Izvedba koja je složena više za pistu nego za prometnice raspolaže poznatim Cup ovjesom koji je sada još čvršći, dodan je i Torsenov diferencijal s ograničenim proklizavanjem, dok je sustav upravljanja na sva četiri kotača 4Control već poznat iz standardnog RS-a. Naravno, Trophy verzija raspolaže s više snage, konkretno, 1,8-litreni turbo 4-cilindarski benzinac raspolaže s okruglo 300 KS i 400 Nm najvećeg okretnog momenta, ako je motor uparen sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Uz 6-stupanjski mjenjač s dvije spojke najveći okretni moment iznosi 420 Nm. Dakle, s 20 KS i 30 Nm viška u odnosu na standardni Megane RS te uz dorađenu turbinu i ispušni sustav poboljšane su i performanse Trophy izvedbe: do 100 km/h sprinta za 5,7 sekundi (za 0,1 sekundu brže). Što se tiče izgleda, za Trophy izvedbu je dodan prednji spliter izveden u F1 stilu, boja karoserija je lakirana u specifičnu Liquid žutu boju, dok su u unutrašnjosti dostupna sportska Recaro školjkasta sjedala od alkantare koja su 2 cm niše postavljena od standardnih, za još bolji smještaj iza volana i sportskiji dojam.
Na razvoju ovog kompaktnog bolida sudjelovao je i Nico Hulkenberg ambasador Renault Sporta. Francuska raketa u salonima će se naći krajem jeseni dok se prve isporuke očekuju tijekom zime. Nadamo se kako će do tada Renaultsport s Trophy izvedbom napasti zavoje "Ringa" kako bi postavili novi rekord za serijske automobile s prednjim pogonom. Podsjetimo, rekord trenutno drži Honda Civic Type R s vremenom 7:43.8. Očigledno, pred nama su uzbudljivi mjeseci...