U Citroënu su se potrudili da s njihovim modelom C4 doista imate mogućnosti izbora. On je dostupan kao benzinac, dizelaš, ali i električni model nazvan ë-C4. Dizajnerski je novi C4 nasljednik stare Citroënove filozofije u kojoj obična i svakodnevna rješenja ne prolaze, a to se najbolje vidi po hibridnom obliku karoserije, koja je blago povišena, i stražnjem kraju, koji je originalan.
Očekivano, kabina je digitalizirana, s velikim ekranom infotainmenta te instrumentnom pločom na kojoj više nema analognih funkcija. Dobra vijest je povratak kontrola klima-uređaja. U većini PSA modela ta je funkcija bila integrirana u multifunkcijski ekran, a sad je vraćena i omogućit će vozaču lakše i brže upravljanje. U kabini je dovoljno mjesta za četiri prosječno visoke osobe (prtljažnik 380 litara).
U prvoj vožnji već je jasno koji je cilj ovog Citroëna, a to je udobnost. Zbog toga su ugrađeni dijelovi ovjesa s progresivnim hidrauličnim graničnicima. Kao i njegovi slavni prethodnici, C4 igra na komfor. Više je naginjanja karoserije u zavojima, ali u automobilu koji ima jasnu viziju udobnosti to vozača neće pretjerano opterećivati.
C4 dolazi s tri benzinska motora (PureTech 100 S&S BVM6, 130 S&S BVM6 i EAT8 i 155 S&S EAT8) i 2 dizelska motora (BlueHDi 110 BVM6 i BlueHDi 130 EAT8), a tu je i električni model sa 136 KS i dosegom od 350 km po WLTP-u.
Početni benzinac sa 100 KS košta 134.900 kuna, dizelaš sa 110 KS košta 150.500 kuna, a električni C4 ćete moći kupiti od 279.900 kuna.