Nakon toga traje period u kojem se koristi složenica KGM SsangYong, a od pvog dana 2025. godine koristi će se samo ime KGM (od 'KG Mobility')
Bili smo na hrvatskoj prezentaciji dva potpuno nova modela nekad slavnog imena kad je riječ o terenskim vozilima – korejskog SsangYonga. Riječ je o modelima Tivoli i Torres EVX.
SsangYong Motor, koji je dugo bio dio korejske povijesti automobilske proizvodnje, zaslužan je za početak ere vozila s pogonom na sva četiri kotača razvojem vlastite tehnologije i stekao je reputaciju stručnjaka za SUV vozila s punom linijom SUV vozila za prvi vrijeme u Koreji.
Inače, nakon što je korejsku automobilsku kompaniju SsangYong preuzela korejska KG Grupa u rujnu 2022., promjena imena dogodila se u ožujku ožujka 2023. Tako je SsangYong Motor Company postao KG Mobility (KGM), a plan novog vlasnika je postati šira tvrtka za mobilnost.
Grupa KG ima 19 podružnica koje djeluju u raznim područjima kao što su kemikalije, čelik, zelena energija, IT, mediji pa čak i obrazovanje. Kao održiva, budućnosti orijentirana i globalna automobilska tvrtka, novi podbrand 'KG Mobility' postao je dio ove moćne grupe.
Pod motom 'Go. Different. KG Mobility' (Idi. Drugačiji. KG Mobility), tvrtka na tržište donosi četiri električna automobila u različitim segmentima vozila: početak ofenzive potpuno električnih modela je Torres EVX, nakon čega slijedi pick-up srednje veličine (ime projekta O100) i drugi SUV (F100). U planu je i kompaktni električni SUV (KR10). U tu svrhu KG Mobility razvija i novu EV platformu, a u suradnji s ostalim IT i softverskim tvrtkama u KG Grupi radi i na funkcijama autonomne vožnje i naprednoj povezivosti.
O povijesti tvrtke SsangYong
KGM Global (bivši SsangYong Motor Company) je južnokorejski proizvođač automobila specijaliziran za 4x4 vozila, SUV vozila, MPV vozila i kamionete. U početku osnovana 1954. godine, tvrtka je proizvodila kamione, autobuse i vozila posebne namjene za izvozno tržište, uspostavljajući snažan i pouzdan DNK svojih proizvoda na današnjem tržištu. Sjedište KG Mobility je u četvrti Gangnam u glavnom gradu Koreje, Seulu, a njegova glavna tvornica za proizvodnju vozila trenutno je u Pyungtaeku, koja ima kapacitet i najnoviju tehnologiju za proizvodnju 240.000 automobila godišnje. Tvrtka je uložila u novu tvornicu, na istom području, koja je posebno razvijena za proizvodnju čisto električnih vozila.
Kao dio pažljivo osmišljene strategije trvtke korejski proizvođač je naglasio kako samostalni naziv marke SsangYong odlazi u povijest sa zadnjim danom svibnja ove godine. Nakon toga traje period u kojem se koristi složenica KGM SsangYong, a od pvog dana 2025. godine koristi će se samo ime KGM (od 'KG Mobility').
Tivoli
Tivoli je crossover/SUV B-segmenta, koji je dobio ime po talijanskom gradu u blizini Rima s reputacijom stila. Poznati po svojoj kulturnoj baštini i prekrasnoj lokaciji, vrtovi u Villi d'Este nadahnuli su druge da koriste njezino ime, uključujući Tivoli Gardens u Kopenhagenu. KGM Tivoli nadahnut je svojim talijanskim imenjakom s dizajnom koji savršeno spaja uzbuđenje sa stilom i performansama.
Prvi put predstavljen u Koreji i prikazan 2015. Na sajmu automobila u Ženevi, Tivoli je brzo stekao popularnost, prodajući više od 3000 vozila mjesečno u Koreji. Njegova međunarodna prisutnost hvaljena je zbog kompaktnog SUV-a koji zadovoljava različite potrebe kupaca, uz pametnu tehnologiju vožnje, napredne sigurnosne značajke i poboljšanja dizajna iznutra i izvana.
Tivoli se pojavio iznova s osvježenom vanjštinom i potpuno novom unutrašnjosti, pružajući europski štih, vrhunsku sigurnost i impresivnu učinkovitost goriva. Značajka koja se ističe je njegov visokotehnološki 1.5 GDi turbo 4-cilindrični benzinski motor, koji poboljšava njegove performanse i učinkovitost.
