Kao što se i pretpostavljalo neposredno prije prezentacije održane na Tvrđavi Lovrijenac u Dubrovniku, prava je tema prezentacije Rimac Automobila bio – Bugatti.
Odnosno Rimac Automobili i Bugatti Automobiles objavili su stvaranje nove kompanije u kojoj će, kako se navodi u priopćenju, udružiti svoja znanja u području dizajna, inovacija i tehnologije. Nova kompanija zvat će se Bugatti Rimac d.o.o. a glavni će joj izvršni direktor, CEO kako se to danas voli zvati u angliziranom slengu, biti sam Mate Rimac.
Većinski je dioničar Rimac Grupa koja će biti većinski dioničar s udjelom od 55 posto dok Porsche zadržava postojeći udio od 24 posto u Rimac Grupi a stiče i udio od 45 posto u novoj kompaniji. U priopćenju se sa strane Rimac Automobila navodi kako se time završava transformacija Rimac Automobila iz ambicioznog startupa u 'etabliranog globalnog igrača automobilske industrije'.
Doista jest riječ o cijeloj transformaciji Rimac Automobila jer sada postaju Rimac Grupom podijeljenom na dvije kompanije, Bugatti Rimac i Rimac Technology. Sjedište će nove kompanije Rimac Bugatti biti u Hrvatskoj a počinje poslovati od četvrtog tromjesečja ove godine. Rimac Technology bit će neovisni poslovni subjekt za razvoj i proizvodnju komponenti električnog pogona za brojne globalne automobilske kompanije.
Za sve je uključene poslovne entitete ovo velik događaj, o tome svjedoči dolazak u Dubrovnik i čelnih ljudi Porschea, Olivera Blumea, izvršnog direktora i Lutza Meschkea, zamjenika predsjednika i financijskog direktora Porschea.
S Matom Rimcom oni su održali prezentaciju na Lovrijencu. - Ovo je uzbudljiv trenutak u kratkoj, ali burnoj povijesti Rimac Automobila. Toliko smo toga prošli u tako malo vremena, ali ovaj novi projekt podiže stvari na potpuno novu razinu. Rimac i Bugatti savršeno se nadopunjuju. Kao mlada, agilna i brza automobilska i tehnološka tvrtka osvojili smo povjerenje partnera i snažnu poziciju u industriji električnih tehnologija visokih performansi. S Neverom smo također dokazali da možemo razvijati i proizvoditi izvanredne hiperautomobile, koji nisu samo brzi, već i uzbudljivi i visoko kvalitetni. Bugatti ima više od jednog stoljeća iskustva u inženjerskoj izvrsnosti, ali i jednu od najimpresivnijih linija automobila, rekao je Mate Rimac.
O budućnosti jedne i druge trgovačke marke, Rimca i Bugattija, kaže se kako će oba branda nastaviti razvijati nove automobile.
U budućnosti će se globalno sjedište Bugatti Rimac kompanije nalaziti u novom Rimac kampusu, koji će biti i sjedište Rimac Technology tvrtke, kao i proizvodnja tehnologije i komponenti za automobile oba brenda, dok će se sklapanje Bugatti modela nastaviti u Molsheimu u Francuskoj, time nastavjaljući korištenje povijesne lokacije koja je neodvojiva od Bugatti brenda. Podsjeća se i kako kampus vrijedan 200 milijuna eura, izgradive površine 100.000 kvadrata, koji bi trebao biti otvoren 2023. godine, treba biti bazom svih istraživanja i razvoja budućih hiperautomobila Rimca i Bugattija, a ondje će se okupiti 2.500 ljudi. Rimac je nastavio kako je nedavno predstavljen njihov najnoviji hiperautomobil, Nevera, što je naišlo na pozitivne reakcije stručnih medija i automobilskih entuzijasta u cijelom svijetu. - Stoga sam iznimno uzbuđen zbog potencijala koje donosi kombiniranje znanja, tehnologije i vrijednosti ova dva nevjerojatna branda u stvaranju nekih uistinu posebnih projekata u budućnosti. Osim stvaranja novih i uzbudljivih automobila, želimo stvoriti i iznimno uspješnu i profitabilnu tvrtku koja će biti uspješna i idućih 100 godina, rekao je.
Rimac Grupa nastavit će s inovacijama, stvaranjem vlastitih hiperautomobila i razvojem sustava i tehnologija za brojne svjetske proizvođače automobila. Takva inovativna tehnologija moći će se primijeniti i u budućim Bugatti modelima.
- Kombiniramo snažnu Bugattijevu stručnost u poslovanju s hiperautomobilima s ogromnom inovativnom snagom Rimca u vrlo obećavajućem području elektromobilnosti. U ovaj zajednički pothvat Bugatti unosi svoj brand bogate tradicije, proizvode koji su ikone, bazu vjernih kupaca i globalnu mrežu zastupstva. Osim tehnologije, Rimac unosi i novi razvojni i organizacijski pristup, rekao je Oliver Blume, direktor i predsjednik uprave Porschea.
