Nema dizelaša: Nova Toyota Corolla stigla u Hrvatsku

18 ožujka 2019 - Auto Start

Nema dizelaša: Nova Toyota Corolla stigla u Hrvatsku

UHrvatskoj su ponuđene tri verzije – pored varijante s kosim stražnjim krajem i četirima vratima tu su karavanska i limuzinska inačica

Nakon dviju generacija Aurisa, Toyota Corolla se vratila u punoj snazi. To ime sada osim limuzinske verzije ponovo nose hatchback i karavanska varijanta kompaktne Toyote. Prodaja nove Corolle u Hrvatskoj započela je prije desetak dana, a danas je tvrtka Toyota Hrvatska priredila prezentaciju za novinare.

Ovo je 12. generacija Corolle, najprodavanijeg automobila u povijesti. Dosad je proizvedeno čak 46 milijuna Corolla i to dovoljno govori o koliko važnome je automobilu riječ. U Hrvatsku su stigle sve tri karoserijske izvedbe Corolle, od kojih se najveći uspjeh očekuje od verzije s kosim stražnjim dijelom.

Nasljednik Aurisa osjetno je unaprijeđen u svim segmentima. Veliki koraci naprijed napravljeni su glede dizajna, voznih značajki i približavanja premium segmentu po dizajnu i opremi, sve u skladu s obećanjem koje su Japanci dali prije nekoliko godina – "Nećemo više raditi dosadne aute".

Koliko su se potrudili u vezi s dizajnom vidljivo je na prvi pogled. Corolla je, bez sumnje, jedan od najbolje dizajniranih kompakta na tržištu. Težište niže za jedan centimetar, 60 posto kruća konstrukcija i novi multilink ovjes jamstvo su boljega 'ponašanja' u vožnji. Ovjes je udoban, ali vrlo 'sposoban', a upravljač daje mnogo povratnih informacija.

Toyota planira prodavati u Europi 78 posto hibrida, u Hrvatskoj 63 posto, a tome bi trebale doprinijeti nosivosti u vezi s hibridnim pogonom. Sustav s 1,8-litrenim benzinskim motorom unaprijeđen je, ima bolji odaziv na gas i manju potrošnju. Razvija 122 KS, a s njim Corolla do 100 km/h ubrza za 10,9 sekundi. Apsolutna novost je novi hibridni sustav s 2-litrenim benzinskim motorom i 180 KS, koji je osjetno živahniji od slabijega hibrida i omogućava uzbudljivu sportsku vožnju. Ubrzanje do 100 km/h traje 7,9 sekundi, a jurnjava otvorenim cestama pravi je užitak, što bismo inače teško mogli povezati s hibridnim pogonom. Tu je i benzinska inačica s 1,2-litrenim turbomotorom, a dizelskih motora neće biti u ponudi.

U unutrašnjosti dominira velik dodirni zaslon, no, tipično u Toyotinu stilu – još uvijek ima mnogo tipki. Tu su i atraktivni i vrlo funkcionalni digitalni instrumenti. Mjesta je mnogo više nego u prethodniku, a dojam o kvaliteti materijala i izradi je mnogo bolji nego u Aurisu.

Dok je Corolla hatchback dugačka 437, karavan mjeri 463 centimetra. Najprostraniji je u klasi, a i prtljažnik velik – zapremina je čak 598 litara, automatska su vrata prtljažnika i poklopac dna prtljažnika se može okrenuti na dvije strane, jednu s tepihom i ukrasima i drugu s grubom gumom praktičnom za prevoženje prljavijih stvari ili kućnih ljubimaca. Karavan ima jednake motore kao i hatchback, a limuzinska verzija je ponuđena samo sa slabijim hibridom i benzinskim 1,6-litrenim motorom sa 132 KS. Iako se od limuzine očekuje najslabija prodaja u Europi, taj automobil je izuzetno atraktivan pa ga je na prvi pogled lako zamijeniti s nekom premium limuzinom iz srednje klase.

Osnovni hatchback stoji 139.900 kuna, najniža cijena za hibrid je 175.900 kuna, a najsnažnija hibridna verzija stoji od 203.900 kuna. Karavanska verzija je 7000 kuna skuplja. Sedan stoji 139.900 kuna za verziju s 1,6-litrenim benzinskim motorom i od 189.900 kuna za verziju s hibridnim pogonom. Toyota planira ove godine prodati u Hrvatskoj oko 450 Corolla.

 

Vijesti po temama

a1alfaalfa romeoAlfa Romeo 4CAlfa Romeo GiuliaAlfa Romeo Stelvioalpinealpine a110amazonAston MartinaudiAudi SQ8AustraliaAustrijaautocestaautocesteautoindustrijaautomobilautomobiliautoškolaBentleybenzinbikebikesbmwBMW 3 seriesBMW 4 SeriesBMW 7 SeriesBMW 8 SeriesBMW i3BMW M4BMW M5BMW X7boatboatsBosna i Hercegovinabrabusbrzinaburacampercamper vanCentar za vozila HrvatskecestacestarinacesteChryslercitroenCitroen C3classicscrash testcrossoverCustom cardaciaDacia DusterDetroit Auto ShowdieselDiesel bandiesel scandaldieselgateDizeldizelašidrag raceDucatiDysonelectricEUeuropeevFCAferrarifiatfordFord FiestaFord FocusFord MustangFord RangerFord TransitFrankfurt Motor ShowfunnygenesisGeneva Motor ShowgermanyGMgorivoGrand TourgumegužvehacHAKHarley-Davidsonhondahow toHrvatskaHrvatske cestehydrogenhyundaiHyundai KonaHyundai Santa FeHyundai TucsonistraživanjejaguarjeepJeremy ClarksonkamionKaznakazneKiaKia Sportagekoenigseggkupnjalamborghinilancialand roverLexusMaseratiMate RimacmazdamercedesMercedes SprinterMercedes X-Classmilan bandićmitsubishiMotociklimotorcyclemotorsportMUPnesrećanissanNissan ArmadaNissan LeafNissan TitanNjemačkanovi automobiliopelOpel ComboOpel CorsaOsijekParis Motor Showpeugeotpeugeot 2008peugeot 208Peugeot 3008Peugeot 308Peugeot 5008Peugeot 508pickuppolandpolicijapolovni automobiliporezporeziporschePorsche 911požarprekršajiprodajaProdaja automobilaprodajni saloniprometprometnaprometna dozvolaprometna nesrećaPrometne kaznePSArabljenirabljeni autiRabljeni automobiliradoviramrecallrecreational vehiclerecreational vehiclesregistracijarenaultRenault ClioRenault DusterRenault KadjarRenault MeganeRenault ZoeRichard HammondRijekarimacRimac C_TwoRivianromeorotorRVSeatSeat LeonservisŠibenikskodaSkoda KaroqSkoda KodiaqSkoda OctaviaSlavonski BrodSljemesmartSplitspy shotsSrbijasubarusudarsupercarssuvSuzukitechnologytehnički pregledteslaTesla Model 3toyotaToyota TacomaToyota YaristrajekttrucktržišteTržište automobilatuningtvornicaukUSAvanVaraždinVolkswagenVolkswagen Golfvolvovozačivozačka dozvolaVOZNI PARKvwVW ArteonVW Atlasvw beetleVW GolfVW Golf VIIIvw jettaVW PoloVW T-CrossVW T-RocYachtYamahayugoZadarZagrebZagreb Auto Showzakonzakon o sigurnosti prometa na cestamazastavazimske gume
Prodati auto