Tivoli je izuzetno dobro opremljen i standardno dolazi s bogatom opremom. Ukrašeno potpuno novim i upečatljivim stilom, ovo vozilo B-segmenta udobno prima petero s puno prtljažnog prostora i ima svestranost koju biste očekivali od modernog crossover/SUV-a.
Vanjski dizajn
Najnoviji vanjski dizajn Tivolija pojačava njegovu prisutnost na cesti, posebno prepravljajući prednji dio u usporedbi s prethodnom generacijom. Osvježeni izgled uvodi moderan i osebujan izgled, s obnovljenim integriranim branikom i proširenom rešetkom. Sportski karakter dodatno pojačavaju trostruka LED svjetla za maglu, naglašavajući njegovu intenzivnu estetiku. Dodatak privlačnosti su detalji poput kuke za vuču s crvenim poklopcem i nove letvice.
Tivoli je uvijek bio velikodušnih proporcija za svoju klasu. Njegove vanjske dimenzije su sljedeće: duljina 4225 mm, širina 1810 mm, visina 1615 mm (1620 s krovnim nosačima), međuosovinski razmak 2600 mm.Visina od podloge je 178 mm, a krug okretanja 10,6 m. Težina vozila je od 1375 - 1393 kg, a može vuči kočenu prikolicu od 1000 kg ili nekočenu od 500 kg.
Sprijeda se pruža uzvišen pogled na cestu ispred, dok izdašne dimenzije daju još više prostora za ramena. Budući da je najširi u svojoj klasi, pruža dovoljno prostora za tri odrasle osobe straga s dovoljno prostora za noge svih putnika. Velikodušne razmjere ne staju ovdje. Njegov prtljažni prostor od 427 litara među najvećima je u klasi što čini Tivoli iznimno svestranim.
Veličina kotača je 16 ili 18 cola, s gumama dimenzija 205/60R16, 205/65R16 ili 215/50R18.
Tivoli je raspoloživ u sljedećim bojama: Grand bijela, Space crna, Dandy plava, Platinum siva, Iron srebrna.
Unutrašnjost
Dizajn interijera Tivolija daje prednost udobnosti i zadovoljstvu svih putnika. Modernizirano sučelje dvozonske klime sada ima ergonomske touchscreen prekidače koji su u skladu s tehnološkim elementima kabine. Model prikazuje vrhunski radio sustav s 9" HD zaslonom osjetljivim na dodir, popraćen s vozačkim 10,25" LCD zaslonom visoke rezolucije.
Potonji prikazuje informacije o vožnji u stilu koji je u skladu s preferencijama potrošača. Korisnici mogu birati između podebljanog digitalnog zaslona sa živopisnom crvenom grafikom ili sofisticiranog formata analognog stila. Ova grupa pruža sveobuhvatan niz podataka, koji omogućuju prilagodbe sigurnosnih, komfornih i tehnoloških značajki, od osjetljivosti Tivolijevog sustava automatskog kočenja do izbora zvučnog signala dobrodošlice nakon paljenja.
Što se infotainment zaslona tiče, 9" HD zaslon standardno nudi DAB+ za kristalno čist zvuk, uz Apple CarPlay, Google Android Auto i Bluetooth tehnologiju za olakšavanje povezivanja s mobilnim telefonom i slušanje glazbe..
Tivoli se može pohvaliti sofisticiranim sustavom kontrole klime koji osigurava ugodno okruženje u kabini bez obzira na vremenske prilike. Standardno je model opremljen potpuno automatskim klimatizacijskim sustavom s dvozonskom funkcijom, a svi detalji sustava prikazani su na navigacijskom zaslonu.
Pogonski sklop
Tivoli je opremljen 1,5 GDi-T (obujam 1497 cm³) benzinskim motorom s turbopunjačem, usklađenim s Euro 6D emisijskim standardima. Pruža robusne performanse, s maksimalnom snagom od 163 KS (120 kW) pri 5500 okr./min. i maksimalnim okretnim momentom od 280 Nm između 1500 do 4000 okr./min. Dodatno, implementiran je dvostruki sustav ventila za sprječavanje nakupljanja ugljika kako bi se povećala pouzdanost. Tivoli nudi izbor između dva moderna i učinkovita mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa - ručnog i automatskog.
Treća generacija AISIN AW GEN Ill automatskog mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa, korištenog kod raznih svjetskih proizvođača vozila, prilagođena je najnovijem Tivoliju. Sinergija između motora i mjenjača osigurava brze i glatke promjene brzina, pružajući užitak u vožnji izvan standardnog SUV-a. Novi 1.5 GDi-T motor dostupan je s ručnim i automatskim mjenjačem.
