Razlog: Seat prvo kao dugogodišnji licencni Fiat, pa potom od kraja 80-ih godina prošlog stoljeća pod skutama VW grupe kao "nešto drugačiji" VW ili Škoda do danas kao marka nije stekao krug poklonika niti se ikad do kraja isprofilirao. Srećom, najsnažnije izvedbe Cupra ostale su u uhu kupaca i fanova motorsporta kao nešto posebno, vruće i sportskog duha pa je odluka da Cupra postane zasebna marka na mjestu. Palac gore!
Tako su već predstavljeni prvi modeli, a prvi je Cuprin modela Ateca, SUV koji broji 300 KS, a od Seata se razlikuje po većoj snazi, agresivnijem dizajnu i novom logu (koji je izazvao brojne komentare i podijeljena mišljenja na društvenim mrežama). Spomenutoj Ateci će se vrlo brzo pridružiti i Cupra Ibiza, hot-hatch čije su slike ovih dana predstavljene javnosti. Iako je ovo zapravo još uvijek prototipu te se još ne spominju detalji, pretpostavlja se da će dijeliti tehnologiju i motor s tehničkim blizancem iz Wolfsburga- VW Polom GTI. Tako će za pogon biti zadužen 2.0 TSI motor koji bi trebao razvijati oko 200 KS, a snaga će se prenositi putem DSG mjenjača (iako je za pretpostaviti kako će postojati i opcija klasičnog ručnog mjenjača).
Performanse bi trebale biti slične kao kod Pola GTI, što znači da bi stotku trebala dostići za oko 6,7 sekundi, dok će maksimalna brzina biti blizu 240 km/h. Izvana Cupra Ibiza izgleda agresivno, krase ju novi aerodinamični dodaci, novi naplaci i difuzor. U oči opet prvo upada novi logo. Premijeru će imati na salonu u Ženevi, a nas zanima kako vi komentirate potez odvajanja brenda Cupra od Seata, kao i kakvim vam se čini novi logo?