JD. Power, tvrtka za analizu podataka i informiranje potrošača iz SAD-a, u istraživanju otkriva da je više od trećine naprednih tehnologija u novim automobilima koristilo manje od polovice vlasnika tijekom prvih 90 dana vlasništva vozila. Prema studiji, 61 posto ispitanika reklo je da nikada nije koristilo tehnologiju digitalnih trgovina u vozilima, dok 51 posto kaže da za to nema ni potrebe.
– Cijene su novih vozila nikada više, djelomično i zbog povećane razine sadržaja u njima – rekla je izvršna direktorica u J.D. Poweru Kristin Kolodge, a mnogi od tih sadržaja ne koriste se, piše revijahak.hr.
Također, mnoge tehnologije ne funkcioniraju onako kako su to naveli proizvođači i korisnici s njima imaju puno problema. Tehnologije upravljanja pokretima u unutrašnjosti donose puno problema, vlasnici prijavljuju 41 problem na 100 vozila.
Da bismo to stavili u perspektivu, tehnologija vožnje s jednom papučicom nekih električnih vozila dobila je vrlo visoku razinu zadovoljstva, a vlasnici su prijavili i samo osam problema na 100 vozila. Tesla ima neslužbeno najveći rezultat u studiji, dobivši na Innovation Indexu rezultat od 668 na ljestvici od 1000 bodova, ali kako proizvođač automobila ne dopušta J.D. Poweru anketiranja vlasnika u 15 odabranih država SAD-a, rezultat nije služben. Zato je Genesis bio ukupno prvi u premium segmentu s ocjenom 634. Slijedio je Cadillac s 551, Volvo s 550, BMW s 545 i Mercedes-Benz s 523. Hyundai je prvi u najmasovnijem tržišnom segmentu s ocjenom 519 ispred Kie s 510, Nissana s 502, Subarua s 499 i GMC-a s 498.
J D. Powerova Studija indeksa tehnološkog iskustva temelji se na odgovorima 110.827 vlasnika vozila iz 2021., koji su ispitani nakon 90 dana vlasništva vozila. Studija razmatra razinu usvojenosti novih tehnologija za svaku marku te izvrsnost u primjeni. Također se ispituje koliko se vlasnicima sviđa tehnologija i koliko problema imaju kada ih koriste.
Povezane vijesti