Tivoli ima krajnju brzinu od 193 km/h za 2WD model s ručnim i automatskim mjenjačem. Što se emisija CO2 tiče one se kreću od 159-176 g/km za 2WD model. Potrošnja je deklarirana na 7,0-7,7 l/100 km za 2WD model i 7,7-8,5 l/100 km.
Vožnja i upravljivost
Po prvi put u povijesti marke, inženjeri u ldiadi u Španjolskoj proveli su potpuni razvojni program kako bi prilagodili vožnju, upravljivost i reakcije upravljanja Tivoli prema europskim preferencijama, kako bi se smanjila buka s ceste.
Tivoli nudi tri načina vožnje prilagođena različitim okruženjima s automatskim mjenjačem: Normal (učinkovita i tiha vožnja u normalnim uvjetima), Sport (poboljšana izlazna snaga za sportskiju vožnju), Zima (optimizirano za sigurno pokretanje na skliskim cestama tijekom zime).
Tivoli nudi optimizirano i udobno iskustvo vožnje poboljšavajući kontrolu buke i vibracija kako bi se smanjila vanjska buka s ceste koja ulazi u kabinu vozila. Inovativne značajke kao što su podešeni ovjes i upravljanje posebno dizajnirani za europske ceste, povećana upotreba čelika visoke čvrstoće, prigušivanje podnice, pjena za šupljinu stupa i krovna obloga koja apsorbira zvuk zajedno učinkovito izoliraju buku motora, ceste i eksterijera, osiguravajući spokojno okruženje za vožnju. Nadalje, poboljšanja uključuju primjenu strukturalnog ljepila i povećanje krutosti panela karoserije u odnosu na prethodni model.
Prednji i stražnji podokvir sada imaju prednosti dinamičkog prigušivača i pričvršćenja u četiri točke, dok su materijali za apsorpciju zvuka strateški dodani svakom stupu. Ovi zajednički napori značajno smanjuju ukupnu razinu buke, pridonoseći tišoj i ugodnijoj vožnji.
Napredni sigurnosni sustavi
Povećana razina aktivne sigurnosti primijenjena je na najnoviju iteraciju koja pomaže u sprječavanju nesreća i koristi tehnologije vodeće u klasi za pružanje veće sigurnosti. Tivoli putnicima pruža visoku razinu sigurnosnih značajki: Zračni jastuci (sa do 7 zračnih jastuka, uključujući zračni jastuk za zaštitu koljena vozača); Autonomno kočenje u nuždi (AEB); Upozorenje o napuštanju trake (LDW); Lane Keeping Assist (LKA); Automatsko zasjenjivanje dugih svjetala (HBA); Upozorenje na čeoni sudar (FCW).
Tu su i sljedeći sustavi: Upozorenje za pokretanje vozila ispred (FVSA); Upozorenje za pozornost vozača (DAA); Upozorenje na sigurnosnu udaljenost (SDA); Prepoznavanje prometnih znakova (TSR); Elektronička raspodjela sile kočenja (EBO); Elektronički program stabilnosti (ESP); Sustav za nadzor tlaka u gumama (TPMS); ISOFIX - Sigurno pričvršćivanje dječje sjedalice na stražnjim vanjskim sjedalima; Zatezači sigurnosnih pojaseva; Sustav pametnog ključa; Daljinski upravljanje na volanu; Upravljač obliku oborenog slova D s kontrolama radija i telefona na lijevoj strani i tempomatom na desnoj strani; Tempomat.
Što se cijena tiče, zasad je u ponudi samo 2WD model s prednjim pogonom i motorom 1,5 GDI-T te kreću od modela razine opreme FRESH M/T od 22.999 eura i FRESH A/T od 25.499 eura (u cijenu uključen popust od 1000 eura kod oba modela).
Torres EVX
Nadovezujući se na uspjeh modela Torres s motorima s unutarnjim izgaranjem, Torres EVX je potpuno električni SUV srednje veličine. Kao autentični SUV, novi EVX definiran je svojim snažnim, elegantnim imidžom, električnom snagom i X-faktor automobilom bez ograničenja koji će vas odvesti u 'eXtreme' uvjete. Korejski proizvođač navodi kako ovo nije obično električno vozilo, njegov duh avanture omogućit će vam da iskusite nove izazove bez granica.
