Rekordan tržišni udio
Osim što je u Hrvatskoj povećala tržišni udio, sličan scenarij dogodio se u Europi. Prema podacima europskog udruženja proizvođača automobila (ACEA), Kia je u Europi (EU, EFTA i Ujedinjeno Kraljevstvo) u prvom polugodištu prodala 178.392 vozila, što je pad od 33,5% u odnosu na prošlogodišnje razdoblje. Međutim, usprkos padu prodaje, Kijin tržišni udio u Europi s 3,2% povećao se na 3,5%, što je njen najveći tržišni udio u povijesti.
Četvrtina prodanih vozila je elektrificirana
Još bolje vijesti dolaze iz domene prodaje hibridnih i električnih vozila gdje je zabilježen novi rekord. Prodaja Kijinih elektrificiranih vozila se u prvom polugodištu u odnosu na jednako razdoblje prošle godine povećala za 18% (44.894 prodana primjerka). Pritom govorimo o prodaji blagih hibrida (MHEV), klasičnih hibrida (HEV), plug-in hibrida (PHEV) i električnih vozila (EV). Tako sada elektrificirana vozila predstavljaju četvrtinu Kijine prodaje u Europi (25,2%).
S 8715 prodanih primjeraka e-Nira i 3808 prodanih e-Soula, isključivo električna vozila predstavljaju rekordnih 7% Kijine ukupne prodaje u Europi. Prodaja plug-in hibrida povećala se za 29% (11.177 vozila), prvenstveno zbog lansiranja PHEV izvedbi Ceed Sportswagon i XCeed, ali i zbog sve bolje prodaje plug-in Nira. Prodaja izvedbi s blagim hibridom (Ceed, Sportage) veća je za čak 181% (8389 vozila).
Povezane vijesti