Umjesto toga ugrađen je povišeni drveni pod s gumenom prostirkom, zajedno sa žičanom pregradom u prtljažniku i kukama za vezanje za osiguranje tereta prilikom prijevoza
O novoj Toyoti Yaris napisali smo mnogo redaka u proteklih godinu dana, s potpunim pravom kako se čini. Očito je i da ne mislimo mi samo tako, jer Yaris je proglašen u ožujku ove godine Europskim automobilom godine 2021. I ne samo to, već su na osnovu Yarisa napravljeni i Yaris Cross, GR Yaris te Yaris WRC.
Sada je stigla i vijest da omaleni Yaris dobija i svoju laku gospodarsku verziju pod nazivom Yaris Hybrid ECOVan. Zasad se radi samo o modelu za španjolsko tržište, no čini se da će Toyota ubrzo ponuditi ovaj maleni dostavnjak i ostatku Europe.
Najnovija, četvrta generacija Toyote Yaris je savršen gradski automobil s naprednom hibridnom tehnologijom te dizajnom koji otkriva da je uvijek 'spreman za pokret'. Ovo je automobil koji zadovoljava svim zahtjevima gradskih prometnica, ali itekako pruža užitak vožnje na otvorenoj cesti ili autocesti.
Yaris je osmišljen da bude okretan u gustom prometu uskim ulicama ili napućenim garažama, što mu omogućuju kompaktne proporcije i najmanji krugu okretanja u klasi. On je istovremeno prostran, udobne unutrašnjosti visoke kvalitete, sa veoma bogatom specifikacijom opreme koja zadovoljava sve potrebe za povezivanjem i jednostavnim pristupom informacijama.
Četvrta generacija najprodavanijeg Toyotinog modela u Europi je prvi kompaktni automobil izgrađen na platformi Toyotina nova globalna arhitektura (Toyota New Global Architecture -TNGA) GA-B, koja predstavlja temelj za unapređene dinamičke performanse, poboljšanu voznost, upravljivost i sigurnost, kao i privlačan izgled.
Upravo su ove karakteristike presudile da se japanski proizvođač odluči za dostavnu verziju 'last mile' koja je svakako odlično rješenje za dostavu robe u velikim gradovima.
Sudeći prema dostupnim slikama, promjene u Yaris ECOVanu leže u kabini iz koje se vade stražnja sjedala. Umjesto toga ugrađen je povišeni drveni pod s gumenom prostirkom, zajedno sa žičanom pregradom u prtljažniku i kukama za vezanje za osiguranje tereta prilikom prijevoza.
Toyota navodi da Yaris ECOVan ima povećani volumen teretnog prostora od 720 litara, dok je kod standardne putničke verzije ova brojka 286 l. Ono što treba svakako naglasiti je i korisna težina tereta ovog dostavnog vozila do 430 kg.
Izvana, mali Yaris ECOVan hatchback ostaje identičan standardnoj verziji, iako Toyota ostavlja mogućnost prekrivanja stražnjeg stakla naljepnicom u slučaju da kupac želi imati dostavno vozilo u bojama ili logotipu njihove tvrtke.
Ispod haube Yaris ECOVan dolazi s hibridnim sustavom koji se sastoji od 1,5-litrenog trocilindričnog benzinskog motora, elektromotora i male baterije, za ukupnu snagu od 116 konjskih snaga (87 kW) i 141 Nm najvećeg okretnog momenta. A budući da je riječ o najmodernijem hibridnom pogonskom sustavu, može se pohvaliti emisijom CO₂ od 85 g/km te potrošnjom goriva prema mješovitom ciklusu WLTP od samo 3,7 l/100 km.
Dostavni model Toyota Yaris ECOVan dolazi u dvije razine opreme Business Plus i Active Tech. Međutim, obje varijante standardno dolaze s Toyota Safety Sense sustavom, kontrolom klime, senzorima za kišu, 15-colnim naplatcima od legure, automatskim dugim svjetlima i 7,0-inčnim dodirnim zaslonom infotainmenta s Apple CarPlay i Android Auto.