Od samog početka, Torres EVX je dizajniran da djeluje kao visokoučinkovito električno vozilo u svakodnevnoj uporabi, a istovremeno dodaje prednosti tradicionalnog SUV-a kako bi vam pružio stvarnu sposobnost terenske vožnje, robustan dobar izgled i veliki teretni prostor za nošenje svega što vam treba kako biste maksimalno uživali u slobodnim aktivnostima na otvorenom. Ispunjavajući te dvostruke uloge, EVX je pionir među autentičnim SUV-ovima, dok stoji glavom i ramenima iznad manje neavanturističkih urbanih električnih SUV-ova.
Ove osobine trebaju ilustrirati da je Torres EVX suvremeno dizajnirano električno vozilo, a da je KGM nedvojbeno domoljubna korejska automobilska tvrtka. Dizajn interijera električnog Torres EVX-a temelji se na izvornom Torres konceptu i namijenjen je pružiti vozačima različito korisničko iskustvo uz tanak, širok i ergonomski izgled. Novi panoramski zaslon sastoji se od digitalnih instrumenata i velikog navigacijskog zaslona za pružanje svih potrebnih informacija na prvi pogled.
Sa svojim prepoznatljivim dizajnom, konkurentnošću proizvoda i jedinstvenim jamstvom za bateriju, KGM Torres EVX ne samo da je vjeran onome što ljudi traže u električnom vozilu, već vam također omogućuje da iskusite i uživate u zadovoljstvu vožnje tradicionalnim SUV terenskim vozilom.
Vanjski izgled
Izvana Torres EVX djeluje doista impresivno. 'Pokretan čvrstoćom'('Powered by Toughness') – vizija dizajna i filozofija KGM-a za njegove automobile – sa svojim samouvjerenim karakternim linijama i snažnim detaljima kao što su horizontalna LED dnevna svjetla, Torres EVX odiše modernim i drugačijim identitetom. Uredni detalji dizajna uključuju poklopac kuke za vuču inspiriran grubom vanjskom slikom terenca, simbol 'Yi' koji predstavlja sunce i vatru, dok oblik stražnjih svjetala predstavlja 'Gon' za prikaz zemlje kao četiri ugla korejske državne zastave.
Njegove vanjske dimenzije su sljedeće: duljina 4715 mm, širina 1890 mm (1950 s otvorenim retrovizorima), visina 1715 mm (1725 mm s krovnim nosačima), međuosovinski razmak 2680 mm. Visina od podloge je 169 mm, a krug okretanja 10,8 m. Iako proizvođač svrstava Torrex EVX u C-SUV segment, glatko bi se mogao svrstiti i u veći D-SUV segment.
S relativno velikim razmakom od tla ponuditi će vam panoramu doživljaja kada se zaputite u bespuća. Potpuno električni Torres EVX nudi dovoljno prostora za sjedenje u drugom redu zahvaljujući velikodušnoj unutarnjoj visini i širini s 1047 mm prostora za glavu i 916 mm prostora za noge, dok se sjedala također mogu nagnuti od 27,5 do 32,5°, pružajući optimalnu udobnost na dugim putovanjima. Uz to, kapacitet prtljažnika od 703 l (s prtljažnim daskom, VDA 213 na mjestu) ili 839 l uključujući sav skriveni prostor zadovoljit će vaše potrebe za beskonačnom razonodom. Vozilo je teško 1979 kg, a može vuči kočenu prikolicu od 1500 kg ili nekočenu od 500 kg.
Veličina kotača je 18 ili 20 cola, s gumama dimenzija 225/60R18 ili 245/45R20.
Kako bi se vlasnicima omogućilo da nadopune svoj životni stil i izraze svoju osobnost, vozila se mogu dotjerati tako da odražavaju njihov individualni stil. Torres se može personalizirati izborom od 12 vanjskih boja. Sedam jednotonskih boja: Grand bijela, Iron Metal siva, Platinum siva, Forest zelena, Latte Greige bež, Dandy plava i Space crna, te pet dvobojnih boja usklađenih s crnim krovom.
Unutrašnjost
U kabini se nude razne opcije boja koje možete kombinirati i uskladiti kako biste nadopunili svoj odabrani vanjski izgled. Paleta boja uključuje ugljeno crnu (jednotonska), Rawhide Brown smeđa (jednotonska) i Teal Gray siva & Greige White bijela (dvobojna), za stil koji odgovara vašem osobnom ukusu.
