Britanci pišu: Rimac se sprema preuzeti Bugatti, tvrtke su bez komentara

18 rujna 2020 - Vecernji list

Britanci pišu: Rimac se sprema preuzeti Bugatti, tvrtke su bez komentara

Prema izvorima ovog časopisa, upravni je odbor Volkswagena već odobrio prodaju, odnosno zamjenu, no isto mora učiniti i nadzorni odbor grupe.

Kako donosi utjecajni automobilistički časopis Car Magazine, Volkswagen grupa doista će prodati Bugatti, tradicionalnu tvrtku u svojem portfelju, i to nikome drugome nego Rimac Automobilima. Tvrtka poznata po današnjim luksuznim supersportskim automobilima ali i automobilskim draguljima nastalima prije Drugog svjetskog rata bit će prodana proizvođaču električnih superautomobila preko Porschea, koji je jedan od značajnijih ulagača u svetonedeljsku tvrtku. Za to će Porsche dobiti još veći udio u Rimac Automobilima koji je sada 15,5 posto.

Prema izvorima ovog časopisa, upravni je odbor Volkswagena već odobrio prodaju, odnosno zamjenu, no isto mora učiniti i nadzorni odbor grupe. Car Magazine je napravio i malu digresiju navodeći kako se tako nešto nikada ne bi dogodilo pod prijašnjim šefom grupe Ferdinandom Piechom koji je Bugatti smatrao vrijednošću grupe uz Bentleyja i Lamborghinija. No, ipak, vlasnikom će, izgleda, postati jedan Hrvat. Iz Rimac Automobila, pak, navode kako ne mogu komentirati spekulacije. Automobilski magazin ipak ima i cijelu konstrukciju oko toga zašto Bugatti mijenja vlasnika. Jedan je razlog što VW više ne želi Piechove skupe igračke koji su u portfelju gotovo iz hobizma, već se sva sredstva moraju usmjeriti prema modernizaciji, elektrifikaciji, digitalizaciji i autonomnoj vožnji. Upravo zato je u cijelom dogovoru Porsche, jer će na taj način ostatak obitelji Piech koja je vlasnikom 50 posto udjela u VW grupi lakše pristati na rastanak od nekog luksuznog brenda. Pogotovo zato jer je budućnost automobila električna, a ne u superautomobilima od 1500 KS. Pa je stoga očito i zašto Porsche radi ovaj potez, Car Magazine smatra kako je cilj doći do čak 49 posto udjela u Rimac Automobilima, no to će očito biti teško, s obzirom da je tu i Hyundai a i sam Mate Rimac i dalje je većinski vlasnik. No, navode i kako je Rimac u srpnju bio u pogonima Bugattija u Molsheimu te je bio impresioniran, a sve se dovodi u kontekst proizvodnje novog C_Two. Također, za VW grupu ovo je bezbolan dogovor, jer će u ovom teškom vremenu teško naći kupca koji bi gotovinom platio za Bugatti. Tri spomenute marke procijenjene su na 23 milijarde eura, no jako je teško vjerovati da se može dobiti i približno tom iznosu.

Tim Bravo, šef komunikacija u Bugattiju, izjavio je za Carscoops kako je kompanija 'bez komentara' na glasine o prodaji. Naglasio je kako je Bugatti u posljednje dvije godine radio s profitom te da su na tragu da ostvare bolje prodajne rezultate nego prošle godine, pandemiji unatoč.

