Ispod kože Ford: Volkswagen predstavio novu generaciju kultnog Transportera

4 months,2 weeks ago - 5 kolovoza 2024, JutarnjiList
Volkswagen Transporter T7
Volkswagen Transporter T7
Novi model je uvelike baziran na Ford Tourneu/Transit Customu, a osobito je to vidljivo straga, dok je sprijeda dosta samostalan

Volkswagen gospodarska vozila su objavila prve fotografije svog novog Transportera, modela T7. Novi model je uvelike baziran na Ford Tourneu/Transit Customu, a osobito je to vidljivo straga, dok je VW sprijeda pokušao postići vlastiti neovisni dizajnerski izraz kojim podsjeća na svog prethodnika T6.1.

Novi kombi će se u ponudi smjestiti uz bok Multivanu koji koristi tehnologiju VW-a, no mnogo je "nježniji" pa neće imati teretne verzije kao T7.

Sedma generacija Transportera nudit će se u putničkim Caravelle i raznim teretnim verzijama te kao šasija za nadogradnje. Za pogon će biti zaduženi najnoviji turbodizelski, plug-in hibridni i električni sustavi, a pogon na sve kotače dostupan je kao opcija.

Novi kombi dolazi na tržište početkom 2025. godine. Ponuda će se sastojati od teretnog furgona s jednim redom sjedala, panel furgona Plus s drugim redom sjedala za kombinirani teretni i putnički prijevoz, kombija za prijevoz putnika i s dvostrukom kabinom s dugim međuosovinskim razmakom. Opcijski su dostupne i verzije s visokim krovom i produženim međuosovinskim razmakom.

Najekskluzivniji Caravelle, sa svojih devet sjedala, razvijen je za komercijalni prijevoz putnika i idealan je kao shuttle i taksi velikog kapaciteta. Caravelle će se nuditi u osnovnoj verziji kao i u srednjoj razini opreme Life te u top verziji Style. Caravelle je također dostupan s produženim međuosovinskim razmakom. Tu je i PanAmericana sa svojim robusnim dizajnom za sve terene i ekskluzivnim detaljima opreme.

Paralelno s najnovijim turbodizelskim motorima TD), oba modela bit će dostupna i s plug-in hibridnim pogonom i s čistim električnim pogonom. Tri varijante TDI motora dostupne su u pretprodajnoj fazi koja je već započela u Njemačkoj razvijaju 110, 150 i 170 KS.

Novorazvijeni plug-in hibridni pogon (eHybrid) sa snagom sustava od 232 KS također se već može naručiti, a brzo će uslijediti tri električna pogona s razinama snage od 136 KS, 218 KS i 286 KS s neto kapacitetom baterije od 64 kWh. Postojat će i električna verzija sa smanjenim performansama i manjom baterijom za gradski dostavni promet.

Modeli TDI i eHybrid imaju prednji pogon. Pogon na sve kotače 4MOTION dostupan je kao opcija za TDI verzije od 150 KS. Čisto električni modeli imaju pogon na stražnje kotače, a verzija s pogonom na sve kotače također je planirana kasnije. TDI od 170 KS standardno je opremljen 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, a kod TDI-a od 150 on je opcija.

U unutrašnjosti auto ima digitalne 12-inčne instrumente i 13-inčni zaslon infotainmenta. Ručica automatika je postavljena na stup upravljača te tako štedi prostor i omogućuje još bolji pristup prtljažnom ili putničkom prostoru iz prednjeg reda. Auto ima visoku i preglednu upravljačku ploču, visok položaj sjedenja i ergonomski optimalan raspored svih kontrola.

Novi transporter dugačak je 505 cm što je 15 cm više od prethodnika. U isto vrijeme, njegov međuosovinski razmak povećan je za 10 cm na 3100 cm, u ponudi će biti i međuosovinski razmak produžen za 40 cm i ukupna duljina od 545 cm. Duljina utovarnog standardnog kombija iznosi 260 cm i to je povećanje od 6 cm.

Povećanjem duljine, širine i međuosovinskog razmaka, VW je uspio značajno povećati utovarni volumen transportera. Najveći teretni volumen verzija s normalnim međuosovinskim razmakom sada iznosi 5,8 kubičnih metara. Inačice s dugim međuosovinskim razmakom i visokim krovom moći će primiti do 9 kubičnih metara.

Kombi može biti opremljen s do šest sjedala u putničkom prostoru i raznim pregradama. Maksimalna nosivost je čak 1,33 tone, a masa prikolice do 2,8 tona.

U serijskoj opremi svih modela su LED prednja svjetla, LED stražnja svjetla, elektronička parkirna kočnica s funkcijom auto-hold, digitalni instrumenti od 12 inča, infotainment sustav na zaslonu od 13 inča, Apple CarPlay, Android Auto...

Tu je i višenamjenski upravljač, sustav pokretanja bez ključa “Keyless Start”, senzor za kišu, pomoćnik za održavanje voznog traka “Lane Assist”, sustav kočenja u nuždi “Front Assist” i prepoznavanje prometnih znakova. Kombi je sada standardno opremljen i pregradom.

U usporedbi s izvedbama Transporter, Caravelle se između ostalog odlikuje profinjenim tkaninama sjedala, bočnim zračnim jastucima i zavjesama u vozačevoj kabini te audio sustavom s deset zvučnika.

Općenito, ponuda Volkswagenovih kombija srednje veličine nikada nije bila veća: nakon dolaska novog modela ona će u budućnosti uključivati Transporter i Caravelle, ID . Buzz i ID. Buzz Cargo, Multivan i novu kampersku Californiu.

Support Ukraine