Oslanjajući se na DNK Torresa, EVX nudi odličnu iskoristivost prostora u odnosu na svoje konkurente, što ga čini tako prikladnim za aktivnosti u slobodno vrijeme kao što su kampiranje u šatoru ili automobilu. Automobil je također dizajniran s brojnim rješenjima za pohranu u unutrašnjosti za vrhunsku iskoristivost prostora: džepovi na prednjim i stražnjim vratima za bocu od 1,5 l, pretinac za rukavice dovoljno velik da u njega stane tablet, vješalice iza naslona za glavu, prostor za male stvari na središnjoj konzoli, pa čak i držači za čaše straga u klupi.
Korisno je to što postoji priključak V2L (vehicle-to-load) što znači da se možete koristiti vanjske kućanske aparate kada su izvan mreže kako biste uživali u slobodnim aktivnostima u divljini.
Tehnologija i udobnost
Kako bi se pojednostavilo upravljanje vozilom smanjivanjem broja fizičkih gumba i kontrola, novi Torres EVX ima ergonomski dizajniranu kontrolnu ploču s futurističkim digitalnim sučeljem od 12,3 inča. 12,3- inčni AVN (audio, video i navigacijski) zaslon omogućuje jednostavnu kontrolu povezanosti automobila, navigacije, videa, klima uređaja, ventilacije sjedala i kontrola grijanja, kao i zabavnih značajki poput potpomognutog razgovora s putnicima na stražnjim sjedalima i 'sleeper mode' za opušteni i neprekinuti san za putnike na stražnjim sjedalima.
Vozački zaslon od 12,3 inča s brojnim podatcima također vozaču daje sveobuhvatan raspon korisnih informacija kao što su uvjeti vožnje, status vozila i četiri načina vožnje (komfort, sport, eko i zima) za sigurnost u svakom trenutku.
Kako bi pomogli vozaču i suvozaču da postave svoje osobne razine udobnosti, prilagodbe držanja i praktičnosti, tu su sjedala s električnom podešavanjem u 8 smjerova s lumbalnom potporom u 2 smjera, s ventilacijom sprijeda i grijanjem kako bi svi putnici mogli postići savršeno okruženje za putovanje bez obzira na godišnje doba.
Kako bi se održala idealna temperatura u unutrašnjosti i uklonila vlaga i ustajali zrak iz kabine, uz dvozonski potpuno automatski klima uređaj uključen je sustav 'naknadnog puhanja'. Odabirom načina rada Cabin Comfort (Conditioning mode), sustav radi nakon isključivanja pogonske jedinice kako bi osigurao ugodno okruženje u kabini dok je vozilo parkirano.
Kako bi stvorio pravu razinu osvjetljenja kabine noću, vozač može odabrati personaliziranu razinu svjetline zajedno s bilo kojom od 32 različite boje. Postavljena na vrata, središnju konzolu i ploču s instrumentima, luksuzna i mekana ambijentalna rasvjeta pomaže vam da postignete pravu razinu atmosfere za opuštenu vožnju.
Pametna stražnja vrata na Torres EVX automatski se otvaraju kada stojite iza automobila dulje od tri sekunde, dok se gumb za otvaranje sada prvi put nalazi unutar prtljažnog prostora tako da možete praktično otvoriti stražnja vrata dok kampirate u automobilu.
Druge korisne i praktične značajke dodane vozilu su bežični mobilni punjač, 3D 360° sustav nadzora 'okolo' i automatsko zatvaranje koje automatski zaključava vrata kada se udaljite od vozila dok nosite pametni ključ.
Pogonski sklop
Kao što ga sada naširoko koriste drugi globalni proizvođači električnih automobila, Torres EVX koristi litij željezo fosfat (LifeP04 ili LFP) 'Blade' bateriju (koja dolazi od kinesekog proizvođača automobila BYD) za sigurnost, izdržljivost, kako bi se izbjegao rizik od požara i zaštitio od većeg vanjskog udara. Njezin kapacitet je 73,4 kWh, a nazivni napon 350 V.
Nova tehnologija na ovoj bateriji sljedeće generacije poznata kao 'Cell to Pack' montira ćelije pravokutnog oblika izravno u baterijski paket kako bi se postigla veća energetska učinkovitost i povećana sigurnost, dok sustav toplinske pumpe smanjuje negativan učinak niskih zimskih temperatura na domet.
