Kako donosi utjecajni automobilistički časopis Car Magazine, Volkswagen grupa doista će prodati Bugatti, tradicionalnu tvrtku u svojem portfelju, i to nikome drugome nego Rimac Automobilima. Tvrtka poznata po današnjim luksuznim supersportskim automobilima ali i automobilskim draguljima nastalima prije Drugog svjetskog rata bit će prodana proizvođaču električnih superautomobila preko Porschea, koji je jedan od značajnijih ulagača u svetonedeljsku tvrtku. Za to će Porsche dobiti još veći udio u Rimac Automobilima koji je sada 15,5 posto.
Prema izvorima ovog časopisa, upravni je odbor Volkswagena već odobrio prodaju, odnosno zamjenu, no isto mora učiniti i nadzorni odbor grupe. Car Magazine je napravio i malu digresiju navodeći kako se tako nešto nikada ne bi dogodilo pod prijašnjim šefom grupe Ferdinandom Piechom koji je Bugatti smatrao vrijednošću grupe uz Bentleyja i Lamborghinija. No, ipak, vlasnikom će, izgleda, postati jedan Hrvat. Iz Rimac Automobila, pak, navode kako ne mogu komentirati spekulacije. Automobilski magazin ipak ima i cijelu konstrukciju oko toga zašto Bugatti mijenja vlasnika. Jedan je razlog što VW više ne želi Piechove skupe igračke koji su u portfelju gotovo iz hobizma, već se sva sredstva moraju usmjeriti prema modernizaciji, elektrifikaciji, digitalizaciji i autonomnoj vožnji. Upravo zato je u cijelom dogovoru Porsche, jer će na taj način ostatak obitelji Piech koja je vlasnikom 50 posto udjela u VW grupi lakše pristati na rastanak od nekog luksuznog brenda. Pogotovo zato jer je budućnost automobila električna, a ne u superautomobilima od 1500 KS. Pa je stoga očito i zašto Porsche radi ovaj potez, Car Magazine smatra kako je cilj doći do čak 49 posto udjela u Rimac Automobilima, no to će očito biti teško, s obzirom da je tu i Hyundai a i sam Mate Rimac i dalje je većinski vlasnik. No, navode i kako je Rimac u srpnju bio u pogonima Bugattija u Molsheimu te je bio impresioniran, a sve se dovodi u kontekst proizvodnje novog C_Two. Također, za VW grupu ovo je bezbolan dogovor, jer će u ovom teškom vremenu teško naći kupca koji bi gotovinom platio za Bugatti. Tri spomenute marke procijenjene su na 23 milijarde eura, no jako je teško vjerovati da se može dobiti i približno tom iznosu.
Tim Bravo, šef komunikacija u Bugattiju, izjavio je za Carscoops kako je kompanija 'bez komentara' na glasine o prodaji. Naglasio je kako je Bugatti u posljednje dvije godine radio s profitom te da su na tragu da ostvare bolje prodajne rezultate nego prošle godine, pandemiji unatoč.