Po prvi put će MG3 biti dostupan kupcima diljem Europe, s obzirom na to da je prije bio u ponudi samo u Ujedinjenom Kraljevstvu. Tri specifikacije bit će dostupne u Europi pri lansiranju, a sve s potpuno novim pogonskim sklopom Hybrid+. MG-ov rad na ovom hibridnom sustavu uključuje veću bateriju i snažniji električni motor, postavljajući na taj način nove standarde u B segmentu.
Hatchback B segmenta prostraniji je od modela koji izlazi iz ponude, a zadržan je kompaktan otisak koji MG3 čini tako popularnim modelom u Ujedinjenom Kraljevstvu, posebno za one koji uglavnom obuhvaćaju gradske rute vožnje. Uz visoku razinu unutarnje opreme i prostora koji odgovara najboljima u klasi – MG3 Hybrid+ kupcima nudi i praktičnost i učinkovitost. Vrijednost je dodatno povećana MG-ovim zaštitnim znakom jamstva od sedam godina/150.000 km koje je uključeno kao standard.
“Sa svim atributima potrebnima da postane lider u svojoj klasi, potpuno novi MG3 kupcima će ponuditi kombinaciju učinkovitosti i performansi s MG-ovim uzbudljivim pogonskim sklopom Hybrid+”, napominje David Allison, voditelj proizvodnje i planiranja društva MG Motor UK. “Profinjeniji model, a opet nositelj MG-ove filozofije zabavne vožnje na tržište, MG3 izvrsno je opremljen, s unutarnjim premium značajkama i sigurnosnim sustavima MG Pilot.”
Kratki pregled modela MG3
Najsuvremeniji pogonski sklop Hybrid+
MG-ova pogonska tehnologija Hybrid+ debitira na potpuno novom modelu MG3 i prvi je konvencionalni hibridni sustav bez priključka ugrađen u model MG. U osnovi postoji pet ključnih elemenata potpuno novog sustava Hybrid+, a to su motor, mjenjač, baterija, električni motor i generator.
Premda usredotočena na učinkovitost, elektrificirana tehnologija prirodno osigurava izvrsne prednosti u pogledu performansi. MG-ov pogonski sklop Hybrid+ čini MG3 hibridnim modelom segmenta B s najbržim ubrzanjem u klasi, s vremenom ubrzanja od 0 do 100 km/h za 8,0 sekundi. Ubrzanje do brzine na autocesti, od 80 do 120 km/h za samo 5,0 sekundi jednako je impresivno.
Proizvodeći kombiniranu snagu od 143kW, MG3 Hybrid+ daje ekonomične brojke od 4,4l/100km i 100g/km CO2*. Tome pridonosi baterija od 1,83 kWh, koja omogućuje širok domet vožnje samo na električnu energiju značajno povećavajući učinkovitost.
Potpuno novi MG3 ima 1,5-litreni benzinski motor snage 75kW i električni motor snage 100kW, kao i odvojeni generatorski motor koji omogućuje široki raspon načina rada pogonskog sklopa. Ovo ne samo da daje vodeće brojke u klasi za hibridni hatchback B segmenta, već omogućuje i fleksibilan rad bez obzira na voznu okolinu.
To omogućuje vožnju modela MG3 u sljedećim načinima koje automatski odabire sustav Hybrid+:
EV – rad isključivo na električnu energiju onoliko dugo koliko punjenje to dopušta
Series – motor prolazi kroz generator koji pokreće električni motor za vožnju
Series and Charge – serijska vožnja uz nadopunu baterije pri niskom opterećenju
Drive and Charge – motor pokreće kotače dok puni bateriju putem generatora
Parallel – i motor i električni motor pokreću kotače
Četverocilindrični 1,5-litreni benzinski motor Atkinsonovog ciklusa proizvodi 75kW (102 PS), nudeći iznimno visoku toplinsku učinkovitost od 41%. U kombinaciji s električnim motorom snage 100 kW (136 PS), sustav Hybrid+ pruža širok raspon snage u cijelom rasponu broja okretaja.
S ugrađenim jačim motorom, veliki dio vožnje pri velikom opterećenju, kao što je ubrzavanje, može se izvesti na električni pogon, s benzinskim motorom koji neprimjetno podržava ili preuzima pri većim brzinama.
Motor je povezan s trostupanjskim automatskim mjenjačem, što omogućuje učinkovito i ugodno iskustvo vožnje. Ključno je da MG3 nudi odgovarajuće ubrzanje, a istovremeno pruža glatko i profinjeno mijenjanje brzina.
Vozači mogu prilagoditi odziv modela MG3 biranjem između tri načina vožnje – Eco, Standard i Sport. Eco način kalibriran je za optimalnu uštedu goriva i vozačima pruža nježan odziv gasa, dok Standard pruža spoj ekonomičnosti i performansi te dobro funkcionira za većinu vrsta putovanja. Sport ima osjetljiviju kalibraciju, izvlači najbolje iz kombinirane izlazne snage, pružajući neke od najboljih performansi u klasi hibridnih hatchback vozila B segmenta.