Torres EVX opremljen je 3-u-1 EV pogonom velike snage i motorom snage 152,2 kW (207 KS) koji omogućuje 339 Nm okretnog momenta za učinkovitu i stabilnu vožnju. Tu je 3-u-1 integrirani modul za upravljanje napajanjem za učinkovito upravljanje jedinicom za distribuciju energije, ugrađenim punjačem i niskim DC pretvaračem za neometan rad, dok je po prvi put i uskoro će biti ugrađen u cijeloj KGM-ovoj gami, aerozatvarač za poboljšanje koeficijenta otpora (Cd).
Torres EVX ima ubrzanje od 0-100 km/h za 8,1 s, dok mu je krajnja brzina ograničena na 175 km/h. Prosječna potrošnja struje u kombiniranim uvjetima je 18,65 kWh/100 km.
Što se punjenja tiče, Torres EVX treba 28 minuta za napunjenost baterije 10-80 posto na DC punjaču od 350 kW, 37 minuta za napunjenost baterije 20-80 posto na DC punjaču od 100 kW, 9 sati za napunjenost baterije 10-100 posto na AC punjaču od 11 kW, u slučaju prijenosne punionice od 2 kW punjenje od 0-100 posto traje 30 sati.
Zahvaljujući ovom optimiziranom dizajnu, Torres EVX postiže domet vožnje od 462 km u WLTP načinu rada, što je više nego dovoljno za svakodnevno putovanje na posao, kao i za duga putovanja s jednim punjenjem.
Sigurnost
Automobil dolazi sa sveobuhvatnom standardnom sigurnosnom opremom koja sadrži osam zračnih jastuka - uključujući središnje zračne jastuke za sjedala i zračne jastuke za koljena vozača, kao i upotrijebljenih 81 posto čeličnih ploča visoke čvrstoće (340 Mpa ili više) unutar konstrukcije šasije za postizanje najviše razine strukturalne sigurnosti u svojoj klasi.
Najnovije elektroničke kontrole stabilnosti (ESC) kao što su Multi-Collision Braking (MCB) i Trailer Sway Assist također su ugrađene kako bi dodatno poboljšale aktivnu sigurnosnu opremu automobila. Torres EVX uključuje iznimno naprednu sigurnosnu tehnologiju ADAS (Advanced Driver Assistance System) i ima inteligentni adaptivni tempomat (IACC).
Radar smješten na prednjem braniku i četiri radara za otkrivanje vozila u mrtvom kutu (BSD) stalno nadziru svaki kut neposredne okoline kako bi pomogli aktivno kontrolirati automobil i spriječili rizik od nesreće prije nego što se dogodi.
Ako vozilo počne skretati iz svoje trake, novi sustav za zadržavanje vozila u traci (ELK) pomaže spriječiti ili smanjiti težinu nesreće automatskim podešavanjem upravljača ili primjenom još veće pomoći ako vozač ne reagira na opasnost. Održavanje vozila unutar trake djeluje u nadolazećem i pretjecajućem prometu, zadržavajući položaj u traci i ako luta prema rubu ceste, a uključuje automatsko izbjegavanje, izbjegavanje s pomoćnim momentom upravljanja, plus bočno izbjegavanje i izbjegavanje susreta.
Upozoreno radarima za otkrivanje mrtvog kuta (BSD), autonomno kočenje u nuždi (AEB) aktivira kočnice kada se vozilo u blizini iznenada približi iz drugog kuta. Na raskrižju će izbjeći nesreću s vozilom koje skreće sa suprotne strane; dok vozite ravno naprijed na raskrižju, sprječava sudar s vozilom koje vam se približava sa strane i izbjeći će čeoni sudar s automobilom koji vam neočekivano dolazi ususret. Upozorenje na sudar straga (RCW) također će vas upozoriti kada se očekuje sudar vozila iza. Za sigurniju i praktičniju vožnju, automatska promjena trake (ALC) temeljena na navigaciji dodana je IACC-u tako da se promjena trake automatski aktivira kada uključite pokazivač smjera.
Jamstvo
Torres EVX je prvo električno vozilo koje je predstavljeno otkako je tvrtka preimenovana. To je također automobil u koji korejski proizvođač ima veliko povjerenje, zbog čega je Torres EVX jedinstven među električnim SUV vozilima jer se nudi s najdužim jamstvom na baterije od 10 godina i 1 milijun km. Treba reći kako se garantira ostatak kapaciteta baterije od 70 posto.
Inače, Torres EVX ima 7-godišnje tvorničko jamstvo (ili 150.000 km).
Što se cijene tiče, Torres EVX 152,2 kW EXPLORE stoji 37.799 eura (uključen popust od 4000 eura).
Povezane vijesti