Britanci pišu: Rimac se sprema preuzeti Bugatti, tvrtke su bez komentara

18 rujna 2020 - Vecernji list

Britanci pišu: Rimac se sprema preuzeti Bugatti, tvrtke su bez komentara

Prema izvorima ovog časopisa, upravni je odbor Volkswagena već odobrio prodaju, odnosno zamjenu, no isto mora učiniti i nadzorni odbor grupe.

Kako donosi utjecajni automobilistički časopis Car Magazine, Volkswagen grupa doista će prodati Bugatti, tradicionalnu tvrtku u svojem portfelju, i to nikome drugome nego Rimac Automobilima. Tvrtka poznata po današnjim luksuznim supersportskim automobilima ali i automobilskim draguljima nastalima prije Drugog svjetskog rata bit će prodana proizvođaču električnih superautomobila preko Porschea, koji je jedan od značajnijih ulagača u svetonedeljsku tvrtku. Za to će Porsche dobiti još veći udio u Rimac Automobilima koji je sada 15,5 posto.

Prema izvorima ovog časopisa, upravni je odbor Volkswagena već odobrio prodaju, odnosno zamjenu, no isto mora učiniti i nadzorni odbor grupe. Car Magazine je napravio i malu digresiju navodeći kako se tako nešto nikada ne bi dogodilo pod prijašnjim šefom grupe Ferdinandom Piechom koji je Bugatti smatrao vrijednošću grupe uz Bentleyja i Lamborghinija. No, ipak, vlasnikom će, izgleda, postati jedan Hrvat. Iz Rimac Automobila, pak, navode kako ne mogu komentirati spekulacije. Automobilski magazin ipak ima i cijelu konstrukciju oko toga zašto Bugatti mijenja vlasnika. Jedan je razlog što VW više ne želi Piechove skupe igračke koji su u portfelju gotovo iz hobizma, već se sva sredstva moraju usmjeriti prema modernizaciji, elektrifikaciji, digitalizaciji i autonomnoj vožnji. Upravo zato je u cijelom dogovoru Porsche, jer će na taj način ostatak obitelji Piech koja je vlasnikom 50 posto udjela u VW grupi lakše pristati na rastanak od nekog luksuznog brenda. Pogotovo zato jer je budućnost automobila električna, a ne u superautomobilima od 1500 KS. Pa je stoga očito i zašto Porsche radi ovaj potez, Car Magazine smatra kako je cilj doći do čak 49 posto udjela u Rimac Automobilima, no to će očito biti teško, s obzirom da je tu i Hyundai a i sam Mate Rimac i dalje je većinski vlasnik. No, navode i kako je Rimac u srpnju bio u pogonima Bugattija u Molsheimu te je bio impresioniran, a sve se dovodi u kontekst proizvodnje novog C_Two. Također, za VW grupu ovo je bezbolan dogovor, jer će u ovom teškom vremenu teško naći kupca koji bi gotovinom platio za Bugatti. Tri spomenute marke procijenjene su na 23 milijarde eura, no jako je teško vjerovati da se može dobiti i približno tom iznosu.

Tim Bravo, šef komunikacija u Bugattiju, izjavio je za Carscoops kako je kompanija 'bez komentara' na glasine o prodaji. Naglasio je kako je Bugatti u posljednje dvije godine radio s profitom te da su na tragu da ostvare bolje prodajne rezultate nego prošle godine, pandemiji unatoč.

Vijesti po temama

a1alfaalfa romeoAlfa Romeo 4CAlfa Romeo GiuliaAlfa Romeo StelvioAlpinaalpinealpine a110amazonAston MartinaudiAudi A3Audi E-tronAudi R8Audi RS3Audi Rs5Audi SQ8AustraliaAustrijaautiautocestaautocesteautoindustrijaautomobilautomobiliautomobilska industrijaautoškolaBentleybenzinbikebikesbmwBMW 3 seriesBMW 4 SeriesBMW 7 SeriesBMW 8 SeriesBMW i3BMW i4BMW m3BMW M4BMW M5BMW X3BMW X7boatboatsBosna i HercegovinabrabusbrzinaBugattiburacampercamper vanCentar za vozila HrvatskecestacestarinacesteChryslercitroenCitroen C3citroen c4classicscrash testcrossoverCustom cardaciaDacia DusterDalmacijaDetroit Auto ShowdieselDiesel bandiesel scandaldieselgateDizeldizelašidrag raceDucatiDugopoljeDysonelectricelektrična vozilaelektrični automobilEUeuropeeuropska unijaevFCAferrarifiatfordFord FiestaFord FocusFord MustangFord PumaFord RangerFord TransitFrankfurt Motor ShowfunnygenesisGeneva Motor ShowgermanyGMgorivoGrand TourgranicagumegužvehacHAKHarley-DavidsonHoldenhondahow toHrvatskaHrvatske cestehybridhydrogenhyundaiHyundai KonaHyundai Santa FeHyundai TucsonIgor NešićistraživanjejaguarjeepJeep WranglerJeremy ClarksonkamionKaznakazneKiaKia SportageKia Stingerkoenigseggkoronakrizakoronaviruskupnjalamborghinilancialand roverLand Rover DefenderLexusMaseratiMate RimacmazdaMazda CX-30mercedesMercedes SprinterMercedes X-Classmilan bandićmitsubishiMotociklimotorcyclemotorsportMUPnesrećaNikolanissanNissan ArmadaNissan LeafNissan TitanNjemačkanovi automobiliNovskaOleg ButkovićopelOpel AstraOpel ComboOpel CorsaosiguranjeOsijekParis Motor Showparkiranjepeugeotpeugeot 2008peugeot 208Peugeot 3008Peugeot 308Peugeot 5008Peugeot 508pickuppolandpolicijapolovni automobiliporezporeziporschePorsche 911porsche panamerapotrespožarprekršajiprodajaProdaja automobilaprodajni saloniprometprometnaprometna dozvolaprometna nesrećaPrometne kazneprometne nesrećePSAPularabljenirabljeni autirabljeni automobilRabljeni automobiliradoviramrecallrecreational vehiclerecreational vehiclesregistracijaRemetinečki rotorrenaultRenault ClioRenault DusterRenault KadjarRenault MeganeRenault Zoerent a carRichard HammondRijekarimacRimac C_TwoRivianromeorotorRVsafetyScaniaSeatSeat Leonself-driving carservisŠibenikskodaSkoda KaroqSkoda KodiaqSkoda OctaviaSkoda ScalaSlavonski BrodSljemeSlovenijasmartSplitspy shotsSrbijasubarusudarsupercarssuvSuzukitechnologytehnički pregledteslaTesla Model 3test rabljenogtoyotaToyota SupraToyota TacomaToyota YaristrajekttrucktržišteTržište automobilatuningtvornicaukUSAvanVaraždinVolkswagenVolkswagen ArteonVolkswagen GolfVolkswagen ID.4Volkswagen PassatVolkswagen Tiguanvolvovozačivozačka dozvolavozački ispitvozilaVOZNI PARKvwVW ArteonVW Atlasvw beetleVW GolfVW Golf VIIIvw jettaVW PoloVW T-CrossVW T-RocYachtYamahayugoZadarZagrebZagreb Auto Showzakonzakon o sigurnosti prometa na cestamazastavazimske gume