80 milimetara duži prednji kraj i dodatne aerodinamičke mjere donose uštedu goriva do tri posto. Učinkovitost novog Actrosa L poboljšana je aerodinamičkom vozačkom kabinom, kao i trenutnom generacijom motora OM 471 za gospodarska vozila.
Rainer Müller-Finkeldei, voditelj razvoja u Mercedes-Benz Trucks otkriva kako se razvijao novi Actros: “Uvijek nam je cilj pružiti našim kupcima najbolja rješenja za vozila za sve pogonske tehnologije. Tradicionalni kamion s dizelskim motorom također će i dalje biti nezamjenjiv u raznim regijama svijetu još neko vrijeme. S novim Actros L dodatno smo optimizirali naš isprobani i testirani vodeći model u mnogim aspektima. To se već odražava u revolucionarnom dizajnu kabine.”
Od lansiranja u lipnju 2021., Actros L definirao je premium segment teških kamiona s dizelskim motorom tvrtke Mercedes-Benz Trucks. Sada tvrtka svoju uspješnu perjanicu podiže na novu razinu: s futurističkim dizajnom vozila, optimiziranom aerodinamikom, brojnim značajkama udobnosti, učinkovitim motorima, visokom razinom vozne dinamike i najnovijim sustavima pomoći, novi Actros L ima sve što je potrebno da impresionira operateri voznih parkova i profesionalni vozači.
Već na prvi pogled upada u oči potpuno novi vanjski izgled Actrosa L. Cjelokupno oblikovanje ProCabina, koji je prvi put predstavljen tijekom svjetske premijere baterijskog električnog eActros 600 u listopadu 2023., potpuno je dizajnirano za posebno učinkovitu aerodinamiku: od predspojlera na krovu do stvarnog krovnog spojlera , do ploča deflektora A-stupa oko bočnih prozora i velikog, ravnog prednjeg poklopca kabine do optimiziranog branika s minimalnim otvorima za dovod zraka za hlađenje i njegove nove obloge podvozja. Sve u svemu, to rezultira uštedom goriva do 3% u novom Actrosu L.
S novim Actrosom L i njegovim futurističkim dizajnom kabine, Mercedes-Benz Trucks istodobno priznaje činjenicu da, osim učinkovitosti i isplativosti, aspekti poput atraktivne vanjštine i udobnosti u vozačevoj kabini također igraju važnu ulogu pri kupnji vozila. Izvana, primjetni detalji u tom pogledu uključuju značajke kao što je kompletna boja kabine, uključujući Mercedes-Benz logo i natpise u tamnom kromu, kao i aluminijske ploče stepenica. Sva rasvjeta u i oko vozila također ima LED tehnologiju. Ovo se odnosi na glavna svjetla i pokazivače smjera, kao i na bočna i stražnja svjetla. Matrix LED prednja svjetla također su dostupna kao opcija za maksimalne performanse osvjetljenja.
U unutrašnjosti, ProCabin, dostupan u tri varijante – Stream, Big ili Giga Space – nudi brojne značajke udobnosti kao što su optimizirano grijanje sjedala, novo premium ravno tkanje i ostale stavke koje doprinose ugodi u vožnji i boravljenju u kabini.
Uz mjere aerodinamičke optimizacije, Mercedes-Benz Trucks dodatno povećava učinkovitost novog Actrosa L u kombinaciji s trećom generacijom 12,8-litrenog OM 471 dizel motora. OM 471, dostupan uz dokazane dizelske motore OM 470 i OM 473, dosljedno je dizajniran za smanjenje ukupnih troškova vlasništva (TCO) bez ugrožavanja performansi, dinamike vožnje ili udobnosti u smislu vožnje s učinkovitom potrošnjom goriva, smanjene emisije CO2, niže operativne troškove i veće povrate.
S trećom generacijom OM 471, Mercedes-Benz Trucks je predstavio dva nova turbopunjača precizno prilagođena različitim potrebama kupaca. U varijanti namijenjenoj prijevozu na dugim relacijama fokus je na postizanju što manje potrošnje goriva. U kombinaciji s revidiranim sustavom naknadne obrade ispušnih plinova, ovaj turbopunjač ispušnih plinova omogućuje maksimalnu uštedu goriva do četiri posto u odnosu na prethodnu generaciju.
Uz sustave pomoći usmjerene na sigurnost u prometu, dobro koordinirana interakcija značajki kao što su Active Drive Assist 3 (ADA) i inteligentni sustav mjenjača i tempomata Predictive Powertrain Control (PPC) vrijedna je pažnje u novom Actrosu L. ADA je omogućila poluautomatiziranu vožnju (SAE razina 2) u serijskoj proizvodnji kamiona od 2018. i sada se lansira u svojoj trećoj generaciji. Počevši od lipnja 2021., druga generacija ADA-e poboljšana je funkcijom zaustavljanja u nuždi. ADA 3 sada dodatno poboljšava podršku vozačima u uzdužnom i bočnom vođenju kamiona. PPC usmjeren prema budućnosti, s druge strane, doprinosi opuštenoj vožnji automatski uzimajući u obzir topografiju, izgled ceste i prometne znakove za najučinkovitiji mogući stil vožnje. Počevši od travnja 2025., informacije o ruti iz navigacijskog sustava također će biti integrirane kako bi se omogućilo bolje otkrivanje nadolazećih događaja na ruti. To omogućuje vozačima da izbjegnu nepotrebna kočenja, ubrzanja i promjene stupnjeva prijenosa.
Mercedes-Benz Trucks nudi sveobuhvatan raspon digitalnih rješenja i usluga koje okružuju novi Actros L kako bi se pojednostavili procesi i tijek rada za operatere voznih parkova. TruckLive nudi besplatan pristup rješenjima digitalnih usluga Mercedes-Benz Trucks. To uključuje različite usluge povezivanja koje se mogu koristiti na postojećim platformama kao što je MyTruckPoint. Na primjer, upravljanje održavanjem osigurava poboljšanu dostupnost vozila, dok Live Traffic pomaže u planiranju rute pružanjem podataka o prometu u stvarnom vremenu putem navigacije. Nove povezane usluge, kao što su Over-the-Air Update ili Service24h Connected, mogu se koristiti već ove godine. Dodatne komponente trenutno su u fazi planiranja.
Povezane vijesti