenjam na 7 500 - 8 000 km.

Veliki displej ( ispravan ), putno računalo, tempomat, na km satu temp. ulja i voltmetar, desni retrovizor je veličine poput lijevog i također sa mrtvim kutem,...

Samo treba platiti!!!!

Support Ukraine