HONDA CB500F Streetfighter kao stvoren za početnike u proljetnoj akciji stoji 49.400 kuna

1 lipnja 2020 - JutarnjiList

HONDA CB500F Streetfighter kao stvoren  za početnike  u proljetnoj akciji stoji 49.400 kuna

S još uglađenijim dvocilindrašem, sad s proklizavajućom spojkom i serijski ugrađenim uređajem protiv blokiranja (ABS), japanski naked postao je još poželjniji među neiskusnim vozačima, pogotovo što sad u proljetnoj akciji stoji 49.400 kuna

Čitavo desetljeće čekali smo da Honda na tržište izbaci naked srednje kategorije - još od 2003. i prestanka proizvodnje legendarnog CB500.

Japanci su odgovorili u proljeće 2013. kad su na tržište lansirali novu generaciju svog srednjeteškaša i to u čak tri izdanja - naked CB500F, sportski CBR500R i adventure CB500X.

Nije mu dugo trebalo da osvoji srca kupaca i u svojoj kategoriji zasjedne na vrh ljestvice najprodavanijih u Italiji, Francuskoj... Tajna?

Najpovoljniji je to veliki motocikl na tržištu - do registracije u proljetnoj akciji sad stoji 49.400 kuna, što je među ostalim i posljedica proizvodnje u Tajlandu, gdje su se ranije radili uglavnom skuteri (PCX, Forza, Super Cub, Monkey...).

U proljeće 2016., tri godine nakon početka prodaje, dobio je diode i veći spremnik goriva, godinu kasnije motor je dotjeran da ispunjava normu Euro 4, a najviše je promjena pretrpio za prošlu sezonu 2019. U prvom redu na rednom dvocilindrašu.

Premda je snaga ostala na 47 KS pri 8600 okretaja ne bi li i dalje ispunjavao osnovni uvjet za kategoriju A2, okretni moment je porastao 4 posto - na 43 Nm pri 6500 okretaja - kao posljedica promjene vremena otvaranja usisnih ventila, većeg airboxa i ravnijih usisnih kanala.

Ljepši je i odaziv na gas u središnjem području broja okretaja kao rezultat novog mapiranja, ali i dva kilograma laganijih mjenjača, podokvira, akumulatora i pumpe za ABS (ugrađuje se serijski).

Manja težina osjeća se i u potrošnji - prema navodima tvornice CB500F u prosjeku se zadovoljava sa 3,5 litara na sto kilometara, što znači da s jednim punjenjem spremnika od 17,1 litru može prevaliti lijepih 480 kilometara. Uz dvocilindraša, dotjeran je i 6-stupanjski mjenjač.

Dobio je, naime, proklizavajući spojku, što će oduševiti vozače s manje iskustva koji sad više neće strahovati od blokiranja stražnjeg kotača i poskakivanja stražnjeg kraja prilikom (slučajnog) šaltanja u niži stupanj.

Sve ostalo je kao što smo i navikli kad je u pitanju CB500F. Položaj za upravljačem je sjajno pogođen - ni previše ležeći ni isuviše uspravan - sjedalo je od tla udaljeno svega 78,5 centimetara, što znači da će i niži rastom na semaforu lakoćom dosegnuti asfalt, a motocikl teži lakih 189 kilograma.

Završna je obrada besprijekorna, što nas vraća u devedesete i vrijeme CB500, koja je bez većih zahvata prelazila i više od 200.000 km.