Vijesti po temama

a1ACEAalfaalfa romeoAlfa Romeo 4CAlfa Romeo GiuliaAlfa Romeo StelvioAlpinaalpinealpine a110amazonAston MartinaudiAudi A3Audi E-tronAudi R8Audi RS3Audi Rs5Audi RS6Audi SQ8AustraliaAustrijaautiautocestaautocesteautoindustrijaautomobilautomobiliautomobilska industrijaautoškolaBentleybenzinbikebikesbmwBMW 3 seriesBMW 4 SeriesBMW 7 SeriesBMW 8 SeriesBMW i3BMW i4BMW M2BMW m3BMW M4BMW M5BMW X3BMW X7boatboatsBosna i HercegovinabrabusbrzinaBugattiburacampercamper vanCentar za vozila HrvatskecestacestarinacesteChryslercijenacijenecitroenCItroen BerlingoCitroen C3citroen c4classicscrash testcrossoverCustom carCVHdaciaDacia DusterDalmacijaDetroit Auto ShowdieselDiesel bandiesel scandaldieselgateDizeldizelašidrag raceDucatiDugopoljeDysonelectricelektrična vozilaelektrični automobilelektrični automobiliEUeuropeEuropska komisijaeuropska unijaevFCAferrarifiatFiat TipoFiskerfordFord FiestaFord FocusFord MustangFord PumaFord RangerFord TransitFrankfurt Motor ShowfunnygenesisGeneva Motor ShowgermanyGMgorivoGrand TourgranicagumegužvehacHAKHarley-DavidsonHoldenhondahow toHrvatskaHrvatske cestehybridhydrogenhyundaiHyundai KonaHyundai Santa FeHyundai TucsonIgor NešićistraživanjejaguarjeepJeep WranglerJeremy ClarksonkamerekamionKaznakazneKiaKia SorentoKia SportageKia StingerkoenigseggkoronakrizakoronavirusKTMkupnjalamborghiniLamborghini Uruslancialand roverLand Rover DefenderLexusmarin kameničkiMaseratiMate RimacmazdaMazda CX-30mclarenmercedesMercedes SprinterMercedes X-Classmilan bandićmitsubishiMotociklimotorcyclemotorsportMUPnesrećaNikolanissanNissan ArmadaNissan LeafNissan QashqaiNissan TitanNjemačkanovi automobiliNovskaOff-roadoffroadOleg ButkovićopelOpel AstraOpel ComboOpel CorsaosiguranjeOsijekParis Motor ShowparkiranjePDVpeugeotpeugeot 2008peugeot 208Peugeot 3008Peugeot 308Peugeot 5008Peugeot 508pickuppolandPolestarpolicijapolovni automobiliporezporeziporschePorsche 911porsche panameraPorsche TaycanposkupljenjepotrespožarprekršajiprodajaProdaja automobilaprodajni saloniprometprometnaprometna dozvolaprometna nesrećaPrometne kazneprometne nesrećePSAPularabljenirabljeni autirabljeni automobilRabljeni automobiliradoviramrecallrecreational vehiclerecreational vehiclesregistracijaRemetinečki rotorrenaultRenault ClioRenault DusterRenault KadjarRenault MeganeRenault Zoerent a carRichard HammondRijekarimacrimac automobiliRimac C_TwoRivianRivian R1romeorotorRVsafetyScaniaSeatSeat Leonself-driving carservisŠibenikskodaSkoda EnyaqSkoda ENYAQ iVSkoda KaroqSkoda KodiaqSkoda OctaviaSkoda ScalaSlavonski BrodSljemeSlovenijasmartSplitspy shotsSrbijastarost vozilasubarusudarsupercarssuvSuzukitechnologytehnički pregledteslaTesla Model 3test rabljenogtoyotaToyota SupraToyota TacomaToyota YaristrajekttrošarinatrošarinetrucktržišteTržište automobilatuningtvornicaukUmagunos automobilaUSAvanVaraždinVelika BritanijaVelika GoricaVolkswagenVolkswagen ArteonVolkswagen GolfVolkswagen ID.4Volkswagen PassatVolkswagen Tiguanvolvovozačivozačka dozvolavozački ispitvozilaVOZNI PARKvožnjavwVW ArteonVW Atlasvw beetleVW GolfVW Golf VIIIvw jettaVW PoloVW T-CrossVW T-RocYachtYamahayugoZadarZagrebZagreb Auto Showzakonzakon o sigurnosti prometa na cestamazastavazimske gume