Njegov zamjenik Lutz Meschke koji je i član Uprave za financije i informatiku rekao je kako su prvi udjel u Rimcu kupili još prije tri godine i od tada ga sukcesivno povećavali.
- To nam je omogućilo da u ranoj fazi izgradimo blizak odnos s Matom i njegovim visokoinovativnim timom. Sada imamo koristi od ulaganja. Rimac nam pomaže svojim znanjem kako bismo uspješno uveli u budućnost emotivan i važan brend Grupe. Jako sam ponosan i sretan što smo ovo zajedničko ulaganje doveli do kraja unatoč brojnim izazovima. Ovo je važan dan za Bugatti, Porsche i cijelu Volkswagen grupu, kazao je Meschke.
Rimac: Odvest ćemo Bugatti u budućnost, Meschke: Mate, nemoj se nikada promijeniti!
Svečano predstavljanje novog megabrenda održano je večeras na Tvrđavi Lovrijenac u Dubrovniku
Nakon što se dugo nagađalo, danas je službeno i potvrđeno - Rimac Automobili i Bugatti Automobiles ujedinili su se i stvorili novu kompaniju Bugatti Rimac d.o.o., čiji će glavni izvršni direktor biti sam Mate Rimac. Svečano predstavljanje novog megabrenda održano je večeras na Tvrđavi Lovrijenac u Dubrovniku.
20.02 - U 12 godina od osnivanja kompanije prošli smo puno toga. Ali da mi je netko tada ovo najavio teško bih u to vjerovao. Imali smo 8 zaposlenika kada smo prvi put pokazali Concept_One. Danas u našoj firmi rade ljudi iz 40 zemalja, a mi i dalje radimo u Hrvatskoj što je uvijek bila moja velika želja - govori Mate Rimac na početku prezentacije u Dubrovniku
20.08 - Prije mjesec dana pokazali smo vlastiti hiperautomobil Neveru. Bilo je divno vidjeti da su svi impresionirano automobilom i kvalitetom. Ali, to je tek početak za Neveru. Prvi auto ćemo isporučiti ove godine. Danas objavljujemo početak nove kompanije Bugatti Rimac. Prava je čast što smo sada dio iste kompanije s Bugattijem, tvrtkoma koja ima tako dugu tradiciju. Želimo stvarati sljedećih 110 godina. Rimac grupa bit će većinski vlasnik tvrtke Bugatti Rimac. I još jedna nova kompanija Rimac Technology bit će u 100 posto vlasništvu Rimac grupe. Bugatti i Rimac će nastaviti kao zasebni brendovi. Novi kampus koji radimo u Hrvatskoj bit će dom kompanije Bugatti Rimac. S vremenom će tu raditi 2500 zaposlenika.
20.14 - Dugo smo pregovarali i tražili pravi način spajanja koji će zadovoljiti sve dioničare. Ovim poslom smo osigurali budućnost ekskluzivnog brenda. Kao dio zajedničke kompanije, Bugatti će nastaviti pokazivati svoju karizmu. Mate Rimac je izvanredan poduzetnik koji ima jedinstveno znanje. Unatoč fantastičnim uspjesima nije umišljen i pravo je zadovoljstvo raditi s njim. Mate, nemoj se nikada promijeniti - izjavio je zamjenika predsjednika Porschea i financijski direktor Porschea Lutz Meschke, koji je na kraju svoj govoro na hrvatskom jeziku poručio: "Mate, želim ti puno sreće!".
20.25 - Mi u Porscheu želimo Bugatti odvesti u budućnost. Spajamo kompetencije i ekspertize Rimca i Bugattija koje se savršeno nadopunjuju. Partnerstvo je pobjeda za obje strane. Kompanija kreće s dva jaka modela, Rimčevom Neverom i Bugatti Chiron. Nova kompanija ima svijetlu budućnost. Porsche će davati veliku potporu novoj kompaniji i imat će snažnu ulogu, imat će 45 posto u novoj kompaniji. Sada možemo zamisliti i nove jake Bugatti modele. Svi Bugatti modeli bit će nastavljeni po jednakim standardima kao i prije, izjavio je izvršni direktor Porschea Oliver Blum.
20.27 - Hvala vam obojici na povjerenju u Rimac grupu i što ste tako sjajni partneri i prijatelji. Sada imamo zajedničku odgovornost odvesti Bugatti u budućnost. Kao što je Ettore rekao 'Ako je usporedivo, onda nije Bugatti' - poručio je Mate Rimac, kolegama iz Porschea, koji će biti i savjetnici nove kompanije Bugatti Rimac.
Većinski je dioničar nove kompanije Rimac Grupa koja će biti većinski dioničar s udjelom od 55 posto dok Porsche zadržava postojeći udio od 24 posto u Rimac Grupi a stiče i udio od 45 posto u novoj kompaniji.
Za sve je uključene poslovne entitete ovo velik događaj, o tome svjedoči dolazak u Dubrovnik i čelnih ljudi Porschea, Olivera Blumea, izvršnog direktora i Lutza Meschkea, zamjenika predsjednika i financijskog direktora Porschea.