Ukratko

Dvocilindraš je s više snage u niskim i srednjim okretajima postao još ugodniji za vožnju, a stražnji se monoamortizer podešava u predopterećenju

Na instrumentnoj ploči sad se jasno ističu trenutna brzina i stupanj prijenosa, što je idealno za vozače s manje iskustva

Sa 78,5 centimetara niskim sjedalom i svega 189 kilograma CB500F razbija strah kod neiskusnih vozača. I sve ostalo je na motociklu opušteno, počevši od položaja za upravljačem

Nisu samo glavna svjetla - kratko i dugo - diodna, nego i sva ostala, uključujući i žmigavac. Nov je, također, i ispušni lonac s dvije cijevi

Vijesti po temama

a1alfaalfa romeoAlfa Romeo 4CAlfa Romeo GiuliaAlfa Romeo StelvioAlpinaalpinealpine a110amazonAston MartinaudiAudi A3Audi E-tronAudi R8Audi RS3Audi Rs5Audi SQ8AustraliaAustrijaautiautocestaautocesteautoindustrijaautomobilautomobiliautomobilska industrijaautoškolaBentleybenzinbikebikesbmwBMW 3 seriesBMW 4 SeriesBMW 7 SeriesBMW 8 SeriesBMW i3BMW m3BMW M4BMW M5BMW X7boatboatsBosna i HercegovinabrabusbrzinaBugattiburacampercamper vanCentar za vozila HrvatskecestacestarinacesteChryslercitroenCitroen C3citroen c4classicscrash testcrossoverCustom cardaciaDacia DusterDalmacijaDetroit Auto ShowdieselDiesel bandiesel scandaldieselgateDizeldizelašidrag raceDucatiDugopoljeDysonelectricelektrična vozilaelektrični automobilEUeuropeeuropska unijaevFCAferrarifiatfordFord FiestaFord FocusFord MustangFord PumaFord RangerFord TransitFrankfurt Motor ShowfunnygenesisGeneva Motor ShowgermanyGMgorivoGrand TourgranicagumegužvehacHAKHarley-DavidsonHoldenhondahow toHrvatskaHrvatske cestehybridhydrogenhyundaiHyundai KonaHyundai Santa FeHyundai TucsonIgor NešićistraživanjejaguarjeepJeep WranglerJeremy ClarksonkamionKaznakazneKiaKia Sportagekoenigseggkoronaviruskupnjalamborghinilancialand roverLand Rover DefenderLexusMaseratiMate RimacmazdamercedesMercedes SprinterMercedes X-Classmilan bandićmitsubishiMotociklimotorcyclemotorsportMUPnesrećaNikolanissanNissan ArmadaNissan LeafNissan TitanNjemačkanovi automobiliOleg ButkovićopelOpel AstraOpel ComboOpel CorsaOsijekParis Motor Showparkiranjepeugeotpeugeot 2008peugeot 208Peugeot 3008Peugeot 308Peugeot 5008Peugeot 508pickuppolandpolicijapolovni automobiliporezporeziporschePorsche 911porsche panamerapotrespožarprekršajiprodajaProdaja automobilaprodajni saloniprometprometnaprometna dozvolaprometna nesrećaPrometne kazneprometne nesrećePSArabljenirabljeni autirabljeni automobilRabljeni automobiliradoviramrecallrecreational vehiclerecreational vehiclesregistracijaRemetinečki rotorrenaultRenault ClioRenault DusterRenault KadjarRenault MeganeRenault Zoerent a carRichard HammondRijekarimacRimac C_TwoRivianromeorotorRVSeatSeat LeonservisŠibenikskodaSkoda KaroqSkoda KodiaqSkoda OctaviaSkoda ScalaSlavonski BrodSljemeSlovenijasmartSplitspy shotsSrbijasubarusudarsupercarssuvSuzukitechnologytehnički pregledteslaTesla Model 3toyotaToyota TacomaToyota YaristrajekttrucktržišteTržište automobilatuningtvornicaukUSAvanVaraždinVolkswagenVolkswagen ArteonVolkswagen Golfvolvovozačivozačka dozvolavozački ispitvozilaVOZNI PARKvwVW ArteonVW Atlasvw beetleVW GolfVW Golf VIIIvw jettaVW PoloVW T-CrossVW T-RocYachtYamahayugoZadarZagrebZagreb Auto Showzakonzakon o sigurnosti prometa na cestamazastavazimske gume