Dinamično rukovanje i profinjenost
Potpuno novi MG3 nudi dinamično iskustvo vožnje, kao i visoku razinu udobnosti, zahvaljujući zajedničkom radu MG-ovih inženjera u Europi i Kini koji su fino prilagodili šasije i ovjese za različita tržišta.
S kompaktnim proporcijama i agilnom postavom, MG3 nudi profinjenu vožnju, ali zadržava MG-ovu “zabavnu vožnju” u svojoj osnovi. Ostvaruje korist od upotrebe novih komponenti ultra visoke krutosti u šasiji, dok su elementi ovjesa dizajnirani za smanjenje težine i poboljšanje prianjanja za sportsko upravljanje i udobnu vožnju.
Osim što nudi idealno uravnoteženu postavu između udobnosti i dinamike, djelomično zahvaljujući novom hibridnom pogonskom sklopu sa svojom sposobnošću da radi na električnu energiju tijekom kraćih razdoblja, potpuno novi MG3 nudi i nove vrhunce u profinjenosti i smanjenju buke. Inženjeri su se usredotočili na nosače motora i ovjesa, materijale koji apsorbiraju zvuk i konstrukciju mjenjača kako bi smanjili buku, vibracije i oštrinu s ciljem pružanja vrhunskog iskustva vožnje.
Vrhunska tehnologija i oprema
Potpuno novi MG3 za kupce iz Europe dolazi u tri izvedbe – Standard, Comfort i Luxury. Svaka od njih postavlja izazov drugim modelima B segmenta u smislu tehnologije i značajki koje se nude kao Standard.
Značajka koja se ističe za kupce je kokpit s dvostrukim zaslonom. Vozači imaju 7-inčni digitalni zaslon s instrumentima, kao i 10,25-inčni središnji sustav za informiranje i zabavu. Inženjeri MG-a poboljšali su grafiku i odziv za dvostruke plutajuće zaslone, a na središnjoj je konzoli zadržan niz prekidača kako bi se maksimalno povećala sigurnost i praktičnost tijekom vožnje.
Satelitska navigacija postavljena je kao standardna, kao i integracija pametnog telefona putem značajke Apple CarPlay/Android Auto. MG iSMART korisnicima MG3 pruža razine povezivosti i značajki koje bi se najčešće povezivale s premium modelima.
Ostala oprema uključuje klima uređaj, audio sustav s Bluetooth vezom, četiri USB ulaza te stražnje parkirne senzore i kameru. Više razine opreme uključuju kožne presvlake, ulazak bez ključa, grijana prednja sjedala i upravljač, kao i kameru od 360 stupnjeva.
MG3 također ostvaruje pogodnost od najnovijih naprednih sustava za pomoć u vožnji (ADAS). Povećana sigurnost postiže se putem tehnologije MG Pilot koja uključuje sustav pomoći pri zadržavanju trake sa sustavom upozorenja na napuštanje trake, prilagodljivi tempomat, upozorenje na frontalni sudar i pomoć pri vožnji u prometnim gužvama.
Novi i suvremeni izgled
Nov od temelja, MG3 i dulji je i širi od modela koji zamjenjuje, oslobađa više unutarnjeg prostora za putnike te nudi najveći prostor prtljažnika u klasi hibridnih vozila B segmenta.
Potpuno novi MG3 koji je osmislio MG-ov studio u Šangaju, nudi niz stilskih značajki koje kupci mogu izabrati, uključujući aluminijske naplatke, LED prednja svjetla i novu paletu boja.
Za kupce iz Europe dostupno je sedam boja: York bijela, St Moritz plava, Flaming crvena, Morning žuta, Pearl crna, Blade srebrna i Hampstead siva.
Tehnički podaci MG3 Hybrid+
Pogonski sklop: hibrid
Motor 1,5-litreni četverocilindrični benzinski motor Atkinsonovog ciklusa
Snaga motora: 75 kW
Zakretni moment motora: 128 Nm
Snaga elektromotora: 100 kW
Zakretni moment elektromotora (Nm) 250 (najviše)
Kombinirana proizvodnja – snaga (kW) 143 (najviše)
Mjenjač: Trostupanjski automatski
Kapacitet baterije: 1,83kWh – 350V
Pogonski kotači: prednji
Najveća brzina: 170 km/h
0-100km/h: 8,0 s
80-120km/h: 5,0 s
CO2: 100* g/km
Potrošnja goriva: 4,4* l/100 km
Visina: 1,502 mm
Duljina: 4,113 mm
Širina: 1,797 mm
Međuosovinski razmak kotača: 2,570 mm
Masa neopterećenog vozila: 1,285 kg
Zapremina prtljažnika: 293 l
Broj sjedala: 5
* Podložno WLTP homologaciji / Garancija 7 godina/150.000 km.
Povezane vijesti