Ford predstavio osvježenu Pumu: Visokotehnološka evolucija kompaktnog gradskog crossovera

9 months,1 week ago - 10 veljače 2024, tportal
Ford predstavio osvježenu Pumu: Visokotehnološka evolucija kompaktnog gradskog crossovera
Novu Pumu pokreće trocilindrični 1,0-litreni EcoBoost Hybrid motor s 48 voltnuom blagom hibridnom tehnologijom za pomoć pri uštedi goriva ili povećanju performansi sa 125 ili 155 KS. Za sportskiju vožnju Puma ST Powershift nudi 170 KS, a stiže i potpuno električna Puma Gen-E

Ford je predstavio novu Pumu, osvježena je to elegantna, visokotehnološka evolucija najprodavanijeg automobila u Ujedinjenom Kraljevstvu, ali i omiljenog vozila među vozačima B-SUV segmenta diljem Europe.

Nova Puma je kompaktni gradski crossover s prostorom za pet osoba i njihovu opremu, koji čini putovanja ugodnijima i opuštajućima uz potpuno novu unutrašnjost, velike digitalne zaslone, vrhunsku povezanost i napredne tehnologije vožnje.

U unutrašnjosti, novi kokpit u stilu sportskog automobila obavija putnike sa zaslonima postavljenim visoko i pod kutom prema vozaču, dok su fizički gumbi minimalni za mirno okruženje. Korisnici mogu koristiti 5G povezivost kako bi izbjegli neočekivane prometne gužve tijekom vožnje ili zatražiti od Alexa Built-in da doda kavu na popis za kupovinu.

Sofisticirane tehnologije čine vožnju korištenjem tempomata prirodnijom, usporavaju na križanjima i zavojima, pomažu vozačima da noću jasnije vide zavoje i pružaju pogled iz ptičje perspektive na središnjem zaslonu kako bi parkiranje bilo jednostavno u prometnim ulicama.

1,0-litreni EcoBoost Hybrid motor s tri razine snage
Nove modele Puma pokreće trocilindrični Fordov 1,0-litreni EcoBoost Hybrid motor koji koristi 48 voltnu blagu hibridnu električnu energiju za pomoć pri uštedi goriva ili povećanju performansi sa 125 ili 155 KS.

Za sportskiju vožnju, Ford Performance je razvio novi Puma ST Powershift s posebnom sportskom šasijom, stilom i specifikacijama – i do 170 KS vršne snage isporučene kao standard putem brzog automatskog mjenjača sa sedam stupnjeva prijenosa koji je također dostupan za ostale Pume varijante.

Ford je također najavio da će potpuno električna Puma Gen-E biti predstavljena kasnije ove godine – prva Puma koja nudi vožnju bez ispušnih plinova.

'Kupci Pume rekli su nam da vole voziti najljepši kompaktni crossover koji postoji i da stalno pronalaze nove načine da im MegaBox omogući da iskoriste svoj prtljažni prostor kao nijedan drugi mali automobil. Također su nam rekli da bi interijer s pravim wow-faktorom i naprednom vezom koja bi im omogućila kontrolu nad njihovim danom podigli Pumu na višu razinu,' rekao je Jon Williams, generalni direktor, Ford Blue, Europa.

'To je upravo ono što smo isporučili; s vrhunskim stilom, impresivnim digitalnim iskustvom i istom besprijekorno integriranom SYNC 4 povezivošću kao i veći modeli poput naše nove Ford Kuge – sve u obogaćenoj i pojednostavljenoj liniji koja novoj generaciji kupaca olakšava odabir nego ikad prava Puma za njihove avanture.'

Tehnologija koja pojednostavljuje život
Dva velika zaslona omogućuju vozačima da budu u tijeku i kontroliraju ih. Oštra digitalna ploča s instrumentima od 12,8 inča može se prilagoditi za prikaz informacija koje svaki vozač smatra najkorisnijim, dok središnji zaslon osjetljiv na dodir od 12,0 inča visoke razlučivosti olakšava pregled i upravljanje kartama, infotainmentom i funkcijama poput klime i grijanja sjedala.

Novi Pumin SYNC 4 sustav za povezivanje i infotainment ima dvostruko veću računalnu snagu od prethodne verzije i prilagođava se kako bi najlakše pristupio značajkama koje vozači najviše koriste. Prepoznavanje glasa razumije svakodnevni jezik, a pametni telefoni mogu se jednostavno integrirati pomoću bežičnih Apple CarPlay i Android Auto – i puniti putem bežičnog punjenja.

Čak i bez spojenog pametnog telefona, vozači mogu pitati Alexa Built-in 'Što je danas na mom kalendaru?', 'Kako ide moj put do kuće?' ili 'Reproduciraj moj popis pjesama za vožnju' - bilo putem zvučne trake ili dodatnog B&O audio sustava s 10 zvučnika. Stil i udobnost poboljšani su novim kliznim naslonom za ruke i sportskim, dvokrakim upravljačem s ravnim dnom, kao u trkaćem automobilu.

Nova Puma olakšava vožnju. Inteligentni prilagodljivi tempomat sa Stop & Go i Lane Centering glatko ubrzava i koči kako bi se osjećao prirodnije, a može koristiti Predictive Speed Assist za prilagodbu brzine za zavoje na cesti, kružna raskrižja i prilikom ulaska ili izlaska s autoceste. U gradu, sustav kamera za surround pogled od 360 stupnjeva može prikazati pogled iz ptičje perspektive, kako bi se izbjegle ogrebotine prilikom parkiranja.

Nova prednja svjetla imaju više od svježeg dizajna i prepoznatljivog svjetlosnog potpisa. Dodatna Dynamic Matrix LED tehnologija koristi Predictive Dynamic Bending Light za nadzor ceste ispred i osvjetljenje zavoja kako bi vozači vidjeli jasnije.

Nova Puma ima praktičnost velikog automobila. MegaBox od 80 litara u podu prtljažnika dovoljno je velik da primi sadržaj malih kolica za kupovinu u supermarketu. Dva kompleta palica za golf mogu stajati uspravno u prtljažniku, a čak i s pet osoba u vozilu ima više od 450 litara prostora za prtljagu, kupovinu ili kavez za psa.

Kupci mogu birati između Titanium, ST-Line i ST-Line X modela, svaki sa Puminim sada kultnim vanjskim stilom nadahnutim kupeom i jedinstvenim dizajnom prednjeg branika, rešetke i aluminijskih naplataka. Šest boja – uključujući novu u Pumi Cactus Grey sivu – i svjetla za lokve koje projiciraju Puma logo na tlo također će sigurno privući pozornost.

Dizajnirana i proizvedena u Europi, Puma se proizvodi u najmodernijoj tvornici Ford Otosan u Craiovi, Rumunjska.

Support Ukraine