Kia je održala hrvatsku premijeru potpuno novog modela EV6, svog prvog namjenskog električnog vozila na baterije (BEV) izgrađeno na novoj visoko naprednoj i namjenskoj platformi za baterijska električna vozila. Korejski je proizvođač rekao kako EV6, čija je svjetska premijera održana u ožujku, donosi veliki domet, snagu s nula emisija, visokotehnološko ultra-brzo punjenje od 800 volti i prepoznatljiv crossover stil na tržište potpuno električnih vozila.
Visokotehnološki EV6, je futuristički crossover, koji otvara pogled u Kijinu budućnost održive mobilnosti s njihovom novom filozofijom dizajna 'Spajanje suprotnosti'. Kia je rekla i kako EV6 također označava početak srednjoročne i dugoročne strategije za BEV-ove, plug-in hibride (PHEV) i klasične hibride (HEV), koji će činiti 40 posto ukupne Kijine prodaje do 2030., s godišnjom prodajom od 1,6 milijuna ekološki prihvatljivijih vozila. Kao dio toga, Kia planira povećati prodaju BEV-ova na 920.000 vozila godišnje do 2030., čime će postati najveći svjetski trgovac. Do 2026. Kia planira svoju ponudu električnih vozila ojačati s čak 11 BEV modela, od kojih je prvi EV6. Od ovih 11, 7 će biti izgrađeno na E-GMP platformi, a četiri će biti EV varijante postojećih modela.
Namjenska platforma za dinamična baterijska električna vozila
EV6, izgrađen na Kijinoj novoj električnoj globalnoj modularnoj platformi (E-GMP) dizajniranoj za električna vozila, donosi najbolje značajke i sve adute beskompromisnog električnog automobila. Dok se mnoga električna vozila na tržištu trenutno bore s nedostacima koji su se pojavili na platformama za vozila s unutarnjim izgaranjem (ICE), EV6 je od samog početka optimiziran da bude potpuno električno vozilo i u potpunosti koristi platformu E-GMP i njegove suvremene inženjerske temelje.
Namjenska platforma E-GMP osigurava da EV6 iskoristi prednosti optimalnih voznih karakteristika zahvaljujući uravnoteženoj raspodjeli težine u omjeru 53:47. To se postiže ugradnjom ravne baterije na dno vozila, koja raspoređuje masu i pomaže pri optimizaciji vožnje. EV6 stoga ima prilično nisko težište za električno vozilo, što mu daje vrhunske performanse, posebno na zavojitim cestama.
EV6, temeljen na čistom dizajnu od samog početka, također je prevladao druge nedostatke uobičajene za mnoga električna vozila na tržištu, uključujući previše agresivno ubrzanje i odziv papučice gasa. Inovativne hidraulične čahure koje povezuju stražnji nosač s karoserijom vozila poboljšavaju performanse vožnje i reguliraju ukupnu težinu tipičnu za električna vozila.
EV6 optimalno reagira u raznim okruženjima i uvjetima vožnje, zahvaljujući izboru od četiri napredna načina vožnje (Eco, Normal, Sport ili Snow) koje vozač odabire pritiskom na gumb. Atributima kao što su mapiranje momenta, upravljanje, ESC i sustavi potrošnje energije upravlja inteligentna pogonska tehnologija kako bi se u svakom trenutku osiguralo najrelevantnije iskustvo vožnje.
Povezane vijesti