Stigla nova Ford Puma, početna cijena 159.990 kuna

4 years,7 months ago - 27 travnja 2020, Vecernji list
Stigla nova Ford Puma, početna cijena 159.990 kuna
Atraktivan crossover B-SUV segmenta dolazi i uz blagu hibridnu tehnologiju i najbolji prtljažnik u klasi od 456 litara

Na hrvatsko je tržište stigao još jedan vrlo zanimljiv novitet u kompaktnoj SUV klasi automobila - nova Ford Puma po cijeni od 159.990 kuna.

Da, ime vam je možda poznato, Puma je bio kultni Fordov mali sportski coupe s kraja 90-ih godina, a nova Puma je sasvim drugačiji auto, crossover kupeovskih linija dugačak 418 cm što ga smješta u danas najtraženiju klasu automobila B-SUV segment.

Puma otvara novo poglavlje Fordovog dizajnerskog identiteta sa stilskim značajkama koje uključuju prepoznatljiva prednja svjetla i atletske linije. Na prvu, sprijeda zbog karakterističnih svjetala malo podsjeća na Porscheove modele, a s boka na Jaguarove SUV-ove. U svakom slučaju vrlo zgodno i dinamično pakiranje, ali i praktično, trendovski te za ove dimenzije prostrano.

SUV-ovske proporcije donose povišeni položaj u vožnji za samopouzdano vozačko iskustvo i beskompromisan prtljažnik koji je s kapacitetom od 456 litara vodeći u klasi.

Nova Puma na hrvatsko tržište dolazi s izvanrednim 1.0 EcoBoost benzinskim motorom 125 KS te hibridnim mHEV motorima 125 KS i 155 KS. Cijena nove Ford Pume u sadašnjoj ponudi kreće od 159.990 kn za 1.0 Ecoboost 125 KS Groove model. Na jesen se očekuje i dolazak 1.0 Ecoboost motora 95 KS te dizelskog 1.5 120 KS.

Početni je motor dobro poznati i nagrađivani 1,0 Ecoboost turbobenzinac od 125 KS nudi emisiju CO2 od 131 g/km i prosječnu potrošnju od 5,7 l / 100 km prema WLTP ciklusu (od 103 g/km i 4,5 l/100 km prema NEDC-u).

EcoBoost Hybrid tehnologija poboljšava Pumin 1.0-litreni EcoBoost benzinski motor s integriranim starterom/generatorom (BISG) od 11,5 kW. Zamijenivši standardni alternator, BISG omogućava oporavak i skladištenje energije koja se obično gubi tijekom kočenja i usporavanja, kako bi se napunila 48-voltna litij-ionska zrakom hlađena baterija. Nudi se u inačicama od 125 KS i 155 KS.

Blagi hibrid sa 125 KS ima emisiju CO2 od 124 g/km i potrošnju goriva od 5,4 l / 100 km za varijantu sa 125 KS prema WLTP-u (od 96 g/km i 4,2 l/100 km prema NEDC-u). Snažniji sa 155 KS ima emisiju CO2 od 126 g/km i potrošnju goriva od 5,5 l/100 km prema WLTP-u (od 99 g/km i 4,4 l/100 km prema NEDC-u).

I početna Groove oprema je izdašna, a Puma može biti i pravi luksuzni mali SUV uz ST-Line opremu i ST-Line Vignale opremu.

Support Ukraine