Alfa Romeo predstavio Milano: Prva "alfa" na struju dolazi i sa 240 KS

6 months,3 weeks ago - 14 travnja 2024, Vecernji list
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Dostupna će biti s elektromotorima od 156 i 240 KS, ali i kao blagi hibrid sa 136 KS

Predstavnik B-SUV segmenta novi je najmanji model legendarnog talijanskog proizvođača koji će se nuditi u dvije električne i blago hibridnoj benzinskoj verziji. Milano je kompaktnih dimenzija, dugačak 4,17 metara, negdje između bivših modela MiTO i Giullieta. Krasi ga profinjeni talijanski dizajn koji kombinira zadivljujući stil s najnaprednijom tehnologijom u pogledu udobnosti, povezivosti i dinamike vožnje. Talijani se posebno hvale s najvećim prtljažnikom među premium konkurentima od 400 litara.
Alfa Romeo je nesumnjivo iskoristio tehnologiju Stellantis grupe, pa Milano koristi platformu, tehnologiju i električne te termalne motore velike grupacije kojoj pripadaju Peugeot, Citroen, Opel, Jeep...

Tako će početna električna verzija Milana Elettrica, prvi električni model Alfa Romea u povijesti, biti pokretana elektromotorom od 154 KS i opremljena baterijom od 54 kWh, baš kao i električne verzije Peugeot 2008 ili Opel Astra. Domet te verzije je 410 km u mješovitoj, odnosno 590 km u gradskoj vožnji.

Snažnija električna Veloce verzija nudi čak 240 KS, a karakterizira je utjelovljenje sportskog duha Alfa Romea: mehanički samoblokirajući diferencijal, najizravniji omjer upravljanja u svojoj klasi, prošireni trag kotača sa specifičnim prednjim i stražnjim stabilizatorima, sportski ovjes i sustav kočenja te 20-inčni naplatci.

Blago hibridna verzija oslanja se na 48-V Hybrid VGT (Turbo s promjenjivom geometrijom) arhitekturu od 136 KS. Motor s unutarnjim izgaranjem temelji se na 1,2-litrenom 3-cilindričnom motoru s Millerovim ciklusom s turbo promjenjivom geometrijom i distribucijskim lancem za maksimalnu pouzdanost. Električna komponenta sastoji se od 48-voltne litij-ionske baterije i elektromotora od 21 kW ugrađenog u inovativni 6-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom, koji radi zajedno s inverterom i upravljačkom jedinicom prijenosa kako bi se osigurala maksimalna učinkovitost. Bit će dostupan s prednjim pogonom, kao i u Q4 verziji s pogonom na sva četiri kotača.

Cijena nije službeno objavljena, no prema pisanju Reutersa hibridna verzija bi trebala stajati od 29.990 eura, a početna električna verzija 39.500 eura.

Support Ukraine